تبلیغات

گل طلایی شرطبندی : چگونه در پیش بینی ورزشی گل طلایی را بزنیم و همیشه برنده باشیم

امروز میخواهیم چند ترفند موفق و موثر در شرطبندی لایو را به شما معرفی کنم .من اسم این مدل شرطبندی را گل طلایی گذاشته ام.

گرفتن گل بالا

یکی از بهترین شرط ها در پیش بینی لایو گرفتن گل بالا است که این مدل شرط را میتوانید در چند مدل مختلف با ضریب برد بالا بگیرید .

مثلا تیم بارسلونا و آلاوز  با یکدیگر رقابت دارند و نتیجه مسابقه تا دقیقه ۳۰ مساوی است ، الان زمان زدن گل طلایی شماست که باید تک گل بالا را برای نیمه اول بگیرید معمولا این شرط ضریب حدودا ۲ برابری را دارد و میتوانید تا قبل از شروع نیمه دوم پول خودتان را دوبرابر کنید.

مثال دیگری میزنیم از یک مدل خواص : تیم بارسلونا در ابتدای بازی یک گل از تیم آلاوز میخورد ، الان بازم زمان زدن گل طلایی شما که بلافاصله میتوانید ۲ گل یا ۳ گل بالا را بگیرید و با یک ضریب حدودا ۳ برابری برنده شوید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ترفند شرطبندی فوتبال : مارتینگل

یک مدل انتخاب شرط گل بالا رو زمانی میتوانید بگیرید که تایمر بازی دقیقه ۸۰ را رد کرده و یک تیم مثلا بارسلونا بدنبال جبران بازی و گرفتن حداقل مساوی است ، شک نکنید که این شرط شما  با گرفتن یک گل بالا حتما گل طلایی میشود.

گرفتن شرط کرنر

این شرط زمانی مناسب و حتمی است که یک تیم قوی در خانه حریف به دنبال کسب نتیجه است و تیم میزبان سعی میکند که توپ را در خارج از زمین و کرنرها بچرخاند و اصطلاحا وقت کشی کند و با زمانی که در یکی تورنمت بزرگ در مسابقات برگشت یکی تیم دنبال گل نخوردن است و در پی دفاع است ، شما با یک مدل گرفتن کرنر با معدل بالا میتوانید برنده این مدل شرطبندی باشید.

گرفتن بازی روبه رو !

در هفته های زیادی تیم های بزرگ نمیتوانن از تیم ضعیف کسب نتیجه کنند و بازی برده را با  باخت یا مساوی تعویض میکنند ، کافیست یک مقداری از این دو تیم کسب اطلاعات کنید و با یک تیکنیک خاص تیم رو به رو را بگیرید (گرفتن شانس دوبرابر مساوی باخت تیم قوی) و با کمی شانس باز هم گل طلایی را میزنید و وین میشوید اینبار با یک ضریب طلایی.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ضرایب در شرط بندی و تحلیل تاثیر آن در نتیجه

امیدوارم که این مطالب برای شما بازیکنان مفید و کاربردی باشد و همیشه گل طلایی بزنید.

تبلیغاتcanonbet