تبلیغات

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • اسکات کلمنتس ; تنها ورزشکار بدنسازی در بین برترین پوکر بازان جهان
اسکات کلمنتس ; ورزشکار بدنسازی در بین برترین پوکر بازان جهان

اسکات کلمنتس ; تنها ورزشکار بدنسازی در بین برترین پوکر بازان جهان

اسکات کلمنتس ; ورزشکار بدنسازی در بین برترین پوکر بازان جهان

اسکات کلمنتس، از بازیکنان بسیار قوی در بازی پوکر بود. در میان پوکر بازان معروف امریکا، او نام آور تر و پر آوازه تر بود. در این مقاله می خواهیم شرح مختصری از این بازیکن را برایتان بیاوریم. او تنها در یک بازی تخصص نداشت. او در چندین بازی پوکر تبحر داشت و درآمد بسیاری از این راه به دست آورد. این بازیکن نقش بسیار مهمی در ایجاد تغییر و تحول در این بازی را داشت. او نه تنها در آمریکا بلکه در کشور های مجاور تبدیل به یک پوکر باز معروف شده بود که طلب رقیب های حرفه ای می کرد و یک پوکر باز حرفه ای و شکست ناپذیر شده بود. همچنین بسیاری او را برترین بازیکن پوکر رز دانسته اند که در ادامه با او بیشتر آشنا خواهید شد.

اسکات کلمنتس
اسکات کلمنتس

اسکات کلمنتس کیست؟

این بازیکن در نوزدهم ماه جولای در سال ۱۹۸۱ متولد شد. او زاده ی شهر واشنگتن در کشور آمریکا می باشد. شاید علت این که او به سرعت در سن کم به شهرت رسید، این بوده است که او به سرعت در بازی ها به طور پی در پی لقب شکست ناپذیری را از آن خود کرد و بعد از آن افراد پوکرباز بسیاری خواستار رقابت با او بودند. این چهره ی مشهور، در بازی ها و مسابقات جهانی چهره ای مشهور است که حضور او در مسابقات به عنوان رکن اصلی بازی پوکر به شمار می رفت.

نخستین جایزه ی او که در مسابقات جهانی کسب کرد، یک دستبند قهرمانی طلا بود. این موفقیت در سال ۲۰۰۶ برای این بازیکن رقم خورد و نقطه ی عطف موفقیت های او به شمار می آید. جایزه ای که در سال ۲۰۰۶ به دست آورد از ارزش بسیار بالایی برخوردار بود. نزدیک به سیصد هزار دلار دستبند طلا ارزش داشت. البته جوایز او به آن سال ختم نشد و سال بعد توانست همان جایزه را به دست آورد. اما سومین جایزه ی او با فاصله ی بیشتری به دست آمد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی فیل آیوی یکی از بازیکنان مشهور پوکر

اسکات کلمنتس اوماها باز

این بازیکن در بازی اوماها ، باز بسیار سر رشته داشت و جایزه های دریافتی از قیمت و ارزش بسیار بالایی برخوردار بودند. این بازیکن در کشور کانادا در یک بازی و رقابت جهانی حضور به عمل آورد و نزدیک به سیصد هزار دلار جایزه کسب کرد. البته در سال ۲۰۰۷ باز هم تصمیم به حضور در یک بازی قهرمانی دیگر گرفت و نزدیک به یک میلیون و دویست هزار دلار جایزه ی آن مسابقه به او رسید. جوایزی که در بازی های اوماها به دست امد، بسیار ارزشمند بودند که در این مقاله قصد داریم به شرح آن بپردازیم‌.

فردی با نام جاناتان لیتل، درخواست یک همکاری مشترک را به اسکات کلمنتس برای نوشتن یک کتاب، داد. نام این کتاب ” Excelling at No Limit Hold’em ” می باشد و یکی از بهترین کتاب هایی است که در زمینه ی شرح بازی هولدم نوشته شده است. این کتاب طرفداران بسیاری پیدا کرد و تبدیل به پر فروش ترین کتاب ها در نوع خود شد. او پس از آن به مسابقات تورنمنت دعوت شد. پس از برد های او در این مسابقات، عکس های اسکات کلمنتس در مجله پوکر به چاپ رسید. در این مجله نوشته شده بود که پولی که این بازیکن در این مسابقه به دست آورد، چیزی نزدیک به ۹ میلیون دلار بوده است. ویکی پیدیا اسکات کلمنتس را همواره یکی از برترین های wsop دانسته و به آن پرداخته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لیلیا نوویکووا (Liliya novikova) ; جذاب ترین زن پوکر باز روسی
اسکات کلمنتس
اسکات کلمنتس

