تبلیغات

 

جیک شیندلر (Jake Schindler) ; معرفی بهترین پوکر باز آمریکایی

جیک شیندلر (Jake Schindler) ; معرفی بهترین پوکر باز آمریکایی

جیک شیندلر (Jake Schindler) ; معرفی بهترین پوکر باز آمریکایی

بعد از مطالعه قوانین پوکر باید این را بدانید که جیک شیندلر که در این مقاله به آن می پردازیم زندگی بسیار جالب و جسورانه ای داشته است او به بازیگری علاقه مند می شود و تصمیم می گیرد تا مانند الگوی خود برد پیت یک بازیگر مردمی و معروفی شود و البته پول زیادی بدست آورد. Jake Schindler پسر خوش استایل و خوشتیپی بود و با انگیزه بالا به دنبال آینده خود بود اما سرنوشت چیز دیگری را برای او رقم زده بود.

جیک شیندلر (Jake Schindler)
جیک شیندلر (Jake Schindler)

جیک شیندلر کیست

جیک سال 1989 در هالیوود امریکا به دنیا آمد هالیوود پایتخت سینمای جهان است. درآمد سالیانه هالیوود از درآمد سالیانه خیلی از کشور ها بیشتر است که این خود جای تامل دارد. به جرعت می توان گفت که مردمی که در هالیوود امریکا زندگی می کنند اکثرا اهل فیلم و سریال هستند و عاشق سینما و جیک هم از این قاعده مستثنی نبود.

پدر جیک فیلمبردار بود و سر صحنه های ساخت فیلم های سینمایی کار می کرد. او چندین بار جیک را با خود به سر صحنه برده بود و جیک که بچه بود با علاقه بسیار به بازیگر ها و عوامل ساخت فیلم نگاه می کرد. جیک با تمام وجود به بازیگری علاقه مند شد وقتی دید که بازیگران چه ژست خاصی دارند و چقدر پولدار و با کلاس هستند بسیار روی او تاثیر گذاشت.

نقطه شروع این ستاره

جیک به کلاس های بازیگری رفت و سخت تمرین می کرد و پدر و مادرش هم خیلی خوب او را حمایت می کردند زیرا می دانستند که فرزندشان راه خوبی را برای آینده خود انتخاب کرده است و اگر بتواند موفق شود و وارد دنیای بازیگری شود به تمام چیز هایی که بخواهد می رسد اما این را هم می دانستند که این کار بسیار سختی است. جیک با ذوق و شوق به کلاس های بازیگری می رفت و در رویا های خود، خودش را یک بازیگر بسیار بزرگ می دید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بی برنامه بودن و نداشتن مدیریت بانک در شرطبندی و پوکر چه نتایجی دارد ؟

این نکته را هم باید اضافه کنیم که Jake Schindler استایل و تیپ خوبی داشت و از این نظر به بازیگری می خورد اما این ها المان های کافی برای بازیگری نبودند و همین هم کار دست او داد. روزی که قرار بود بالاخره بعد از چندین سال دوره گذراندن تست بازیگری دهد تا برای فیلمی انتخاب شود، مردی که به عنوان مربی و کار گردان در آن جا بود کمی بد اخلاق بود و خیلی ها از اخلاق او راضی نبودند.

جیک شیندلر (Jake Schindler)
جیک شیندلر (Jake Schindler)

رفتاری که باعث انگیزه این پوکر استار شد

جیک شیندلر تست داد او مطمئن بود که انتخاب می شود و می تواند بازیگر شود جیک شب ها خواب این لحظه را می دید اما کار گردان جیک را رد کرد و جیک جا خورد، کارگردان به او گفت که اصلا استعداد بازیگری ندارد و به درد این کار نمی خورد جیک جا خورده بود و مانده بود که چه بگوید کار گردان به او گفت که افراد خیلی بهتری از او وجود دارند و نمی تواند جایی را در این جا به او بدهد.

این رفتار و صحبت کارگردان بسیار جیک را ناراحت کرد و او با عصبانیت تمام و نا امیدی به خانه رفت. پدر و مادرش که موضوع را فهمیده بودند هم بسیار ناراحت شدند اما کاری از دستشان بر نمی آمد.

