تبلیغات

میکس پیشنهادی 18 دی 1399

موضوع: میکس پیشنهادی پنجشنبه 18, دی 1399
(7 ژانویه 2021)

میکس پیشنهادی: در این میکس پیشنهادی در بازی اول شرطبندی روی گزینه گل بیشتر از 0.5 تیم السیلیا با ضریب 1.63 و در بازی دوم شرطبندی روی گزینه گل کمتر از 3.5 با ضریب 1.22 پیشنهاد میشود.
ضریب این میکس پیشنهادی 1.98 است.

 

توضیحات بازی اول》》》

تقابل تیم های السد و السیلیه

تورنمنت لیگ ستارگان قطر فصل 2020/2021
این بازی در هفته سیزهم لیگ ستارگان برگزار میشود.
این تقابل در روز پنجشنبه، در ساعت 16:45 به وقت ایران شروع میشود.
در این بازی تیم میزبان تیم السد است، و این دیدار در کشور قطر، در شهر دوحه و در استادیوم جاسم بن حمد برگزار میشود.


این تقابل میزبانی تیم السد برگزار میشود السد در بازی های خانگی خود نتوانسته امتیازات خوبی را به دست بیاورد، و السد در بازی قبلی خانگی خود مقابل تیم الخریطیات قرار گرفته است و در مصاف با این تیم موفق به پیروزی شده است و توانسته است که این تیم را با نتیجه 5 بر هیچ شکست دهد.
تیم السیلیه در بازی قبلی خود که در خارج از خانه بوده است به مصاف تیم الریان رفته است و در آن بازی میهمان بوده است و توانسته تیم الریان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آنالیز و تحلیل مصاف دوستانه ایران در برابر بوسنی

این دو تیم در جدالی تقابلی که در مقابل هم تجربه
کرده اند در رقابت های جام ستارگان بوده است که در آن بازی تیمی نتوانسته پیروزی را به دست بیاورد و نتیجه بازی 4 بر 4 تساوی شده است.

تیم السد در 5 بازی قبلی انجام داده خود در لیگ ستارگان، 5 پیروزی و 1 تساوی توانسته در به دست بیاورد.
تیم السیلیه در 5 بازی قبلی انجام داده خود 2 پیروزی ، 2 شکست و 1 تساوی در مقابل تیم ام صلاح کسب کرده است.

توضیحات بازی دوم》》》

دیدار تیم های پافوس و المپیاکوس نیکوزیا

تورنمنت لیگ برتر قبرس فصل 2020/2021
هفته هجدهم از شروع رقابت های لیگ برتر
این تقابل در روز پنجشنبه، در ساعت 20:30 به وقت ایران شروع میشود.
این تقابل به میزبانی تیم پافوس در کشور قبرس در شهر Yeroskipou و در استادیوم ،> Geroskipou Municipal Stadium برگزار میشود.

 

این دو تیم تا الآن در لیگ برتر قبرس 7 بار به مصاف هم رفته اند که در آخرین تقابل این دو تیم در برابر هم تیم المپیاکوس در آن بازی میزبان بوده است و تیم المپیاکوس توانسته است تیم پافوس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چهار تیم صعود کننده لیگ قهرمانان اروپا؛ و پیش بینی بازی ها

تیم پافوس در بازی قبلی خانگی انجام داده خود در لیگ برتر قبرس ، تیم آپولون لیماسول به دیدار این تیم آمده است و هیچ یک از این دو تیم موفق به کسب برد نشده اند و نتیجه بازی این دو تیم 1 بر یک تساوی شده است.
تیم المپیاکوس در آخرین رقابت قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر به مصاف تیم آئل لیماسول رفته است و در مصاف با این تیم ناموفق بوده است و 3 امتیاز را را با نتیجه 3 بر صفر به این تیم واگذار کرده است.

تیم پافوس در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر 3 شکست، و 2 تساوی به دست آورده است.
تیم المپیاکوس در 5 بازی قبلی انجام داده خود 1 سه امتیاز از تیم کارمیوتیسا کسب کرده، و2 تساوی و 2 شکست دیگر را تجربه کره است.

آرزوی موفقیت در حوزه شرطبندی را برای شما دارم تشکر از شما عزیزان که مجله دنیای شرطبندی را به عنوان مرجع خود انتخاب کردید، با مجله دنیای شرطبندی همراه باشید.