تبلیغات

جاستین بونومو (Justin Bonomo) ستاره نوظهور سال های اخیر دنیای پوکر

جاستین بونومو (Justin Bonomo) ستاره نوظهور سال های اخیر دنیای پوکر

جاستین بونومو (Justin Bonomo) ستاره نوظهور سال های اخیر دنیای پوکر

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با پوکر بازی که اخیرا سر و صدای زیادی را در دنیای پوکر به راه انداخته یعنی Justin Bonomo جاستین بونومو پوکر بازی افسانه ای معروف، آشنا سازیم.در ابتدا عکس هایی از این مرد جوان و حرفه ای برای آشنایی بیشتر شما با او و سبک زندگی اش، بازی های جاستین بونومو و … گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

جاستین بونومو کیست

جاستین بونومو پوکر باز قهاری است که به نام زی جاستین مشهور است. او متولد 30 سپتامبر سال 1985 و در ویرجینیای آمریکا بزرگ شده است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث معروفیت جاستین بونومو شده این است که او به راحتی می تواند فکر و دست حریف را بخواند و این عملکرد متمرکز و تحلیلی او باعث موفقیت وی در این عرصه شده است.

جاستین بونومو از دوران کودکی به عنوان یک کودک پر از شور و هیجان بوده و بازی مجیک، اولین بازی بود که به آن به شدت علاقه مند شد. به گفته خودش عواملی که توانست مهارت وی را در بازی پوکر بیشتر کند این بود که در راه بازگشت به ویرجینیا تمرین زیاد ، خرید و مطالعه چندین کتاب،و طبیعتا در پی آن، افزایش تمرکز و ایجاد انگیزه وارتقا او به سطوح بالاتر بود.

او در رده‌های سنی مختلف در مسابقات مختلف شرکت می ‌کرد تا این که تقریبا در سن 16 سالگی به صورت جدی بازی آنلاین پوکر را شروع کرد. او در بازی پارادایز پوکر یا Paradise Poker به صورت چند نفره بر رویشخصیت خود مبلغ 500 دلار سرمایه گذاری کرد. او هم چنین مطالعه خود را به شکل فشرده ادامه داد و تلاش می ‌کرد تا رده خود را در بازی پارتی پوکر به سطح بالاتر ارتقا دهد.

جاستین بونومو _ USPO 2018
جاستین بونومو _ USPO 2018

جاستین بونومو پوکر باز

شاید برای شما نیز جالب باشد که با وجود آن که جاستین بونومو عنوان جهانی پوکر را به نام خود ثبت نکرده است ولی با این حال او از رقابت‌ های دبلیو پی تی یا تورجهانی پوکر WPT مبلغی معادل هشتصد و نود هزار و هشتصد 890800 دلار کسب درآمد کرده است.

بیشترین مبلغی که در این دوره مسابقات به دست آورده است در دسامبر سال 2016 بوده و در جایگاه پنجم 10 هزار دلار به علاوه 400 دلار No Limit Hold’em Five Diamond Main الماس برای سیصد و چهل و پنج هزار و دویست و هفتاد و دو دلار به دست آورده است.

در سال 2018 وی وارد اولین لیگ جهانی شد و به همراه ایگور کورگانف، کریس مورمن، لیو بویری و ونسا سلبست تیم سلطنتی لندن یا همان London Royal Team را تشکیل دادند. او هم اکنون در صدر جدول این فهرست قرار دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مغز متفکر بازی رولت gonzalo garcia
Justin Bonomo

افتخارات جاستین بونومو در پوکر شرطی

او در سال 2005 اولین نوجوانی بود که به عنوان استعداد در برنامه زنده تلویزیونی EPT French Open به خاطر بازی پوکر ظهور کرد. او در سال 2008 اولین برنده تورنمنت پوکر، قهرمانی تیم Dream Team Championship و قهرمانی تیم No Limit Hold’em در لاس وگاس به مبلغ 18 هزار دلار آمریکا شد.
او در سال 2012 برنده 2 میلیون و 167 هزار و 588 دلار در سری مسابقات EPT Super High Roller مونت کارلو شد.
او در سال 2014 برنده 449 هزار و 198 دلار WSOP Bracelet و کسب مقام اول در No Limit Hold’em Six Hande بود.

