تبلیغات

 

معرفی افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند!

معرفی افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند!

معرفی افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند!

یک جمله قدیمی ‌وجود دارد که می‌گوید احتمال برخورد صاعقه بیشتر از احتمال برنده شدن در لاتاری است. بسته به لاتاری‌ای که در آن وارد می‌شوید شانس شما برای بردن جایزه اصلی می‌تواند ۱ به ۲.۱ میلیون در یک لاتاری آسان‌تر یا ۱ به ۱۷۵ میلیون برای یک جایزه بزرگ مثل پاوربال باشد.
علی رغم شانس اندک برد در لاتاری برخی از افراد کاری را که ظاهراً غیرممکن است انجام داده و چندین بار برنده لاتاری شده‌اند. گاهی اوقات برندگان بخش قابل توجهی از بردهای گذشته خود را روی خرید بلیط‌های بیشتر لاتاری سرمایه گذاری می‌کنند و به طور تصاعدی شانس خود را برای یک برد اضافی افزایش می‌دهند.

افرادی که بیش از یک بار برنده لاتاری شدند

جوآن گینتر Joan Ginter

افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ جوآن گینتز
افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ جوآن گینتز

در سال ۲۰۱۰ بلیط لاتاری فوری ۵۰ دلاری برای جوآن گینتر جایزه عظیم ۱۰ میلیون دلاری را به همراه داشت. این لحظه‌ای است که بیشتر بازیکنان لاتاری برای دیدن آن زندگی می‌کنند اما برای جوآن مثل همیشه لحظه‌ای عادی بود. این ۱۰ میلیون دلار چهارمین برد بزرگ او محسوب می‌شد. سه برد بزرگ قبلی عبارت بودند از: یک برد ۵.۳ میلیون دلاری از لاتاری تگزاس در سال ۱۹۹۳، یک برد ۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۶ و یک برد ۳ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۸.
بسیاری بر این باورند که جوآن توصیفی از یک بازیکن «حرفه‌ای» در لاتاری است. گفته شده که گینتر هر بار حدود ۱۰۰،۰۰۰ بلیط لاتاری با قیمت بالا خریداری می‌کرده است.

ریچارد لاستیگ Richard Lustig

از نظر ریچارد لاستیگ، بردن در لاتاری به همان اندازه طبیعی است که صبح از خواب بیدار می‌شوید. او هفت برد نسبتاً خوب کسب کرده است. گرچه هیچ یک از بردهای لاستیگ چند میلیون دلاری نیستند اما کل مبالغ دریافتی او حدود یک میلیون دلار بوده است.
لاستیگ می‌گوید که او از روشی امتحان شده و دقیق استفاده می‌کند که او آن را «روش لاتاری برنده» می‌نامد. لاستیگ یک قسمت از پول برد خود را مجدداً روی خرید بلیط‌های لاتاری سرمایه گذاری می‌کند. او همچنین بلیط‌های بازنده خود را نگه می‌دارد زیرا می‌توان از آنها برای کاهش مالیات استفاده کرد.
لاستیگ حتی کتابی هم در این زمینه منتشر کرده که روش برد او را با جزییات بیان می‌کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بازی های کازینویی کلاسیک به شیوه مدرن

کلوین و زاترا اسپنسر Calvin & Zatera Spencer

چند سال پیش کالوین و زاترا اسپنسر برنده یک میلیون دلار از لاتاری پاوربال شدند اما این تنها آغاز یک سری برد در یک بازه زمانی سه هفته‌ای بود. آنها برد اول را با جایزه ۵۰،۰۰۰ دلاری لاتاری فانتزی ۴ تکمیل کردند.
روز بعد کاوین در حالی‌ که منتظر همسرش بود یک بلیط لاتاری فوری خریداری کرد و جایزه ۱ میلیون دلاری برنده شد.

