تبلیغات

تعطیلات انفرادی ; انتخاب جدید برندگان لاتاری

تعطیلات انفرادی ; انتخاب جدید برندگان لاتاری

تعطیلات انفرادی ; انتخاب جدید برندگان لاتاری

اولین کاری که بعد از فهمیدن برد میلیون‌ دلاری خود انجام می‌دهید چیست؟ با یک مشاور مالی مشورت می‌کنید، مانده حساب جدید خود را جشن می‌گیرید یا سرمایه گذاری می‌کنید؟ دالایی لاما روزی گفت: «سالی یک بار به جایی بروید که قبلاً هرگز ندیده‌اید». به عنوان یک میلیونر، جهان زمین بازی شماست.

تعطیلات انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری

مسافرت انفرادی چیست؟

در این نوع سفر فرد به تنهایی از یک مقصد جدید بازدید می‌کند در حالی که به طور سنتی افراد با یک همراه یا در یک گروه اقدام به مسافرت و ماجراجویی می‌کنند. با این حال فقط در بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ مسافرت انفرادی افزایش ۵۰ درصدی را تجربه کرده است.

 

تعطیلات انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری
تعطیلات انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری

 

مسافرت انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری

درک بنکز Derek Banks مدیرعامل شرکت واترویز Waterways می‌گوید که آنها افزایش چشمگیری در تعداد مسافران تنها داشته‌اند. این شرکت بین المللی معروف سفر دریایی به سرعت با این روند جدید سفر سازگار شده و تمام تلاش خود را برای مهیا کردن امکانات جهت این دسته از مسافران انجام داده است. آنها اکنون کابین‌هایی را به طور انحصاری به مسافران تنها ارائه می‌کنند و از افزایش قیمت مربوط به رزرو سفر برای یک نفر صرف نظر می‌کنند. نرخ استاندارد برای سفرهای دو نفره که در صنعت مسافرت بسیار رایج است اکنون به آرامی‌جای خود را به گزینه‌های جدید رزرو می‌دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  داستان آدم ربایی و قوانین پنهان کردن هویت برندگان لاتاری و شرطبندی

شرکت‌های ترافالگار Trafalgar و اینسایت وکیشن Insight Vacation از افزایش تعداد رزروهای انفرادی خود خبر داده‌اند. آنها همچنین از افزایش قیمت استاندارد برای مسافر تنها چشم پوشی کرده و به علاوه تا آنجا پیش رفته‌اند که گزینه استفاده مشترک را عرضه نموده‌اند. با استفاده از این ویژگی یک مسافر تنها می‌تواند اتاقی را با یک مسافر تنهای دیگر به اشتراک بگذارد. عادات مسافرت در حال تغییر است و صنعت سفر نیز به وضوح در حال تطبیق دادن خود با آن است.

 

تعطیلات انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری
تعطیلات انفرادی پس از برنده شدن در لاتاری

 

چرا باید پس از برنده شدن در لاتاری به سفر انفرادی بروید؟

  • زمان مناسبی برای تجربه کردن موارد جدید است: شاید دوستان‌تان سبک سفر شما را خیلی نپسندند. در سفر انفرادی همه چیز به سبک دلخواه فرد پیش می‌رود و هیچ محدودیتی در کار نیست. می‌توانید به اسپانیا رفته و در جشن لا توماتینا La Tomatina گوجه فرنگی پرتاب کنید، در آلاسکا اسکی کنید یا از یک سفر ۵ ستاره لوکس لذت ببرید، این فرصت برای شما مهیاست که پس از برنده شدن در لاتاری هر آنچه می‌خواهید را تجربه کنید.
  • نیازی نیست منتظر کسی باشید: آیا اواخر شب را به صبح زود ترجیح می‌دهید؟ صبحانه را بیش از ناهار دوست دارید؟ هنگامی‌ که از مسافرت انفرادی لذت می‌برید می‌توانید مطابق میل خود عمل کنید. در این سفر تنها شخصی که مهم است خود شما هستید. و می‌توانید آنچه را که دوست دارید در لحظه تجربه کنید.
  • مسافرت انفرادی به شما فرصت می‌دهد تا فکر کنید: برنده شدن در لاتاری گاهی اوقات بسیار طاقت فرسا است. بین هیجان یک میلیونر شدن و تمام تصمیمات مالی‌ای که باید گرفته شود نیاز عمیقی تنها بودن و فکر کردن وجود دارد. مسافرت انفرادی بهترین راه برای وقت آزاد داشتن، رها شدن و پاک کردن ذهن از افکار سرگردان است. چه راهی بهتر از فکر کردن به آینده در حین استراحت و آفتاب گرفتن در یک ساحل گرمسیری وجود دارد؟
  • هیچ کس شما را نمی‌شناسد: در یک سفر انفرادی شما بعنوان برنده جدید لاتاری پاوربال ایالات متحده شناخته نخواهید شد. بله شما میلیون‌ها دلار در بانک خواهید داشت اما برای محیط و انسان‌های اطراف خود فقط یک مسافر هستید. که از برخی نقاط دیدنی لذت می‌برد و اوقات خوشی را سپری می‌کند.

تبلیغاتcanonbet