وبلاگ نویسی Justin Bonomo شروع فعالیت او

لازم به ذکر است که زمانی که او در دوره کوتاهی به عنوان وبلاگ نویس فعالیت می کرد، تنها دو پست در سال 2015 در حساب بلاگ اسپات خود منتشر کرد. یکی مربوط به داستان خود در جشنواره برنینگ من یا Burning Man و دیگری موضع خود در برابر تبعیض جنسیتی و زن ستیزی در بازی پوکر بود. این موضوع را می توانید در اینستاگرام جاستین بونومو با دقتی بالا تر دنبال کنید.

در این پست او به این موضوعی اشاره داشت که تنها یک درصد غیر قابل قبول از بازیکنان مرد پوکر هستند که زنان را به عنوان جنس بی ارزش می پندارند و بقیه نظرشان همین است! اما اخیرا در پاسخ به جنبش Metoo# و یا #من هم همینطور، در سال 2017 ، بونومو حمایت خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام نمود و از کار خود در مسائل تبعیض جنسیتی و نیز رفتارهای تهاجمی جنسی که قبلا داشت، ابراز پشیمانی کرد.

جاستین بونومو کجا زندگی می کند ؟

او هم اکنون در شهر لاس وگاس زندگی می کند ولی به طور کلی، عاشق زندگی در سکوت است و این مدل زندگی را به زندگی شلوغ شهری ترجیح می دهد. پیش از سال 2018 زمانی که به لاس وگاس نقل مکان کرد، در برج پاناراما زندگی می کرد.

برجی که یک مجموعه متشکل از سه ساختمان است و تقریبا بیش از 70 نفر بازیکن حرفه ‌ای در این مکان زندگی می کنند. بری گرینشتاین، جو سبوک، دیوید ویلیام، آدام جانگلن ، برادران بینگرو مایکل ونیک از جمله کسانی بودند که در این برج زندگی می کردند. از دوستان صمیمی و نزدیک وی می توان به هکستون و سیور اشاره نمود آنها به حدی به هم نزدیک بودند که تمام رفتارشان تحت تاثیر هم قرار می گرفت و آموزش پوکر اوماها جاستین بونومو Justin Bonomo نیز با این افراد صورت می گرفت.

در مصاحبه ای که در سال 2010 با مجله بلوف انجام داد، ادعا کرد که برای تفریحاتش او به ندرت به باشگاه شبانه می‌ رود ولی در عوض از تنوع غذایی در لاس وگاس لذت می برد. رفتن به رستوران در شب و طی کردن چند خیابان و رسیدن به رستوران واقعا لذت بخش است و او این کار را برای تفریح دوست دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  استفن چدویک ؛ بهترین پوکر باز تاریخ اروپا
جاستین بونومو _ high roller china 2018
جاستین بونومو _ high roller china 2018

درامد جاستین بونومو

او هم اکنون نفر دوم در لیست All Time Money List با در آمدی نزدیک به 49 میلیون دلار قرار دارد و در بازی پوکر حرف اول را می زند. هم اکنون شما را با گوشه ای از افتخارات و درآمد او آشنا می کنیم. توجه داشته باشید که همه این برد ها بر پایه اعتماد و رعایت به قوانین پوکر بوده است! پس شما هم می توانید مثل او حرفه ای عمل کنید.

از سری بازی های جهانی جاستین بونومو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • او در سال 2007 موفق به  کسب رتبه اول در WSOP ، کسب جایزه دوهزار دلاری در جایگاه چهارم در مسابقات No-Limit Hold’em شد و این موضوع باعث شد که او بیشترین مبلغ پول نقد را به ارزش 150 هزار دلار کسب کند.
  • در سال 2008 دریافت دو جایزه نقدی بازی‌ های جهانی پوکر که شامل دومین پنج هزار دلار و مبلغ دویست و سی هزار و صد و پنجاه دلار در Mixed Hold’em می باشد.
  • در سال 2009 دریافت شش جایزه نقدی که شامل میز نهایی به مبلغ 40 هزار دلار No-Limit Hold’em و دریافت 400 هزار دلار در چهلمین سالگرد این بازی سهم او بود.
  • در سال 2001 دریافت چهار جایزه نقدی و کسب مقام دومی با 2500 دلار Limit و نیز 117 هزار و سیصد و پنج دلار Triple Draw event.
  • در سال 2007 دریافت شش جایزه نقدی که شامل 20 هزار و 150 یورو و برای جایگاه 48 در سری مسابقات جهانی اروپا.
  • در سال 2014 کسب جایزه نخست در No Limit Hold’em – Six Handed و دریافت چهار صد و چهل و نه هزار و نهصد و هشتاد دلار.
  • در سال 2016 کسب جایزه دومی برای بردن در بازی پوکر به مبلغ 50 هزار دلارو در سال 2018  کسب جایگاه نخست به مبلغ 10 هزار دلار تا 185 هزار و 965 دلار !!!!
Justin Bonomo