رابرت همیلتون Robert Hamilton

رابرت همیلتون از ایندیانا ظرف سه ماه موفق شد که دو بار، یکی از هشت جایزه برتر لاتاری هوزیر Hoosier را کسب کند.
اولین برد او جایزه یک میلیون دلاری بود. همیلتون از این جایزه برای خرید خانه و پرداخت تمام بدهی‌های خود استفاده کرد ضمن اینکه مابقی پول را نیز روی کسب و کار خود سرمایه گذاری کرد. سه ماه بعد همیلتون یک میلیون دلار جایزه اضافی برنده شد. همیلتون گفت که او فقط قصد خرید یک موتورسیکلت را با این پول دارد.

کنت استوکس Kenneth Stokes

ظاهراً کنت استوکس از نوروود در ایالت ماساچوست دوست ندارد وقت خود را هدر بدهد. هر یک از برندگان این لیست چندین بار برنده لاتاری شده‌اند ولی این کار را در بازی‌های و زمان‌های مختلف انجام داده‌اند. کنت نه تنها در یک روز دو بار برنده لاتاری شد بلکه دقیقاً همان جایزه مادام العمر را دو بار برنده شد. استوکس تا پایان عمر خود دو بار پرداخت ۲۵۰۰۰ دلاری در سال دریافت خواهد کرد. استوکس قطعاً با درآمد ۵۰۰۰۰ دلار در سال مانند یک پادشاه زندگی نخواهد کرد اما اگر تمایل داشته باشد هرگز مجبور به کار کردن نخواهد شد. بسیاری از افراد با پولی بسیار کمتر از اینها زندگی می‌کنند.

ارنست پولن Ernest Pullen

در ژوئن سال ۲۰۱۰ شخصی از ایالت میسوری به نام ارنست پولن پس از خرید بلیط لاتاری فوری، ۱ میلیون دلار برنده شد. ارنست نظامی ‌بازنشسته بود اما پس از بازنشستگی هم به کار خود در یک شرکت مخابراتی ادامه داده بود. او پس از برنده شدن جایزه بزرگ تصمیم گرفت برای همیشه بازنشسته شود. سپس در سپتامبر بعدی، پولن بلیط دیگری را خریداری کرد و جایزه ۲ میلیون دلاری برنده شد. به گفته مقامات لاتاری میسوری، پولن اولین کسی بود که در دو دوره از تاریخ لاتاری میسوری موفق به کسب جوایز میلیون دلاری شده است.
به گفته پولن شماره‌های روی کارت دوم مشابه شماره‌های کارت لاتاری برنده‌ای بود که در خواب خریداری کرده بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  داستان آدم ربایی و قوانین پنهان کردن هویت برندگان لاتاری و شرطبندی

مری ریدل Mary Riedel

افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ مری ریدل
افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ مری ریدل

یک فرد عادی معمولاً برای سرگرم شدن یک بلیط لاتاری فوری را از پمپ بنزین یا فروشگاه محل خریداری می‌کند. خیلی‌ها انتظار ندارند که اتفاق بزرگی رخ دهد اما فکر می‌کنند اگر حتی این بلیط پول خریدهای فعلی آنها را جبران کند ممکن است معامله خوبی باشد. اما مری ریدل از اوهایو دیگر هیچ وقت نگران پرداخت دوباره پول بنزین نیست. ظرف مدت یک سال مری دو بار برنده لاتاری فوری شد. برد. برد اول ۵۰،۰۰۰ دلار بود و برد دوم با بلیط خریداری شده از همان فروشگاه قبلی معادل ۱۰۰،۰۰۰ دلار بود.
علاوه بر این برد‌های لاتاری، ماری دو سال قبل در یک بازی ۸۰۰۰ دلار برنده شده بود.

