تبلیغات

 

مارتین جاکوبسون ; پوکرباز برنده جایزه 10 میلیون دلاری

مارتین جاکوبسون ; پوکرباز برنده جایزه 10 میلیون دلاری

مارتین جاکوبسون ; پوکرباز برنده جایزه 10 میلیون دلاری

قصد داریم در این مقاله به زندگی شخصی و برد ها و موفقیت های یکی از حرفه ای ترین و بهترین پوکر باز های جهان یعنی مارتین جاکوبسون که تاکنون توانسته است در سال های طولانی بازی خود به پیروزی ها و موفقیت های بسیار زیادی دست یابد مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

مارتین جاکوبسون پوکر باز

مارتین جاکوبسون یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین پوکر باز های جهان بوده که توانسته است با کسب موفقیت ها و پیروزی های بسیار بزرگ در تورنمنت پوکر های جهانی و مسابقات مختلف به یکی از مشهور ترین و حرفه ای ترین پوکر باز های جهان تبدیل شده و در لیست ده نفر برتر پوکر باز های تاریخ جهان قرار گرفت.

مارتین جاکوبسون
مارتین جاکوبسون

لیست بزرگترین پوکر بازان جهان و مارتین جاکوبسون

مارتین جاکوبسون که از سنین بسیار پایین و از دوران کودکی علاقه ی بسیار زیادی به بازی پر طرف دار پوکر داشت توانست به طور جدی از سن 18 سالگی پا به عرصه ی بازی پوکر گذاشته و به یکی از حرفه ای ترین و موفق ترین پوکر باز های جهان تبدیل شود چرا که او با سن کم توانست در تورنمنت ها و مسابقات جهانی به پیروزی های بسیار زیادی برسد.

حضور در لیست برترین پوکر باز ها

مارتین جاکوبسون بعد از این که توانست در مسابقات و تورنمنت های جهانی بسیار حرفه ای به پیروزی های بسیار بزرگی دست یابد، توانست نظر پیشکسوتان و کارشناسان این زمینه را به خود جلب کرده به گونه ای که امروزه به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین پوکر باز های جهان معرفی شده و در لیست برترین پوکر باز های جهان قرار گرفته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جاستین بونومو (Justin Bonomo) ستاره نوظهور سال های اخیر دنیای پوکر

برد های مارتین جاکوبسون

مارتین جاکوبسون در تورنمنت ها و مسابقات بسیار زیادی توانسته است به پیروزی های بسیار بزرگی برسد به عنوان نمونه یکی از بزرگ ترین و ارزشمند ترین پیروزی های او در تورنمنت ها و مسابقات مختلف، پیروزی او در یک تورنمنت ده میلیون دلاری بود که او در این تورنمنت توانست مقام اول را کسب کرده و موفق به دریافت جایزه ی ده میلیون دلاری شود.

این مسابقه در سال دو هزار و چهارده رخ داد و تقریبا از این سال به بعد او به عنوان یکی از حرفه ای ترین پوکر باز های جهان شهرت یافت و جالب است بدانید که مارتین جاکوبسون در این تورنمنت تنها ده هزار دلار خرج کرده بود که این اتفاق برد او را بسیار شیرین تر و ارزشمند تر نیز می کرد.

مارتین جاکوبسون ; برنده جایزه 10 میلیون دلاری سری جهانی پوکر 2014
مارتین جاکوبسون ; برنده جایزه 10 میلیون دلاری سری جهانی پوکر 2014

