تبلیغات

 

انتقام گیری برندگان لاتاری

انتقام گیری برندگان لاتاری !!

انتقام گیری برندگان لاتاری

بسیاری از بازیکنان درباره اقداماتی که پس از برنده شدن در لاتاری انجام خواهند داد رویا پردازی می‌‌کنند. برخی درباره اتومبیل‌های گران قیمت، سفرهای رویایی یا بازنشستگی زود هنگام خیال پردازی می‌کنند. گروهی دیگر به نسل‌های آینده خود فکر می‌کنند یا حتی بنیاد خیریه‌ای راه اندازی کنند. اما کسانی هم هستند که بلافاصله توجه خود را به انتقام معطوف می‌کنند. آنها از ثروت جدید خود برای انتقام از افرادی که در گذشته به آنها ظلم کرده‌اند استفاده می‌کنند.

همانطور که انتظار دارید برخی از این داستان‌ها کاملاً سرگرم کننده هستند. در این مطلب دو داستان درباره برندگان لاتاری وجود دارد که در صورت برنده شدن جکپات ممکن است الهام بخش شما جهت انتقام گیری یا بخشش باشند.

داستان‌های انتقام گیری برندگان لاتاری

هدیه ناپاک

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که می‌خواهند از مدیر خود انتقام بگیرند زیرا مدیران ممکن است با کارمندان‌شان رفتار وحشتناکی داشته و یا نسبت به آنها بی انصاف باشند. تصور اینکه اگر فرصتی برای یک کارمند سابق و برنده ثروتمند فعلی فراهم شود انگیزه کافی برای انتقام دارد کار سختی نیست. حتی فیلم‌هایی مبتنی بر این ایده ساخته شده‌اند و این دقیقاً همان کاری است که برایان موریس Brian Morris پس از تصمیم به بازی در لاتاری و برنده شدن جکپات انجام داد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اگر از طرفداران شرط بندی هستید؛ دیدن این ۴ فیلم را از دست ندهید

 

برایان موریس Brian Morris
برایان موریس Brian Morris

 

برایان جایزه هنگفت ۱۲۵ میلیون دلاری را مطالبه کرد و بلافاصله شغل خود را رها نمود. بر اساس گزارش پلیس وی هفده سال برای کارفرمای خود کار کرده بود و با او بسیار بد رفتاری شده بود. برایان وقتی برنده لاتاری شد انتقام خود را گرفت.
او به عنوان یک شوخی قراردادی با یک شرکت منعقد کرد تا ۲۰ تن کود را روی چمن جلوی خانه رئیس سابق خود بریزند. برایان ادعا کرده بود که چمن کاری مربوط به حیاط منزل خودش است. با نادیده گرفتن اینکه چرا یک شرکت باور می‌کند که کسی می‌خواهد ۲۰ تن کود روی چمن‌های خودش داشته باشد این شوخی تا حدی موفقیت آمیز بود.

سرانجام پلیس وارد عمل شد اما پیش از آن حدود ۱۰ تن کود توسط ده‌ها کامیون خالی شده بود. برایان بلافاصله بازداشت شد اما پس از مدت کوتاهی آزاد شد. بعد از اینکه او به رسانه‌ها قول داد شوخی‌های بیشتری در راه است همگان حرف او را که حدود ۱۲۵ میلیون دلار ثروت داشت باور کردند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حضور الویس پرسلی در قرعه کشی لاتاری

جدایی بد

بسیاری از افراد وارد یک رابطه نافرجام می‌شوند و سرانجام شهامت خلاص شدن را پیدا می‌کنند. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر تنها هفت ماه پس از قطع رابطه، شریک سابق زندگی برنده لاتاری ‌شود. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای بورلی دولان Beverley Dolan رخ داد. او پس از سال‌ها رابطه ناخوشایند از شریک زندگی خود جدا و بلافاصله برنده لاتاری شد.

 

بورلی دولان Beverley Dolan
بورلی دولان Beverley Dolan

 

ظاهراً یکی از اولین اقدامات او خبر دادن به همسر سابقش و مطمئن کردن او از این واقعیت بود که حتی یک سنت از برد خود را به او نمی‌دهد. متأسفانه شوهر او احتمالاً چیزهای بیشتری در مورد ۱۸ میلیون دلار ثروت همسر سابق خود خواهد شنید. زیرا این زوج سه فرزند دارند.
اما شریک زندگی بورلی با عزت نفس خوبی اظهار داشت که از برد او ناراحت نیست. بلکه بسیار هم خوشحال است زیرا فرزندانش زندگی بهتری خواهند داشت. از سوی دیگر بورلی ابراز داشت كه بخش قابل توجهی از ثروت خود را صرف امور خیریه خواهد كرد. بنابراین این واقعاً یك داستان بسیار دوست داشتنی بود البته در عین انتقامی که گرفته شد.
امیدواریم که از این داستان‌ها لذت برده باشید. و الهام بخش شما برای گرفتن انتقام پس از برد در لاتاری نشود.