تبلیغات

 

دانلود مستند فوتبالی استیون جرارد “Make Us Dream 2018”

مستندی در مورد زندگی حرفه ای فوتبالیست انگلیسی “استیون جرارد” بازیکن تیم لیورپول

این فیلم مستند به زندگی استیون جرارد اسطوره‌‎ی تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی انگلیس می‎پردازد. او پس از دیدیه دشان جوان‌ترین کاپیتانی است که جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برده‌ است. جرارد در بسیاری از مجله‌ها و سایت‌های معتبر اروپایی به عنوان بهترین هافبک تاریخ فوتبال شناخته شده‌ است و…

لینک دانلود ” کلیک کنید ” 

 

Make Us Dream

فیلم مستند محصول کشور انگلستان و به زبان انگلیسی میباشد . فیلم مستند Make Us Dream در ژانر بیوگرافی و ورزشی میباشد . 1 ساعت و 44 دقیقه مدت زمان پخش فیلم مستند Make Us Dream میباشد .

فیلم مستند Make Us Dream

به کارگردانی Sam Blair است و توسط شرکت Lorton Entertainment در سال 2018 ساخته شده است . این فیلم مستند در مورد استیون جرارد ، یکی از بهترین بازیکنان باشگاه های لیورپول تا کنون است . او هم‌اکنون هدایت تیم رنجرز در پرمیرشیپ اسکاتلند را برعهده دارد . جرارد در دوران فوتبالی خود به‌عنوان کاپیتان در پست هافبک میانی برای باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلستان بازی می‌کرد . او یکی از بهترین هافبک‌های جهان در نسل خود بود و تاکنون تنها بازیکنی در تاریخ لیگ جزیره است که در فینال تورنمنت‌های جام حذفی انگلستان ، لیگ اروپا ، جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده و به قهرمانی رسیده‌است . جرارد که با شوت‌های قوی و از راه دور شناخته می‌شد ، در سال ۲۰۰۵ عنوان بازیکن سال اروپا و در سال ۲۰۰۹ عنوان سومین بازیکن سال جهان را به‌دست‌آورد . او بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های تیم لیورپول همچون رابی فاولر ، مایکل اوون و جیمی کاراگر ، از زمان کودکی طرفدار لیورپول بود .