برد های بهترین پلیر پوکر و ماه هایی که توانسته پیروز مسابقات شود

حال بد نیست اندکی در مورد برد های جاستین بونومو بیشتر بدانید. در سال 2017 درWPT Five Diamond World Poker Classic در بازی های کلاسیک جهانی در لاس وگاس نمایش عالی از خود به نمایش گذاشت و این رویداد باعث اول شدن Justin Bonomo شد.

در ماه مارس سال 2018 قهرمانی جاستین بونومو با شکست پاتریک آنتونیوس در مسابقات سوپرهای رولر در چین رقم خورد که او توانست برنده جایزه بزرگ چهار میلیون و هشتصد هزار دلار شود.
اوهم چنین در ماه جون سال 2018 توانست دانیال نگرینو را شکست داده و برنده مبلغ 5 میلیون دلار در بازی‌های سوپر های رولر بول در کازینو آریا شود.
در ماه جولای همان سال نیز وی توانست فدرو هولز را شکست دهد و بیشترین مبلغ جایزه به ارزش 10 میلیون دلار را از آن خود کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جیک شیندلر (Jake Schindler) ; معرفی بهترین پوکر باز آمریکایی

مسابقات جهانی که این بازیکن در آن شرکت داشته است

از سری مسابقات وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

او در سال 2017 موفق به کسب عنوان دوم قهرمانی در WPT High Roller بلاژیو 25 هزار دلار No Limit Hold’em شد.
او در سال 2018 موفق به کسب مقام دوم در WSOP Bracelet and Biggest Live Cash به مبلغ 5 هزار دلار و در 300 هزار دلار در No Limit Hold’em Super High Roller Bowl شد.

مهمترین افتخار او که باعث شد بتواند لقب پوکر باز افسانه ای را کسب کند، شرکت در هفتاد و هشتمین مسابقه WSOP با مبلغ شرط اولیه‌ یک میلیون دلار بود. وی با شرکت در این مسابقه و شکست حریفان خود، توانست به جایزه‌ ده میلیون دلاری این مسابقه رسیده و بتواند از دنیل نگرانو پیشی بگیرد.

شما هم چنین می توانید کلیپ جاستین بونومو را که در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخته است را مشاهده فرمایید.

پیروزی های جاستین بونومو در سال 2018
پیروزی های جاستین بونومو در سال 2018

سوالات متداول در مورد Justin Bonomo

  1. او از چه نوع تفریحاتی لذت می برد؟

    در مصاحبه ای که در سال 2010 با مجله بلوف انجام داد، ادعا کرد که برای تفریحاتش او به ندرت به باشگاه شبانه می‌ رود ولی در عوض از تنوع غذایی در لاس وگاس لذت می برد. رفتن به رستوران در شب و طی کردن چند خیابان و رسیدن به رستوران واقعا لذت بخش است و او این کار را برای تفریح دوست دارد.

  2. تیم سلطنتی لندن یا همان London Royal Team متشکل از چه کسانی است؟

    در سال 2018 وی وارد اولین لیگ جهانی شد و به همراه ایگور کورگانف، کریس مورمن، لیو بویری و ونسا سلبست تیم سلطنتی لندن یا همان London Royal Team را تشکیل دادند. او هم اکنون در صدر جدول این فهرست قرار دارد.

  3. چه چیزی تا به این حد باعث معروفیت وی شده است؟

    یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث معروفیت جاستین بونومو شده این است که او به راحتی می تواند فکر و دست حریف را بخواند و این عملکرد متمرکز و تحلیلی او باعث موفقیت وی در این عرصه شده است.

 

تبلیغاتcanonbet