تبلیغات

جایزه 200 میلیون یورویی بلیط بخت آزمایی به یک فرانسوی رسید

جایزه 200 میلیون یورویی بلیط بخت آزمایی به یک فرانسوی رسید

جایزه 200 میلیون یورویی بلیط بخت آزمایی به یک فرانسوی رسید

یک شهروند فرانسه روز جمعه 11 دسامبر (21 آذر) در اتفاقی بی‌سابقه برندۀ تمام و کمال همۀ مبلغ جایزه 200 میلیون یورویی (جک پات) در قرعه‌کشی «یورومیلیونز» یا همان بزرگ‌ترین لاتاری اروپا شد.

این فرد خوش شانس توانست هر ۵ عدد صحیح این بلیط جکپات را که عددهای ۶ ، ۹ ، ۱۳ ، ۲۴ ، ۴۱ و دو ستارۀ ۳ و ۱۲ بودند، پیدا کند.

این یک اتفاق تاریخی در قرعه کشی‌های بخت آزمایی فرانسه محسوب می‌شود. زیرا نه تنها این فرد خوش شانس برنده بزرگترین جک پات در تاریخ قرعه کشی‌های «یورومیلیونز» شده. بلکه این بزرگترین مبلغی است که تا کنون یک فرانسوی در یک مسابقه بخت آزمایی برده است.

 

پیش از این بیشترین مبلغی که در جریان قرعه کشی‌های «یورومیلیونز» پرداخت شده بود، ۱۹۰ میلیون یورو بود. خوش شانس‌ترین فرانسوی که تا کنون بزرگترین پول یک بلیط بخت آزمایی را به جیب زده بود نیز برنده یک لاتاری ۱۶۹ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۲ میلادی شده بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لغو Grand National در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا

تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره هویت برنده این بلیط بخت آزمایی منتشر نشده است. این فرد ۱۲۰ روز فرصت دارد تا خود را معرفی کند. و به این ترتیب همزمان با جشن‌های سال نوی میلادی از ثروتی لذتبخش بهره ببرد. و به جمع میلیونرهای اروپا اضافه شود.