تبلیغات

تقابل حساس تیم سویا در مقابل چلسی چهارشنبه ، 12 آذر 1399

مصاف تیم های سویا و چلسی

مانند همیشه قبل از آنالیز اصلی ابتدا نتیجه تیپ فوتبالی روز قبلی(سه شنبه، 11، اذر 1399) را برای شما شرح میدهیم:
در بازی لوکوموتیو در مقابل سالزبورگ بنده برای شرط پیشنهادی بهترین گزینه برای شرطبندی ثبت شرط روی کرنر بیشتری سالزبورگ در نیمه دوم را صلاح دانستم ، اما در بازی چه اتفاقاتی رخ داد؟
در نیمه اول هر تیم 3 کرنر به دست آورد یعنی مجموع کرنر ها هر دو تیم 6 شد اما در نیمه دوم همه چیز به کام ما پیش رفت و شرایط نیز طوری بود که باعث شد سالزبورگ در نیمه دوم 5 کرنر را به دست بیاورد و شرط پیشنهادی ما به آسانی برد شد.

تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا فصل 2020/2021
هفته پنجم از شروع بازی های لیگ قهرمانان در گروه E
شروع بازی: این بازی چهارشنبه، 12، آذر 1399 مصادف با تاریخ میلادی (02، دسامبر، 2020) و در ساعت 23:30 به وقت ایران سوت میخورد.

تیپ پیشنهادی این بازی: ثبت شرط روی گزینه مجموع کرنر بیشتر تیم سویا

 

همراهان گرامی مجله دنیای شرطبندی و علاقه مندان به تماشا این بازی شما میتوانید این بازی جذاب را از شبکه ورزش صدا و سیما ایران مشاهده کنید.
محل بازی: در این بازی تیم سویا میزبان است، پس این تقابل در کشور اسپانیا، و در شهر سویا و در استادیوم خانگی سویا Romaón Sánchez Pizjuán برگزار میشو
داور بازی: در این بازی که پیشبینی میشود بازی پر هیجان و حساسی باشد ، آقای آرتور سوارس دیاس
پرتغالی برای داوری در این بازی برگزیده شده است.
میزان عصبانیت این داور تقریبا نزدیک به 70% است ،این داور در آخرین مصافی که قضاوت کرده 3 بار با کارت زرد و یک بار با کارت قرمز دست به جیب شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جدال تیم لیورپول در مقابل برایتون شنبه 8 آذر 1399

توضیحات و جزئیات بازی:
پیشبینی میشود که این تقابل بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد در حال حاضر هر دو تیم از شرایط
فوق العاده برخوردارند و جزء تیم های برتر در لیگ خود به حساب می‌آیند.
•تیم چلسی توسط فرانک لمپارد جوان 42 ساله هدایت میشود، و از 79 بازی که با تیم چلسی بوده 42 پیروزی به دست آورده است.
سرمربی تیم سویا آقای خولن لوپتی با تجربه است، این سرمربی جزء سرمربی ها با تجربه است ، و سابقه هدایت تیم های رئال مادرید، تیم ملی اسپانیا و پورتو را داشته است.
•تیم سویا را 26 بازیکن تشکیل داده، و 16 عدد آنها بازیکنان غیر اسپانیا هستند و این تیم 12 ملی پوش دارد، و از مهم ترین نقل و انتقالات این تیم خرید هافبک بارسلونا (ایوان راکیتیچ) با مبلغ 1.5 میلیون یورو بوده است، و در آخرین نقل و انتقالات این تیم فرستان سباستین کورشیا به تیم نانت بوده است.
تیم چلسی نیز از 28 بازیکن تشکیل شده است، 21 عدد از بازیکن ها خارجی هستند یعنی غیر انگلیسی هستند، و 20ملی پوش دارد.
•از افتخارات تیم چلسی 8 قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 6 بار قهرمان شدن وچهار بار نایب قهرمان شدن در لیگ برتر انگلیس ، 5 قهرمانی ، و1 نایب قهرمانی در جام اتحادیه، 4 قهرمانی و 1 نایب قهرمانی در جام خیریه انگلیس ، 2 سری قهرمانی در لیگ اروپا ، کسب 1 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، 1 قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک نایب قهرمانی درجام باشگاه ها بوده است.
•دستاورد های تیم سویا نیز 6 بار قهرمانی در لیگ اروپا، 5 قهرمانی در کوپا دل ری اسپانیا، 1 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، 1 قهرمانی و 4 بار نایب قهرمانی در لالیگا اسپانیا و یک بار قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا بوده است.
•این دو تیم تنها یک بار در طول تاریخ یک بار به مصاف هم رفته اند، که نتیجه آن تقابل صفر بر صفر تساوی شده است.
•در آخرین بازی سویا در لیگ قهرمانان این تیم 1 پیروزی در مقابل کراسنودار کسب کرده، و در بازی قبلی چلسی در لیگ قهرمانان این تیم یک پیروزی در مقابل رن به دست آورده است.
•در حال حاضر چلسی با 10 امتیاز و تفاضل +8 در جایگاه اول جدول و سویا نیز با کسب 10 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمای برای پیش بینی لسترسیتی (فصل 20-2019)

پیشبینی اتفاقات بازی:
•کدام تیم پیروز این بازی خواهد بود؟
قطعاً در این بازی پیشبینی برد یا تساوی یک تیم بسیار سخت خواهد بود و شاید در این بازی اتفاقات غیر منتظره ای پیش بیاید، اما شانس پیروزی چلسی کمی بیشتر از شانس برد سویا است، چلسی در 3 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.
•چه تیمی میتواند در زدن گل اول موفق شود؟
قطعاً تیم چلسی میتواند گل اول بازی را به ثمر برساند، سویا در 3/10 بازی قبلی خود گل اول را خورده است.
•این بازی چند گل خواهد داشت؟
قطعاً همانند بازی قبلی این دو تیم این بازی هم کم تر از 2.5 خواهد داشت، اما آمار ها میگوید که در 8 بازی از 9 بازی قبلی چلسی در لیگ قهرمانان بیشتر از 2.5 گل زده شده است.
•آیا هر دو تیم موفق میشوند حداقل یک بار دروازه همدیگر را باز کنند؟
اگر دو تیم به سختی مقابل هم بازی کنند و بازی جذاب شود هیچ گلی رد و بدل نمیشود قطعاً تاحالا یک بار دیده‌اید که بازی های جذاب بیشتر کم گل خواهند بود، قطعاً دو تیم نمیتوانند به گل برسند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مسابقات مهم لیگ قهرمان 4 آذر 99

•سویا از 5 بازی قبلی خود 5 پیروزی متوالی به دست آورده است، و چلسی نیز از 5 بازی قبلی خود 1 تساوی و 5 پیروزی کسب کرده است.

احتمال پیروزی چلسی:25%
احتمال پیروزی سویا:20%
احتمال تساوی شدن بازی:55%

نتیجه احتمالی بازی: 0 بر 0 به سود هر دو تیم

ترکیب احتمالی بازیکنان هر دو تیم :

راهنمای شرطبندی:

حتما از تیپ روزانه های ما نهایت استفاده را کنید، و از مجله دنیای شرطبندی Shartmag.com کمک بگیرید و این سایت را به دوستان خود نیز معرفی کنید، بهترین شرط مناسب برای این بازی با میزان ریسک متوسط ثبت شرط روی گزینه کرنر بیشتر میزبان با ضریب 1.80 پیشنهاد میشود، قطعاً این گزینه از شرطبندی با برد همراه خواهد بود.

تبلیغاتcanonbet