تبلیغات

 

کارگر خوش شانس سوپرمارکت برنده لاتاری ۷۰ میلیون دلاری شد

یک جوان ۲۲ ساله که کارگر سوپرمارکت در استان کبک کانادا بود، برنده جکپات لاتاری ۷۰ میلیون دلاری شد و به جمع میلیونرهای خوش شانس قرعه کشی بخت آزمایی پیوست.

اگرچه داستان هر کدام از برندگان لاتاری در نوع خود نکات جدیدی دارد با اینحال همواره یک نکته مشترک میان ماجراهای این افراد وجود دارد، خوش شانسی… در واقع خرید بلیط قرعه کشی لاتاری یکی از تنها فرصت های ثروتمند شدن بدون نیاز به توانایی خاص و تنها با تکیه بر شانس میباشد.

کارگر سوپرمارکت لاتاری ۷۰ میلیون دلاری را برد

آنروز نیز تنها یک روز عادی دیگر برای ماتیو (Mathieu) بود که میبایست به عنوان کارگر سوپرمارکت وظایف کاری خود را انجام دهد، او تا پیش از آنکه بلیت برنده لاتاری اش را خریداری کند در یکی از سوپرمارکت های زنجیره ای IGA Extra کار میکرد.

وظیفه ماتیو در سوپرمارکت مرتبط با حمل و توزیع کیسه های خرید بود که مشتریان بتوانند اجناس خریداری شده را در داخل این کیسه ها قرار دهند، مطمئنا شغل جذابی بنظر نمیرسد!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بالاترین مبلغ جایزه بزرگ در تاریخ لاتاری مگامیلیونز مشخص شد: ۸۶۸ میلیون دلار برای یک نفر

آنروز متیو وقتی با ماشین به سمت سوپرمارکت رانندگی میکرد تنها قصد داشت تا برای مادرش مقداری شیر خریداری کند، با اینحال در آخرین دقایق باقیمانده از زمان خرید بلیت شرکت در قرعه کشی لاتاری و در حالیکه تنها ۲۰ دقیقه به مهلت خرید باقی مانده بود او تصمیم گرفت که یک بلیط قرعه کشی بخرد. مراسم قرعه کشی همان روز برگزار شد و فردای آنروز متیو برای آگاهی از این موضوع در سوپرمارکت از همکارش خواست تا بلیط را چک کند، همکار وی میگوید که او پس از اینکه متوجه شد جایزه ۷۰ میلیون دلاری را برنده شده است گریه میکرد و از شدت هیجان میلرزید.

متیو ابتدا با پدرش تماس گرفت تا برای برگرداندن او به آنجا بیاید، زیرا در وضعیتی نبود که بتواند رانندگی کند. او سپس با تمام اعضای خانواده اش تماس برقرار کرد و از آنها خواست تا به او بپیوندند… آنها سپس در خانه پدربزرگ و مادربزرگ متیو جمع شدند و درباره این واقعه هیجان انگیز به گفتگو پرداختند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین میکس های تاریخ فوتبال که برد شدند

مدت زیادی طول نکشید تا پاتریک لاووی (Patrice Lavoie) به عنوان مدیر ارشد یکی از محبوب ترین لاتاری های استان کبک کانادا به نام Loto-Quebec در حساب توییتر خود اعلام کند که یک برنده خوش شانس جکپات ۷۰ میلیون دلاری قرعه کشی این بخت آزمایی را بدست آورده است.

برنامه ای برای خرج کردن ۷۰ میلیون دلار پول

اولین کاری که میتو میخواهد انجام دهد خرید یک ماشین جدید است زیرا به گفته دوستانش اتومبیل فعلی که او استفاده میکند بسیار فرسوده و قدیمی است {شاید هم میبایست به جای یکی، چند خودرو لوکس خریداری کند!}. او حتی گفته است که برای مسافرت برنامه ریزی خواهد کرد و قصد داری مدتی را به سفر کردن اختصاص دهد…

این برنده خوش شانس لاتاری در کنار برنامه ریزی های شخصی اش اعلام کرده که به هر یک از اعضای خانواده اش که شامل ۷ نفر میشوند پول اهدا خواهد کرد، به هر کدام ۱ میلیون دلار… مادر وی، خانم ساندرا جولین (Sandra Julien) در صحبت با رسانه های خبری در این رابطه گفته است که آنها یک خانواده بسیار صمیمی و گرم هستند که اکنون این جایزه ۷۰ میلیون دلاری لاتاری میتواند زندی تمام اعضای این خانواده را دگرگون کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چطور در زمان خرید پاسور اصل از تقلبی را تشخیص دهیم؟ آشنایی با بهترین جنس های پاسور

البته نکته جالبی نیز درباره این خوش شانسی وجود دارد و آن این است که در حقیقت متیو جایزه ۷۰ میلیون دلاری را در روز سالگرد فوت مادربزرگش بدست آورد، این شاید پیام یا محبتی از سوی مادربزرگ او بوده است…