پوکر آنلاین Jake Schindler

فردای آن روز که جیک با ناراحتی در اتاقش نشسته بود دوستش با او تماس گرفت و به او گفت که ناراحت نباشد او به جیک گفت که این مربی بسیار حساس و عصبانی است و خیلی ادعایش می شود زیرا یک پوکر باز هم هست و خود را خیلی باهوش و با استعداد می داند او به جیک گفت بار ها این را به ما گفته است که پوکر کار هر کسی نیست و فقط افراد باهوش و با استعداد می توانند این بازی را انجام دهند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ElkY پوکر باز حرفه ای فرانسوی

منظور دوست جیک این بود که مربی در هر کاری همینطور است و می خواست تا به جیک دلداری بدهد اما او به جیک هدف داد و جیک به یک باره در ذهنش جرقه ای زده شد او پوکر را می شناخت و از بچگی با پدرش بعضی وقت ها بازی می کرد اما حالا می خواست تا به آن مربی نشان دهد که هوش و استعداد دارد.

جیک شیندلر (Jake Schindler)
جیک شیندلر (Jake Schindler)

بازی های جیک شیندلر

جیک خیلی سخت به پوکر چسبید و موفق شد تا خیلی خوب در این بازی پیشرفت کند او همه وقت خود را در این بازی گذاشت. تورنمنت های آنلاین اولین تورنمنت پوکر هایی بودند که جیک در آن ها شرکت کرد و پس از این که چند بازی اول را باخت روی دور برد افتاد و موفق شد استعداد خود را در این بازی نشان دهد، او چیزی حدود 20 هزار دلار از تورنمنت های آنلاین در آورد.

زندگی جیک شیندلر مسیر خودش را پیدا کرده بود او حالا با علاقه به دنبال فتح دنیای پوکر بود، جیک در ابتدا می خواست تا فقط خودش را نشان بدهد و از دست مربی عصبانی بود ولی حالا که می دید در پوکر موفق است خوشحال بود که مسیرش از بازیگری به دنیای پوکر تغییر کرد. پوکر Jake Schindler را تغییر داد و به او هدف داد او بعد از چندین برد شیرین در تورنمنت های آنلاین راهی دنیای لایو این بازی شد.

رنکینگ پوکر و جایگاه جیک شیندلر

Jake Schindler در تورنمنت پوکر استار شرکت کرد و به صورت لایو خود را نشان داد او حریفان قدر زیادی را برد و موفق شد نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. جیک شیندلر در لیست برترین پوکر بازان قرار گرفت و توانست کاری کند تا مردم زیادی و البته طرفداران پوکر بیوگرافی جیک شیندلر را در اینترنت جست و جو کنند. جیک از طرف شبکه nbc دعوت به مصاحبه شد و در آن جا بود که همه او را در پر بیننده ترین شبکه امریکا دیدند. همین اتفاق استارتی برای شروع پروژه آموزش بازی پوکر اوماها این بازیکن شد که خلاصه آن را برایتان در دسترس قرار داده ایم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی اشخاصی که با شرکت در مسابقات شرط بندی ورزشی، ثروتمند شدند
جیک شیندلر (Jake Schindler)
جیک شیندلر (Jake Schindler) _ برنده بازیکن سال 2018

درامد جیک شیندلر

Jake Schindler در پوکر مسترز بزرگترین تورنمنت پوکر لاس وگاس امریکا شرکت کرد و موفق شد در یک شب 30 ملیون دلار ببرد و این یعنی او هدف خود را در این راه کامل کرد. جیک برد و باخت های زیادی داشت اما در حال حاضر ثروت او را چیزی حدود 23 ملیون دلار تخمین زدند که این خود مبلغ قابل توجهی است.

سوالات متداول در مورد Jake Schindler

  1. جیک شیندلر در کدام کشور و در کدام ایالت به دنیا آمد ؟

    جیک در کشور امریکا و در ایالت هالیوود به دنیا آمد.

  2. Jake Schindler چگونه به بازیگری علاقه مند شد ؟

    پدر جک فیلم بردار فیلم های هالیوودی بود و او چندین بار با پدرش به سر صحنه فیلم ها رفته بود و این گونه کم کم به بازیگری علاقه مند شد.

  3. جیک چرا به بازی پوکر روی آورد ؟

    دوست جیک به او گفت که کارگردان و مربی آن ها که جیک را از بازیگری رد کرده بود این بازی را انجام می دهد و معتقد است این بازی مال افراد باهوش و با استعداد است و این برای جیک انگیزه شد.

جیک شیندلر (Jake Schindler)
جیک شیندلر (Jake Schindler)