تبلیغات

فوتبال و پوکر عاشقانه های نیمار جونیور ستاره برزیلی

نیمار عشق خود را به فوتسال با فوتبال خیابانی ترکیب می کند.

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور در مگی داس کروزز، سائوپائولو، با والدینی به نام های نیمار سانتوس و نادین دا سیلوا متولد شد.

وی نام خود را از پدرش به ارث برده است، که یک فوتبالیست سابق بود و به مشاوره پسرش تبدیل شد. استعدادهای نیمار کم کم شروع به رشد کرد. … و هم اکنون در حال رشدکردن است.
نیمار عشق خود را به فوتسال با فوتبال خیابانی ترکیب می کند.

نیمار با توانایی های چشمگیر خود در فوتبال در سن کودکی، توجه همه را جلب کرد. او به عنوان یک ستاره برای سانتوس FC موقعیکه یک نوجوان بود ظاهر شد و چهار مدال طلای بهترین بازیکن سال را به دست آورد و در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین شخصیت های محبوب برزیل بود.

نیمار توانست با رفتن به تیم بارسلونا برای شروع فصل 2013-2014 به سطح اول اروپا دست یابد و بیشتر عناوین داخلی و بین المللی را به خود اختصاص دهد.

پس از هدایت و کاپیتانی تیم فوتبال مردان برزیل و کسب اولین مدال طلای المپیک خود در سال 2016، این ستاره سال بعد به پاریس سن ژرمن فرانسه منتقل شد.

ورود به دنیای پوکر و علاقه به آن

اکاری(یکی از بازیکنان حرفه ای پوکر) میگوید که می خواهد نیمار را پس از بازنشستگی از فوتبال، به یک بازیکن حرفه ای پوکر تبدیل کند.
نیمار مهاجم پاریس سنت ژرمن که احتمالا به این زودی قصد اویزان کردن کفش های خود را ندارد. اما زمانی که حرفه فوتبال او در نهایت به پایان برسد، ممکن است او دیگر یک پوکرباز حرفه ای شده باشد.
جاه طلبی های آینده نیمار بحثی بود که توسط آندو اکری، پوکر باز برزیلی در مصاحبه با روزنامه “میرور” انجام گرفت ، و در مورد دوست داشتن و احساسی که این ستاره فوتبال به بازی پوکر دارد گفت و گو کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پخش آنلاین مسابقات پوکر در سال 2021 توسط کمپانی PokerGO

 

آکاری یک ایدول برای نیمار است

آکاری یکی از مشهورترین بازیکنان حرفه ای پوکر است. با نزدیک به 2.6 میلیون دلار درآمد از تورنمنت ها در طول زندگی خود، او سومین نفر درلیست پولدارترین ادم های تاریخ برزیل قرار دارد و در سال 2011 در سری بازی های نامحدود پوکر Hold’em به 1500 دلار دست یافت.
با توجه به گفته های آکاری، او برای اولین بار وقتی با نیمار دیدار کرد ، افسانه فوتبال برزیل او را به عنوان یکی از بُت های پوکر او نامید.
“من یکی از بزرگترین ستاره های برزیل را دیدم، او درباره پوکر صحبت می کرد و سپس نام من را می گفت،” اکری به روزنامه “میرور” گفت.

“پس وقتی او به همه گفت که من بُت او در پوکر بودم، همه به من نگاه می کردند – و سپس او را دیدم و گفت:” Akkari، بیا اینجا! “، این یک لحظه واقعا خوب بود.”
در این مصاحبه ، Akkari از بازی پوکر در بازی های خانگی با نیمار و دیگر ستارگان فوتبال، از جمله ننِه، گابریل خسوس و لوکاس لیما صحبت کرد. با توجه به بازیکنان پوکر، بازی ها در hold’em متوقف نمی شوند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  استراتژی Split Bet پوکر ، افزایش سود با ترکیب اعداد

او گفت: “ما بازی های کامپیوتری زیادی را نیز انجام می دهیم – مانند بازی countr strike و چیزهایی مانند آن،” او به The Mirror گفت. “خوب است که رابطه ای با این نوع اشخاص برقرار کنید، زیرا شما می توانید ببینید که چگونه مواقعی که تحت فشار قرار می گیرند، از یکدیگر مراقبت می کنند، و چگونه تیم خود را مدیریت می کنند.”

از عرش به فرش رسیدن

شاید جالب ترین بخش مصاحبه برای طرفداران پوکر زمانی بود که آکری در مورد آنچه نیمار می خواهد بعد از فوتبال انجام دهد، بود.
اکری گفت: “نیمار ادامه می دهد که پس از آنکه فوتبال را کاملاً ترک کرد، قصد دارد به طور واقعی پوکر بازی کند، و تبدیل به یک بازیکن حرفه ای شود.” “او یک مرد واقعا هوشمند است – او هر روز از من راجب دست های پوکر و تکنیک ها می پرسد.

او در WhatsApp یک دست که در بازی خانگی اش بازی می کند را ارسال می کند، او مثل اینکه من در حال بازی در World Series یا EPT هستم در خانه بازی میکند. “
این واقعیت که نیمار بازیکن پیشروی پوکر است چیزی جدید نیست. او در سال 2015 به عنوان سفیر برای PokerStars امضا کرد، و بعد از مدتی در کمپین تبلیغاتی تلویزیونی برای سایت پوکر همراه با کریستیانو رونالدو ظاهر شد.
همچنین این تکان دهنده است که بشنویم که او واقعا میتواند یک بازیکن خوب باشد. در ماه ژوئیه گذشته، نیمار در یک رویداد high roller از سری بازی های پوکر در برزیل شرکت کرد و در نهایت در جایگاه ششم از دوره ایی که در آن 288نفر شرکت کرده بودند قرار گرفت و بیش از 21000 دلار به دست آورد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رابطه اضطراب بین شرط بندی آنلاین و معاملات پول همراه

مطمئنا بعید نیست که نیمار هرگز در پوکر موفق نشود، زیرا او در دنیای فوتبال به اندازه کافی موفق بوده است. در سن 27 سالگی، او در حال حاضر 60 گل برای برزیل به ثمر رسانده است، و نام خود را به عنوان بهترین گلزن در تاریخ این کشور ثبت کرده است.

او همچنین PSG را به دو عنوان Ligue 1 قهرمان کرد و در فصل 2014-2015 با بارسا، لیگ قهرمانان را به دست آورد.