تبلیغات

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

بدون شک لاتاری به یکی از بازی‌های مورد علاقه در سطح جهانی تبدیل شده است که در هر زمان می‌توان در آن شرکت کرد. قسمت خوب ماجرا این است که می‌توانید لاتاری‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی را پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که انجام این نوع لاتاری‌ها مستلزم انتخاب اعداد مشخصی است تا شانس برنده شدن جکپات را داشته باشید. این یک بازی جذاب است که هرگز نباید فرصت حضور در آن را از دست بدهید.

با این اوصاف، شما می‌توانید از تأمین کننده‌های مختلفی بلیط‌های لاتاری را بصورت آنلاین خریداری کنید. بسیاری از آنها لاتاری‌های هیجان انگیزی در سراسر جهان دارند. این مطلب توضیح می‌دهد که قبل از انتخاب لاتاری آنلاین چه مواردی را باید مد نظر داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین
نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

ارائه دهندگان لاتاری آنلاین

بسیاری از لاتاری‌ها می‌توانند جکپات‌های هنگفتی داشته باشند و به شما فرصت برنده شدن در هر یک از آنها را بدهند. آژانس‌های واسط لاتاری آنلاین معمولاً بلیط‌های لاتاری را با پرداخت هزینه از طرف شما خریداری می‌کنند. در حالت ایده آل می‌توانید از طریق سایت‌های ایمن این آژانس‌ها لاتاری را انتخاب کرده و بلیط‌های لاتاری را خریداری کنید. آنها حتی یک نسخه جهت اثبات خرید و مالکیت را برای شما ارسال می‌کنند در حالی که برخی دیگر تنها اسکنی از رسیدها برای خریدار ارسال می‌کنند.

روال کار به این شکل است ;i اگر برنده شوید آنها معمولاً به شما اطلاع می‌دهند. اکثر آژانس‌ها می‌توانند مبلغ برد را به حساب شما واریز کنند یا ممکن است برای مطالبه جایزه به شما کمک کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  انتقام گیری برندگان لاتاری !!

صرف نظر از اینکه بلیط آنلاین را از اپراتور لاتاری آنلاین یا نمایندگی آنلاین خریداری ‌کنید، ممکن است لازم باشد مبلغ بیشتری برای خرید ‌بلیط آنلاین پرداخت کنید. این تفاوت قیمت به دلیل هزینه خدمات ارائه شده است. همچنین برخی از آژانس‌های فروش بلیط لاتاری ممکن است هزینه خدماتی درخواست نکنند، اما از برد کمیسیون بگیرند. در چنین مواردی یک آژانس می‌تواند کمیسیونی بین سه تا ده درصد دریافت کند.

نکته مثبت این است که بسیاری از وب سایت‌های لاتاری محدودیتی برای خرید تعداد بلیط‌های لاتاری وجود ندارد. بنابراین فقط باید پول کافی برای پرداخت هزینه هر تعداد بلیط داشته باشید.

سایت‌های قانونی لاتاری آنلاین

تشخیص اینکه سایت بخت آزمایی آنلاین معتبر است یا خیر ممکن است تا حدودی مشکل باشد. با این حال اگر به یک وب سایت لاتاری آنلاین برخورد کردید که شفافیت و امنیت را در اولویت قرار داده نشانه خوبی برای اصیل بودن آن است.

به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید کلاهبرداری آنلاین و وب سایت‌های قانونی لاتاری را پیدا کنید به خصوص اگر بدانید که به دنبال چه چیزی می‌گردید. در زیر به برخی از فاکتورهای تشخیص یک سایت ایمن لاتاری آنلاین می‌پردازیم:

 لوگوهای امنیتی

وقتی لوگوی نورتون  Norton،مکافی McAfee و موارد مشابه را مشاهده کردید احتمالاً استفاده از این سایت لاتاری آنلاین ایمن است. شایان ذکر است که ممکن است لوگوهای امنیتی مربوط به شرکت‌های کمتر شناخته شده باشد. بنابراین وقتی لوگو‌های امنیتی معتبر را مشاهده نکردید نگران نشوید.