ویرجینیا فایک Virginia Fike

ویرجینیا فایک از ویرجینیا عملاً یک کار غیر ممکن انجام داد. او در یک روز دو بار برنده جایزه ۱ میلیون دلاری شد.
ویرجینیا دو بلیط پاوربال خریده بود و هر بلیط با ۵ عدد از ۶ عدد قرعه کشی شده آن هفته پاوربال مطابقت داشتند. هنگامی ‌که شماره‌ها اعلام شدند ویرجینیا از برد خود خبردار نشد اما در اخبار مشاهده کرد که دو برد ۱ میلیون دلاری وجود دارد. فایك بلافاصله به فروشگاه محل خرید بلیط‌ها رفت و بلیط‌های خود را به دفتردار تحویل داد تا بررسی كند كه آیا چیزی برنده شده یا خیر. او هر دو بلیط برنده را در دست داشت.

ریسی پل Racy Pel

افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ ریسی پل
افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ ریسی پل

ریسی پل معمولاً هر بار حدود ۲۰ دلار بلیط لاتاری می‌خرید زیرا درصدی از پول فروش بلیط به مدارس می‌رسد. او هرگز انتظار برد نداشت و همیشه با شماره‌های مشابهی که ترکیبی از روزهای تولد، سالگردهای مهم و چند عدد شانس بودند وارد بازی می‌شد. پل نه تنها از بلیط‌های خریداری شده خود در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۳ یک جایزه ۳۲۰۰۰ دلاری برنده شد. بلکه در همان روز برنده جکپات ۵۰ میلیون دلاری نیز شد.
بهترین قسمت داستان این است که پل بلافاصله ۵۰ میلیون دلار را نقد نکرد، او صبر کرد تا روز تعطیل کاری‌اش فرا برسد!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تاثیر کووید ۱۹ در شیوه خرید بلیط لاتاری

جیمز بوزمان جونیور James Bozeman Jr

جیمز بوزمن از فلوریدا فقط چند جایزه بزرگ کسب نکرد. او دو سال پیاپی برنده جکپات چند میلیون دلاری شد. اولین برد یک جایزه ۱۰ میلیون دلاری بود که با جایزه ۳ میلیون دلاری بعدی تکمیل شد.
بوزمن می‌گوید پس از اولین برد به این نتیجه رسید که بایستی ترکیب اعداد را عوض کند بنابراین یک مجموعه کاملا متفاوت دیگر را انتخاب کرد. او اکنون به امید بردی دیگر مجموعه سوم را انتخاب کرده است.

استفان و تری ویور Stephen & Terri Weaver

نکته جالب در برد این زوج اهل آرکانزاس این نیست که دو بار برنده لاتاری شده‌اند، استفن و تری ویور بلیط‌های برنده لاتاری فوری خود را در روزی مشابه و از فروشگاهی مشابه خریداری کردند. یک بلیط برنده یک میلیون دلاری بود اما بلیط دوم ۵۰۰۰۰ دلاری بود که شاید در مقایسه با رقم بلیط اول ناچیز بنظر برسد.

بیل مورگان Bill Morgan

افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ بیل مورگان
افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند _ بیل مورگان

این برد در لاتاری آن‌چنان چشمگیر نیست اما قطعاً حیرت انگیزترین داستانی است که تاکنون گفته شده است.
بیل مورگان راننده کامیون در ملبورن استرالیا بعلت یک تصادف وحشتناک دچار حمله قلبی مرگبار شد. او عملاً به مدت ۱۴ دقیقه مرده بود اما به طرز معجزه آسایی احیاء شد. پس از گذراندن ۱۲ روز در کما و در حالی که خانواده در فکر خاموش کردن دستگاه بودند بیل به هوش آمد.
یک سال بعد مورگان اندکی پس از نامزدی با دختر مورد علاقه‌اش یک بلیط لاتاری فوری خریداری کرد و ۱۷۰۰۰ دلار برنده شد. به دلیل رشته اتفاقات عجیب رخ داده، اخبار محلی تصمیم گرفتند که فیلم مستند زندگی مورگان را بسازند. در روزی که بیل مشغول بازسازی صحنه خرید بلیط بود. یک بلیط دیگر خرید و این بار در مقابل دوربین‌ها ۱۷۰،۰۰۰ دلار برنده شد!