تبلیغات

بازخوانی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا + موزیک ویدئو

بازخوانی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا + موزیک ویدئو

بازخوانی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا + موزیک ویدئو

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا با نام هنری لیدی گاگا در دنیای هنر و موسیقی یک شخصیت شناخته شده می باشد که او را بواسطه خلاقیت در سبک کارهایش می شناسند.

درباره لیدی گاگا

لیدی گاگا متولد ۲۸ مارس سال ۱۹۸۶ در نیویورک آمریکاست که در زمینه خوانندگی، ترانه نویسی و بازیگری فعالیت دارد. لیدی گاگا خوانندگی را در جوانی و اجرا بر روی صحنه در دوران مدرسه آغاز کرد و نهایتا سالها بعد اولین آلبوم خود به نام شهرت (The Fame) را ارائه داد.

آلبوم شهرت موفقیت های بسیاری را برای او به همراه داشت بطوریکه در سطح جهانی ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفت، تک آهنگ های مشهور فقط برقص و پوکر فیس در این آلبوم محبوبیت بسیاری یافتند و بر فروش آلبوم تاثیرگذار بودند. آلبوم شهرت نقدهای مثبت بسیاری را دریافت کرد و آغازی بر موفقیت های ادامه دار لیدی گاگا گردید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط‌ بندی در کازینو بهتر است یا سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین؟

درباره آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا

آهنگ پوکر فیس در بسیاری از چارت های جهانی در رده اول قرار گرفت. و امروزه نیز در میان طرفداران پوکر از جمله آثار هنری محبوب و جالب توجه می باشد. پوکر فیس در بازی پوکر به حالت بی چهره اطلاق می شود. که در آن بازیکنان تلاش می کنند احساسات ضعف و یا قدرت را در چهره خود بروز ندهند.

این آهنگ با همکاری تهیه کننده سوئدی با نام مستعار RedOne نوشته شده است و مضمون آن اشاره به زنی است که با حالت بی چهره خود احساساتش درون خود را مخفی نگاه می دارد، در ادامه می توانید موزیک ویدئوی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا را تماشا کنید.

موزیک ویدئوی آهنگ پوکر فیس لیدی گاگا