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین
نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

رمزگذاری SSL

اگرچه لوگو‌ها عالی هستند اما هرکسی می‌تواند تقلبی آن را بسازد. بنابراین باید برای تأیید هر یک بر روی آنها کلیک کنید. یکی دیگر از نشانه‌های عالی ایمنی شاید رمزگذاری SSL باشد. حک کردن این مورد برای کلاهبرداران دشوار است. با وجود رمزگذاری SSL تمام داده‌های حساسی که به سایت ارائه می‌کنید ایمن هستند. این بدان معناست که ایمیل، اطلاعات کارت بانکی و سایر موارد امن هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رکورد جوان ترین برندگان لاتاری همه‌ی ادوار دست چه کسانی است؟

مجوز و مقررات

یک وب سایت رسمی ‌لاتاری آنلاین باید توسط یک مرجع معتبر بازی نظارت و تنظیم شود. این مجوز می‌تواند به شما اطمینان دهد که ارائه دهنده لاتاری به مقررات محلی و بین المللی پایبند است.

خطوط ارتباطی

وب سایت‌های معتبر لاتاری معمولاً کانال‌های پشتیبانی مناسبی دارند. برخی از آنها آدرس ایمیل، فروم‌های آنلاین، گفتگوی زنده و حتی پشتیبانی تلفنی را ارائه می‌کنند. حتی برخی دیگر در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک فعال هستند.

شفافیت

وب سایت‌های قابل اعتماد لاتاری سیاست‌های خود را بوضوح نشان می‌دهند و در مورد هزینه‌های خود با کاربر شفاف هستند. چنین اطلاعاتی را می‌توانید در بخش شرایط استفاده که معمولاً در پایین صفحه وب سایت است پیدا کنید.

آنچه قبل از خرید بلیط آنلاین بخت آزمایی باید در نظر داشته باشید

اکنون که تصمیم به خرید بلیط‌های لاتاری آنلاین دارید، بهتر است نگاهی به نحوه بازی خود بیاندازید. در ادامه به چند فاکتور ضروری جهت تصمیم گیری صحیح می‌پردازیم:

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین
نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین

قرعه کشی شماره‌‌ها یا برد فوری

قرعه کشی شماره‌ها یا برد فوری یکی از موارد مهمی ‌است که باید هنگام جستجوی لاتاری ایده‌آل برای بازی در نظر بگیرید. شما باید بدانید که می‌خواهید بلافاصله نتیجه خرید خود را ببینید یا می‌توانید منتظر یک قرعه کشی بمانید.

مزیت لاتاری فوری (اسکرچ) این است که می‌توانید بلافاصله به موفقیت خود پی ببرید. به عنوان مثال شما می‌توانید یک لاتاری فوری (اسکرچ) را انتخاب کنید که شانس بیشتری برای برنده شدن نسبت به یک لاتاری معمولی فراهم می‌کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آموزش استفاده از سیستم 1-3-2-6 در شرط بندی

ترفند موفقیت در قرعه کشی شماره‌ها این است که صبر زیادی داشته باشید. زیرا قرعه کشی هر هفته یا دو بار در هفته اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید معامله خوبی انجام داده و جوایز سودآوری را از آن خود کنید.

مقدار جکپات

مقدار جکپات یک فاکتور اساسی در هنگام انتخاب لاتاری است زیرا ممکن است میزان پول نقد متفاوت باشد. هر ارائه دهنده لاتاری آنلاین مقدار جکپات را به کاربر نشان می‌دهد.

اما باید در نظر بگیرید که اندازه جکپات معمولاً به رول اور (انتقال جکپات) بستگی دارد. بنابراین برخی از لاتاری‌های آنلاین می‌توانند بسته به فروش بلیط افزایش چشمگیری داشته و به مقادیر هنگفتی برسند.

احتمال برنده شدن

متأسفانه بردن جکپات به همان آسانی که فکر می‌کنید نیست. شما باید احتمال برد جکپات را در نظر بگیرید، بدین معنی که شما باید تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مناسبی داشته باشید. بهترین راه برای شروع این است که لاتاری‌های کوچکتر را امتحان کنید زیرا آنها احتمال برد بهتر و ردیف جایزه بیشتری دارند.

بسیاری از لاتاری‌ها کاملاً شبیه به هم هستند. خواهید دید که بسیاری از افراد با انتخاب یک سری از اعداد و دو توپ جایزه وارد لاتاری می‌شوند. این ترکیب‌ها می‌تواند اعداد مناسب برای برنده شدن در لاتاری مورد نظر را به شما بدهند.

نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین
نکات مهم در انتخاب یک لاتاری آنلاین