تبلیغات

کمپانی IGT گرفتار در بحران ناشی از تقلب در لاتاری ایتالیا

کمپانی IGT گرفتار در بحران ناشی از تقلب در لاتاری ایتالیا

کمپانی IGT گرفتار در بحران ناشی از تقلب در لاتاری ایتالیا

کمپانی IGT در تلاش است با نهایی سازی فوری قرارداد فروش مالکیت شرکت Lottomatica از رسوایی و حاشیه های اخیر تقلب گسترده در نتایج لاتاری ایتالیا خارج شود.

کمپانی IGT و حاشیه های تقلب در لاتاری ایتالیا

پیشتر در مجله دنیای شرط بندی به پوشش خبرهای مربوط به رسوایی و تقلب گسترده در لاتاری ایتالیا پرداخته ایم، تخلفاتی که در آن کارمندان شرکت Lottomatica که برگزار کننده لاتاری در این کشور می باشد و تحت مالکیت کمپانی IGT قرار دارد با سوء استفاده از اطلاعات شرکت به خرید بلیط های برنده اقدام کرده بودند.

در همان ابتدای انتشار اخبار این تقلب، مدیران IGT برای بررسی دقیق تر و سر و سامان دادن به اوضاع کارشناسان خود را به منظور حسابرسی و بررسی نحوه برگزاری لاتاری در ایتالیا توسط شرکت زیرمجموعه خود یعنی Lottomatica اعزام کردند. اکنون پس از انجام بررسی ها IGT مشکلات موجود را تا حدی وسیع یافته که بیانیه ای مبنی بر تصمیم به فروش ۱۰۰% سهم خود از Lottomatica را اعلام نموده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  طرفداران برابری جنسیتی ; شاه و بی بی را شکل های جدید جایگزین کردند!

قرارداد فروش مالکیت Lottomatica

بر اساس قرار فروش به امضا رسیده میان IGT و شرکت مدیریت سرمایه گذاری Apollo Global Management, Inc مبلغ فروش ۹۵۰ میلیون یورو (معادل ۱٫۱۵ میلیارد دلار) تعیین شده است. بنابر اعلام مدیر اجرایی Marco Sala به عنوان مدیر اجرایی IGT، مبلغ حاصل از فروش با هدف افزایش استقلال مالی و توسعه کسب و کارهای این شرکت در زمینه دیجیتال بکار گرفته خواهد شد. قابل توجه است که کمپانی IGT اخیرا مجموع بدهی ها را تا پایان ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ مبلغ ۷٫۲۴ میلیارد دلار اعلام کرده است.

کمپانی IGT
کمپانی IGT

بنظر می آید عدم مدیریت و بهره برداری صحیح نهایتا IGT را مجبور به فروش شرکت تابعه خود یعنی Lottomatica نموده و در این بین مسائل حقوقی ناشی از تخلفات پیش آمده در برگزاری بخت آزمایی ایتالیا روند تصمیم به فروش سهم و خروج از بحران را تسریع کرده است.