تبلیغات

میکس پیشنهادی 8 دی 1399

موضوع: میکس پیشنهادی روز دوشنبه، 08 دی 1399
(28, دسامبر 2020)

میکس پیشنهادی: میکس پیشنهادی در امروز ثبت شرط روی گزینه گل کمتر تیم 2.5 تیم چلسی با ضریب 1.46 و در بازی دوم ثبت شرط روی گزینه گل کمتر از 3 با ضریب 1.24 پیشنهاد میشود، ضریب این میکس در سایت معتبری همچون کانن بت 1.81 است.

توضیحات بازی اول:

تقابل تیم های چلسی و استون ویلا

تورنمنت لیگ برتر انگلیس فصل 2020/2021
این تقابل در هفته شانزدهم از شروع رقابت ها برگزار میشود‌.
این بازی ساعت 21:00 به وقت ایران شروع میشود، و این تقابل در ‌کشور انگلیس و در شهر لندن و در استادیوم استمفورد بریج برگزار میشود و در این بازی تیم چلسی میزبان بازی است.

توضیحات و آمار ارقام:

در این بازی تین چلسی میزبانی بازی است و چلسی در اخرین بازی ای که میزبان بازی بوده است توانسته 3 گل را به تیم وستهام بزند، اما تیم وستهام تیم استون ویلا نیست ، تیم استون ویلا از مدافعان خوبی برخوردار است این تیم تیمی است 10 نفره در هفته قبل مقابل تیم کریستال پالاس پیروزی را کسب کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحلیل و آنالیز جدال پرتغال VS کرواسی

چلسی در بازی قبلی خود در مقابل تیم آرسنال قرار گرفته و در یک بازی خانگی توسط تیم آرسنال تحقیر شد، و بازی را با نتیجه 3 بر یک باخت دارد، در آن بازی کپا در دروازه تیم آرسنال قرار داشت اگر در این بازی کپا در دروازه تیم چلسی نباشد قطعاً گل زدن به تیم چلسی راحت تر خداهد بود.
استون ویلا در بازی قبلی خود توانست یک پیروزی با ارزش را در مقابل تیم کریستال پالاس به دست بیاورد در این تیم استون ویلا میزبان بازی بود و در دقیقه 5 به گل رسید و در دقیقه 45 ، یک اخراجی داد و 10 نفره شد و این باعث باخت تیم استون ویلا نشد بلکه استون ویلا با نتیجه 3 بر صفر تیم کریستال پالاس را شکست داد.

در اخرین تقابلی این دو تیم که در یک بازی به میزبانی تیم استون ویلا بوده تیم چلسی توانسته با نتیجه 2 بر یک تیم استون ویلا را شکست بدهد در آن موقع تیم استون ویلا شرایط خوبی نداشت.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  استراتژی شرط بندی: یانکی بت

توضیحات بازی دوم:

تقابل تیم های اورتون و منچسترسیتی

تورنمنت لیگ برتر انگلیس فصل 2020/2021
رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس
مصاف این دو تیم ساعت 23:30 به وقت ایران شروع میشود، و این رقابت در کشور انگلیس ، در شهر لیورپول به میزبانی تیم اورتون و در استادیوم خانگی اورتون گودیسون پارک برگزار میشود.

توضیحات و آمار ارقام:

در این بازی تیم اورتون میزبان بازی است ، و این به این معنا است که این است که ممکن است این نتیجه برا به تیم میهمان واگزار کند اورتون جزء تیم های مدعی قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس است و اگر در این بازی نتواند پیروزی را به دست بیاورد از دوئل عقب میماند.

در آخرین تقابل این دو تیم که در مسابقه ای در لیگ برتر در مقابل هم گرفته اند در آن بازی تیم منچستر سیتی میزبان بازی بوده است در آن بازی تیم منچسترسیتی با نتیجه 2 بر یک با سختی تیم اورتون را شکست داده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز تقابل اتلتیکومادرید VS سالزبورگ

منچسترسیتی در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر صفر تیم نیوکاسل را در یک بازی خانگی با نتیجه 2 بر صفر شکست داده است.

اورتون در بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر توانسته است که تیم شفیلد یونایتد را با نتیجه 1 بر صفر شکست دهد.

اورتون در 5 بازی قبلی خود 1 شکست و 4 پیروزی را کسب کرده است.
منچسترسیتی در 5 بازی قبلی انجام داده خود 2 تساوی در ابتدا نتایج و 3 پیروزی به دست آورده است.

مبلغ پیشنهادی شده برای شرطبندی:
30,000 هزار تومان_ 200,000 تومان

امید وارم توانسته باشم که برد را برای شما به وجود بیاورد میزان ریسک این میکس اگر به طور درصدی حساب کنیم 45% ریسک دارد، سپاس گزاریم که با مجله دنیای شرطبندی همراه بودید.