بیوگرافی مارتین جاکوبسون

مارتین جاکوبسون در سی امین روز ماه ژوئن سال هزار و نهصد و هشتاد و هفت در شهر لیندینگ استکهلم یعنی پایتخت کشور سوئد چشم به جهان گشود. او مانند بسیاری از بزرگان عرصه ی های دیگر که امروزه به عنوان مشاهیر شناخته می شوند از دوران کودکی خود زندگی بسیار سختی را سپری کرده است یکی از اتفاقاتی که باعث شد او از سن نوجوانی زندگی بسیار سختی را تجربه کند از دست دادن مادر خود بر اثر سکته ی قلبی بود که مارتین در آن زمان  تنها 14 سال سن داشت و بعد از این اتفاق پدر مارتین برای اینکه به زندگی خود و تنها پسرش سامان دهد و به او کمک کند با زنی دیگر ازدواج کرد اما برعکس آن چیزی که فکر می کرد پسرش که از نظر عاطفی ضربه ی روحی شدیدی خورده بود با این کار از نظر عاطفی دچار تنش های روحی دیگر نیز شد که برای فرار از این تنش های عاطفی به بازی پوکر روی آورد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ونسا سلبست ؛ آشنایی با بهترین پوکرباز زن تاریخ

خاطرات مارتین جاکوبسون

مارتین جاکوبسن طبق گفته های خود خاطرات زیادی از تورنمنت ها و مسابقات مختلف دارد که او در یک برنامه ی تلوزیونی به عنوان مهمان خاطره ای از یکی از تورنمنت های خود که در آن با یکی از حریفانش به دعوای فیزیکی و لفظی پرداخته بود، رونمایی کرد که این اتفاق باعث ایجاد واکنش های بسیاری از طرف داران او شد.

فیلم های مارتین جاکوبسون

علاقه مندان به دیدن کلیپ های مارتین جاکوبسون و همچنین با خبر شدن از جایزه پوکر جاکوبسون می توانند به صفحات شخصی او در شبکه های اجتماعی مختلف به ویژه اینستاگرام و یوتیوب مارتین جاکوبسون مراجعه نمایند.

درامد مارتین جاکوبسون

مارتین که یکی از حرفه ای ترین و پول ساز ترین پوکر باز های جهان می باشد همانند دیگر پوکر باز های بسیار حرفه ای بیشترین و اصلی ترین درآمد خود را از عرصه ی بازی پوکر و شرکت در تورنمنت ها و مسابقات بسیار بزرگ به دست می آورد.

پوکر باز سوئدی

مارتین جاکوبسون متولد ماه ژوئن سال هزار و نهصد و هفتاد و هشت در شهر لیندینگ استکهلم کشور سوئد بوده و در همین شهر نیز به زندگی و کسب تحصیلات در مقاطع تحصیلی مختلف پرداخته و اصالتا یک پوکر باز سوئدی محسوب می شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  استیو وین ; بنیانگذار امپراطوری سرگرمی وین

شهرت مارتین جاکوبسون

سهرت مارتین از کسب پیروزی بسیار بزرگ او در یکی از مهمترین و بزرگ ترین رویداد های اصلی حهان در سال دو هزار و چهارده بود که او در این تورنمنت موفق به کسب مقام اول و همچنین دریافت جایزه ی ده میلیون دلاری شد و این اتفاق باعث رسیدن او به شهرت بسیار زیادی و به طور ناگهانی شد به گونه ای که دنبال کنندگان صفحات شخصی او نیز در شبکه های اجتماعی مختلف به طرز وحشتناکی بعد از این پیروزی بالا رفت.

سوالات متداول

  1. مارتین در چه سنی به طور جدایی پا به عرصه ی پرطرف دار بازی پوکر گذاشت؟

    مارتین از سن 18 سالگی به علت علاقه و استعداد بسیار فوق العاده ای که در زمینه ی بازی پوکر داشت به طور جدی وارد عرصه ی بازی پوکر شد.

  2. مارتین جیکوبسون متولد چه سالی بوده و در حال حاضر چند سال سن دارد؟

    جیکوبسون متولد ماه ژوئن سال هزار و نهصد و هشتاد و هفت بوده و با یک حساب سر انگشتی می توان دریافت که در حال حاضر سی و سه سال سن دارد.

  3. جاکوبسون متولد کجاست؟

    مارتین متولد شهر لیندینگ استکهلم کشور سوئد می باشد.