تبلیغات

سایت وینامکس (Winamax)

سایت وینامکس (Winamax) مرجع تخصصی بازی پوکر

سایت وینامکس (به انگلیسی: winamax) یکی از محبوب ترین سایت‌های تخصصی پوکر در اروپا است.

ثبت نام در سایت وینامکس

ساده ترین راه برای ثبت نام در winamax ورود به سایت این مجموعه و زدن گزینه Create Account که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، است.

همچنین امکان ثبت نام از طریق نرم افزار و اپلیکیشن‌های این سایت هم وجود دارد.

فرآیند ثبت نام ساده است و تنها با تایید کردن ایمیل خود می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید. وینامکس برای بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا در دسترس است و مشکلی از لحاظ محدودیت برای این کشورها ندارد.

به طور کلی تا زمانی که قوانین محلی کشورها مشکلی برای وینامکس ایجاد نکنند، این سایت در هر کشوری قابل استفاده است.

سایت وینامکس (Winamax)بونوس

وینامکس بونوس خوشآمدگویی برای کاربران خود در نظر گرفته است که معادل 100 درصد تا سقف 500 یورو شارژ حساب است.

بر اساس توضیحاتی که در این سایت قرار دارد، در صورت شارژ حساب به میزان 100 یورو، به همان اندازه یعنی 100 یورو بونوس دریافت می‌کنید که به 5 بخش تقسیم می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حواشی دن بیلزریان و جی جی پوکر

کاربران سایت وینامکس

وینامکس با توجه به ترافیک و کاربرانی که دارد یکی از سایت‌های معتبر پوکر در دنیا و اروپا محسوب می‌شود. این سایت برای تمام کشورهای اروپایی در دسترس است.

فرانسه با توجه به ممنوع کردن پوکر آنلاین جز معدود کشورهای اروپایی است که این سایت را محدود کرده است. با این وجود این سایت از جمله محبوب ترین سایت‌های پوکر در اروپا محسوب می‌‌شود.

تورنومنت

وینامکس به طور هفتگی تورنومنت‌های بسیاری را با حضور هزاران بازیکن پوکر برگزار می‌کند. این سایت به طور میانگین در هر هفته 4 هزار بازیکن را در تورنومنت‌های خود دارد که البته به بزرگی سایت‌ پوکراستار نیست، اما می‌توان این سایت را رقیب 888پوکر و پارتی پوکر دانست.

بازی‌ها

از لحاظ تئوری، وینامکس ارائه دهنده انواع متنوعی از بازی پوکر است که درست مانند بازی‌های پوکراستارز است.

واقع بینانه محبوب ترین بازی‌ها در این سایت پوکر اوماها و پوکر تگزاس هولدم است و سایر میزهای بازی تقریبا خالی است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی وب سایت مخصوص بازی پوکر ClubWPT

در حال حاضر فقط سایت پوکراستارز با توجه به تعداد کاربران بالایش می‌تواند برای میزهای بازی مانند Razz و 8game-poker کاربر جذب کند. در پوکر تگزاس هولدم و پوکر اوماها این سایت حداقل با 0.01 یورو و حداکثر 25 یورو می‌توانید بازی کنید.

شارژ و برداشت

برای شارژ و برداشت در سایت وینامکس تنوع زیادی در دسترس نیست و با توجه به محدودیت‌های موجود تمام بانک‌های معتبر در دسترس شما قرار ندارد.

برای شارژ حساب می‌توانید از طریق ویزا و مستر کارت با حداقل 15 یورو حساب خود را شارژ کنید. روش‌های Skrill و Paypal هم در دسترس است.

برداشت در این سایت فقط از طریق برداشت بین بانکی امکان پذیر است و حتما باید در این سایت برای برداشت جوایز احراز هویت شده باشید.

پشتیبانی سایت وینامکس

این سایت برای پشتیبانی ایمیل support@winamax.com را در اختیار کاربران خود قرار داده و البته امکان ارسال فکس هم وجود دارد.

اما در اختیار نذاشتن یک شماره تماس از جمله معایب این وبسایت است که البته در سایت‌های معتبر پوکر به طور کلی این نکته منفی وجود دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی با ایکس‌لایو بت (Xlivebet)

با این وجود پاسخگویی به کاربران سریع است و همچنین بخش سوالات متداول این سایت هم اطلاعات خوبی را به شما ارائه می دهد.