بازی های اسکات کلمنتس

بازی های وی در مسابقات جهانی دیدنی بود. او در این مسابقات با آمادگی کامل حضور به عمل می آورد و با سطح تمرکز و مهارتی که داشت همه را به شگفتی وا می داشت. در سال ۲۰۰۷ در بازی هولدم موفق به کسب مقام ۵ام شد. چایزه این مسابقه نزدیک به صد هزار دلار بود و به او تعلق پیدا کرد. دو سال بعد، نوبت به شرکت در بازی اوماها بود. جایزه ی این مسابقه برای وی که مقام دوم جهان را به دست آورد، چیزی نزدیک به سیصد هزار دلار بود. موفقیت او سال به سال افزایش می یافت و قدرت خود را در این مسابفات به نمایش می گذاشت.

اسکات در سال 2010

در سال ۲۰۱۰، نوبت به برگزاری مسابقات هولدم شد‌ البته در این بازی بیشتر از مقام هجدهم برای او ثبت نشد. اما جایزه این مسابقه بسیار ارزشمند بود. در سال ۲۰۱۳، یعنی درست سه بال بعد از برگزاری هولدم، باز هم در مسابقات هولدم شرکت کرد و این بار موفق به کسب مقام دوم شد. بازی های این بازیکن مشهور، محدود به این مسابقات نشد. حتی او در دوره های بازی های ۲۰۱۴ به بعد هم حضور درخشانی را به عمل رساند. او جایزه ی دویست هزار دلاری را در سال ۱۰۱۴ در جایگاه مقام ۲ام در سطح محدود اوماها به دست آورد. در سال ۲۰۱۹، وارد بازی های HORSE شد. این بازیکن پوکر در این مسابقه جایزه ی نفر چهارم بازی را به دست آورد و صاحب ۱۳۰ هزار دلار شد.

کلیپ های اسکات کلمنتس

کلیپ هایی از این بازیکن مشهور وجود دارد. اسکات کلمنتس قمار باز را در این کلیپ ها شاهد خواهیم بود. او در این فیلم ها مشغول بازی است و سطح سرعت او را در بازی می توان مشاهده کرد. صفحه اینستاگرام اسکات کلمنتس نیز در این شبکه مجازی فعال است و می توانید با فالو کردن ان، کلیپ های اسکات کلمنتس بوکر باز را مشاهده کنید. عکس های اسکات کلمنتس نیز در این شبکه اجتماعی وجود دارد. در مهمانی ها و قمارخانه هایی که برای بازی حضور پیدا می کرد، عکس های زیادی از او منتشر شد. وی در کلیپ هایش همواره تاکید داشت که پوزیشن ها در میز پوکر اهمیت بسیار بالایی دارند پس شما نیز در حین بازی به این نکته توجه داشته باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی با بهترین پوکر باز های جهان + بهترین پوکر باز های ایران

سوالات متداول

اسکات کلمنتس در کدام بازی ها تسلط زیادی داشت؟

او در زمینه ی بازی پوکر بسیار ماهر بود و در شاخه های اوماها و هولدم واقعا فردی سر شناس بود. که با بازیکنان پوکر بسیاری به رقابت پرداخت و درامد زیادی را در سری مسابقات جهانی به دست آورد.

اسکات کلمنتس در بازی های تورنمنت چه درامدی را کسب کرد؟

چیزی حدود نه میلیون دلار، جایزه ی این فرد مشهور در مسابقات در شاخه ی هولدم می باشد.

کتاب اسکات کلمنتس با چه کسی و در چه باره به چاپ رسید؟

او با همکاری جاناتان لیتل، موفق به چاپ یک کتاب در زمینه ی بازی هولدم شد. که در جایگاه خود تبدیل به یک کتاب پر فروش شد که در کارنامه کاری او یک نقطهء درخشان به حساب می امد.