تبلیغات

 

معرفی 5 رکورد گینس در مسابقات پوکر

معرفی 5 رکورد گینس در مسابقات پوکر

معرفی 5 رکورد گینس در مسابقات پوکر

می دونستیدکه رکوردهای خیلی زیادی در مورد بازی های پوکر تو گینس ثبت شده؟ کلی دستاوردها و رکوردهای عجیب و غریبی تو پوکر وجود داره که شاید در موردش نمی دونستید و ثبت شده. بازی پوکر هم دقیقا مثل خیلی چیزهای عجیب و غریب کلی رکورد داشته که امروز در ادامه ی این مقاله از مجله دنیای شرط بندی ما تصمیم داریم تا در مورد 5 تا از برترین رکوردها برای شما بنویسیم.

پس در ادامه با ما همراه باشید.

رکورد جهانی شماره 5 پوکر گینس

یکی از شگفت انگیزترین سوابق در تاریخ پوکر متعلق به Bertrand Grospellier هست که بهش لقب ElkY دادن و خیلی هم تو دنیا به خاطر بازی بی نظیرش و بازی کردن تو 62 میز به طور همزمان مشهور شده.

Grospellier رکورد جهانیش رو تو در سال 2009 زد و کلی هم پول از این طریق بدست اورد و جالبه بدونید که اون حتی برای این 62 بازی به طور همزمان تا حالا تمرینی نکرده بود و یهو بدون هیچ برنامه ریزی شروع به انجام این کار کرد و حتی وقتی که بازی تموم شد گفت تو پروازی که شب قبل به سمت مونت کارلو داشت رو هم اصلا نخوابیده بود و بدون هیچ استراحتی این کار رو انجام داد و این حال تونست رکورد گینس رو برای خودش ثبت کنه و عنوانی که برای اون تو کتاب گینس نوشته شده این جوری هست که “بیشترین تعداد بازی در 62 میز پوکر همزمان در مدت زمان یک ساعت و بدون هیچ شکستی! ”

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی با ویکتوریا کورن میچل پوکر باز حرفه ای در تورنمنت پوکر

جالب نیست؟

Bertrand Grospellier
Bertrand Grospellier

رکورد جهانی شماره 4 پوکر گینس

یک رکورد جهانی باور نکردنی دیگه تو پوکر توسط دیمون شولنبرگر در سال 2013 ایجاد شد. تو مسابقات Iron Man Poker Challenge در مانیل، این بازیکن آمریکایی در طولانی ترین مسابقات مداوم پوکر تا کنون شرکت کرد.

این کار به مدت 48 ساعت و 56 دقیقه به طول انجامید و بیش از 12 ساعت از رکورد دار سابق تونست که  پیشی بگیره و موفق به کسب مقام خیلی خوبی تو این مسابقات شد!

با این حال او تنها 18000 دلار رو با خودش برد ولی اصلا به هیچ وجه احساس ناامیدی نمی کرد و بسیار هم از کاری که انجام داده بود خوشحال بود ولی خوب به نظر من این خیلی جالبه که این مرد چه جوری بدون از دست دادن توجه و تمرکز و صبر تونسته که 2 روز بیدار بمونه و بازی کنه! حتی تصور کردنش هم می تونه سخت باشه! حتی ماهر ترین بازیکنان پوکر هم نمی تونن این کار رو به صورت مداوم توی دو روز انجام بدن، فقط شما خدتون رو تصور کنید که حداقل یک شبانه روز رو بیدار بمونید و پوکر بازی کنید و از اون اتاق حتی بیرون هم نرید!

غیر ممکنه!

دیمون شولنبرگر
دیمون شولنبرگر

رکورد جهانی شماره 3 پوکر گینس

اگر موفقیت دیمون شولنبرگر برای شما خیلی جالب نبود و یه چیز کاملا عادی بود پس این رکورد شماره سه می تونه واستون خیلی جذاب باشه و نمی شه این رو دیگه نادیده گرفت. Phil Laak یا Unabomber بعد از ثبت یک رکورد به عنوان “طولانی ترین بازی پوکر ماراتن توسط یک فرد” تونست کلی معروف و محبوب بشه.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نکاتی مهم در مورد پوکر که باید بدانید

این مرد که یک بازیکن ایرلندی هست  115 ساعت پیاپی رو صرف بازی پوکر کرد که تقریباً میشه 5 روز بازی پشت سر هم! در مرحله اول لاک می خواست برای 80 ساعت بازی کنه چون این خودش می شد یکی از طولانی ترین رکوردهایی که ثبت شده ولی بعد از 80 ساعت بازی حس کرد که می تونه ادامه بده و دست از تلاش کردن نگشید و برای 35 ساعت دیگه بازی کرد و هیچ مشکلی هم نداشت، به نظر دیوانه کننده نمیاد؟ ولی خوب اینم بگم با این که اون 5 روز پشت سر هم داشت بازی می کرد ولی فقط 6000 دلار به دست آورد ولی اصلا مهم نبود براش رکورد گینس خیلی مهم تر بود.

Phil Laak
Phil Laak

رکورد جهانی شماره 2 پوکر گینس

خوب این مورد نسبت به موردهای قبلی متفاوته، بازی ها قبلی در مورد طولاتی ترین زمان های بازی بود ولی این مورد در مورد بزرگترین بازی های پوکر تو دنیاست که اسمش مسابقات جهانی پوکر (WSOP) بود که تو همین مسابقات رکورد بزرگترین تورنمنت های پوکر را که تاکنون که در سال 2015  این رکورد ثبت شد، شکسته شد. شاید خیلی شما با این مورد تحت تاثییر قرار نگیرید ولی تو این مسابقات در سال 2015،  تعداد 362،425 تراشه پوکر در طول مسابقات مورد استفاده قرار گرفت که به نوبه ی خودش واقعا بی نظیر بود و فقط شما فکر کنید که فقط 4،480 دسته کارت برای این مسابقات خریداری شد که شاید باورتون نشه ولی جایزه کل این مسابقات یه رقم باور نکردنی  11،187،000 دلاری بود!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لاتاری و سلبریتی ها

این رویداد WSOP در سال 2015 به عنوان یکی از یاد موندی ترین تورنمنت های بازی پوکر شد و در کتاب گینس هم ثبت شد..

سری جهانی پوکر
سری جهانی پوکر

رکورد های جهانی شماره 1 پوکر گینس

رکورد جهانی گینس بدون بزرگترین مسابقات پوکر آنلاین که تاکنون برگزار شده هیچ وقت کامل نخواهد بود. براساس کتاب مرجع رسمی مسابقات آنلاین پوکراستارز در سال  2015 با حضور 253000 بازیکن در این  سایت به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات پوکر در دنیا بود که برای اولین بار انجام شده بود. این رویداد رکورد جهانی رو رقم زد که هنوز هم به نوبه ی خودش بی نظیر بود. این مسابقات در یک سایت پوکر آنلاین در انگلستان برگزار شد ، اما برنده از کشور اتریش بود و اسمش Simon Grabenschweiger بود که اون روز تو اون مسابقات 10،000 دلار به دست آورد.

Simon Grabenschweiger
Simon Grabenschweiger