تبلیغات

میکس پیشنهادی 9 دی 1399

موضوع: میکس پیشنهادی روز سه شنبه 09 دی 1399
(29, دسامبر 2020)

میکس پیشنهادی: در میکس پیشنهادی امروز برای بازی اول شرطبندی روی گزینه کرنر بیشتر تیم بارسلونا در نیمه اول با ضریب 1.41 و در بازی کرنر بیشتر تیم لیدز یونایتد با ضریب 1.65 پیشنهاد میشود.
ضریب این میکس پیشنهادی امروز در مجموع 2:33 است.

 

توضیحات و آمار ارقام بازی اول:》》》

تقابل تیم های بارسلونا و ایبار

تورنمنت لیگ (لالیگا اسپانیا) فصل 2020/2021
هفته شانزدهم از شروع رقابت های لالیگا
این تقابل در روز سه شنبه ساعت 21:45 به وقت ایران سوت میخورد، و در این بازی تیم بارسلونا ، تیم میزبان بازی است.
این تقابل در کشور اسپانیا ، در شهر بارسلونا و در استادیوم نیوکمپ برگزار میشود.

در این بازی تیم بارسلونا میزبان بازی است و باید بدانید که بارسلونا نتایج خوبی در خانه خود به دست آورده بعد از تیم اتلتیکومادرید تیم بارسلونا است که در رقابت های خانگی نتایج خیلی خوبی را به دست آورده است، این تیم در بازی های انجام داده خود ، در 1 ماه اخیر در لالیگا بیشتر برد را به دست آورده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مسابقات مهم چهارشنبه 21 آبان 1399

بارسلونا در بازی قبلی خانگی خود در مقابل تیم والنسیا قرار گرفته است و در آن بازی نتوانسته است این تیم را شکست بدهد و نتیجه بازی ای دو تیم 2 بر 2 شده است و توانسته است تنها 1 کرنر در نیمه اول به دست بیاورد و اما در این بازی در مقابل تیم والنسیا قرار گرفته است و این تیم ، تیم ضعیفی نیست و به دلیل عدم حمله به این تیم نتوانسته کرنر زیادی به دست بیاورد ، اما در مقابل تیم ضعیفی چون ایبا قطعاً کرنر های بیشتری به دست میاورد.

در اخرین تقابل این دو تیم در مقابل هم تیم بارسلونا تیم ایبار را با نتیجه 5 بر صفر شکست داده است.

بارسلونا در 5 بازی قبلی خود 1 شکست، 1 تساوی و 3 پیروزی به دست آورده است.
ایبار در 5 بازی قبلی خود 2 شکست، 1 پیروزی و 2 تساوی داشته است.

توضیحات و آمار ارقام بازی اول:》》》

جدال تیم های وست برومویچ و لیدز یونایتد

تورنمنت لیگ برتر انگلیس فصل 2020/2021
هفته شانزدهم از شروع رقابت های لیگ برتر
این تقابل ساعت 21:30 به وقت ایران شروع میشود و در این بازی تیم وست برومویچ به عنوان تیم میزبان بازی در زمنی حضور دارد، و این بازی در کشور انگلیس، در شهر West Bromwich و در استادیوم The Hawthorns برگزار میشود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز تقابل اتلتیکومادرید VS سالزبورگ

این تقابل به میزبانی تیم وست برمویچ برگزار میشود، وست برومویچ که در این فصل در فوتبال اصلاً شرایط خوبی را ندارد و در جدول از لحاظ رتبه ای با تیم لیدزیونایتد هفت رتبه اختلاف رتبه ای دارد.
تیم وست برومویچ در بازی ها اخیر خود خیلی مقاوت کرده و به نظر میرسد سرمربی این تیم در حال اجرای کردن یک تاکتیک جدید روی این تیم است.

در آخرین رویارویی این دو تیم در تاریخ 11 دی 1398 جدال این دو تیم به نتیجه 1 بر 1 ختم شده است، و در آن بازی لیدز یونایتد 9 کرنر به دست آورده است و کرنر ها به نفع این تیم بوده است، و در آن بازی تیم وست برومویچ میزبان بازی بوده است.

لیدز یونایتد در بازی قبلی خود یک پیروزی خانگی را در مقابل تیم برنلی با نتیجه 1 ب صفر به دست آورده است، و در آن بازی کرنر های کمی به دست آورده ولی ایم به خاطر حمله نکردن این تیم و رفتن در لاک دفاعی بوده است.
وست برومویچ در بازی قبلی خود با عملکرد بسیار خوب یک امتیاز را از تیم بزرگی چون لیورپول گرفته است و در آن بازی با یک ضربه سر به گل رسیده است و به عنوان تیم میهمان در زمین حضور داشته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; یوزپلنگ ها به دنبال کسب سهمیه آسیایی

لیدزیونایتد در این رقابت ها 20 امتیاز به دست آورده است و هم اکنون در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.
وست برومویچ از این رقابت ها 8 امتیاز را به دست آورده است و در حال حاضر در رتبه نوزدهم (یکی مانده آخر) قرار دارد.

امید وارم از این میکس پیشنهادی نهایت استفاده را ببرید و برای یکایک شما برد را آرزو میکنم با مجله دنیای شرطبندی همراه باشید.

تبلیغاتcanonbet