تبلیغات

آشنایی با ۷ مبارز زن زیبای یو اف سی

مسابقات یو اف سی زنان علاوه بر اینکه همانند مبارزات مردان خشونت بالایی دارد دارای یک ویژگی دیگر نیز هست، مبارزان زن زیبا که توجه تماشاگران را به خود جلب میکنند.

بنابراین جای تعجب نیست که فیلم ویدئو، عکس و تصاویر مبارزان زیبا، خوش اندام یو اف سی زنان بارها در اینترنت مورد جستجو قرار گرفته باشد و نیز شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مملو از تصویر این ورزشکاران زن سکسی باشد. در ادامه این نوشته با ۷ ورزشکار زن یو اف سی که از نظر زیبایی چهره و خوش اندام بودن بارها مورد توجه رسانه های سلبریتی قرار گرفته اند آشنا خواهید شد…

پیج ونزنت

پیج ونزنت (Paige Vanzant) ورزشکار آمریکایی است. پیشتر در مجله چهاربرگ پیج ونزنت ورزشکار زن زیبای یو اف سی را طی مطلب جداگانه ای معرفی کرده ایم. پدر و مادر این ورزشکار صاحب یک کلاب رقص بوده اند و این آغازی برای ورود او به دنیای رقص بود اگرچه بعدها همانطور که در نوشته مربوط به وی توضیح داده شد، او به سمت مبارزات ام ام ای و سپس یو اف سی (UFC) جذب شد.

با اینحال فیلم های رقص این ورزشکار زن و مبارز یو اف سی همچنان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام منتشر میشوند و البته طبیعتا محبوبیت زیادی هم دارند.

شاید یک تفاوت پیج ونزنت با سایر ورزشکاران زیبای زن مسابقات ورزشی یو اف سی این باشد که او علیرغم اینکه ازدواج نیز کرده است با اینحال به عنوان یک سلبریتی زیبایی یا همان بیوتی اینستاگرام همچنان در یک سایت شخصی از طریق فروش تصاویر خصوصی تر خود به طرفدارانش کسب درآمد نیز میکند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن در رابطه جنسی

پیج ونزنت نه تنها از آندسته از مبارزان زن با حجب و حیا نیست بلکه حتی در مدت حضورش در لیگ مسابقات یو اف سی زنان نیز حواشی بسیاری را بوجود آورد و البته در کنار چهره زیبا و اندام سکسی موفقیت های ورزشی چشمگیری نیز بدست آورد که تا حدودی موجب حسادت سایر ورزشکاران زن نیز شده بود.

  • صفحه اینستا این ورزشکار زن پر است از تصاویر و عکس های سکسی، کمتر ورزشکار زن دیگری به عنوان سلبریتی اینچنین حد از محبوبیت را در شبکه های مجازی یافته است.

میشل واترسون

میشل واترسون (Michelle Waterson) یک ورزشکار زن در هنرهای رزمی ترکیبی است که در مسابقات یو اف سی زنان به خوبی شناخته شده است. او که متولد ۱۹۸۶ در آمریکاست یکی از موفق ترین ورزشکاران زن در زمینه مبارزات رزمی است.

میشل واترسون همچنین به عنوان مدل زیبایی نیز شناخته میشود و حتی ویدئو و فیلم از رقص خود در اینستا منتشر میکند.

وی در ابتدا به ورزش ژیمناستیک علاقمند بوده است، با اینحال به علت اینکه نمیتوانسته مخارج شرکت در کلاس های ژیمناستیک را تامین کند به سمت کاراته و سپس ورزش های رزمی جذب میشود.

بوکس، موی تای، جوجیتسو برزیلی و کشتی از جمله ورزش هایی است که این مبارز زن زیبا در آنها تبحر دارد. میشل واترسون حتی به عنوان بدلکار زن در نقش بازیگر هالیوودی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و در یکی از فیلم های سینمایی معروف مارول به نام ثور “Thor” ایفای نقش کرده است.

  • حساب اینستاگرام میشل واترسون به عنوان یک مبارز زن یو اف سی زیبا و سلبریتی مشهور بسیاری از موضوعات شخصی را شامل میشود که مربوط به فیلم، تصویر و عکس های او در حال تمرین یا اتفاقات روزمره زندگی میگردد.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  اعداد و ارقام هولناک شرط بندی در ایران

راشل ورای

راشل ورای (Rachel Wray) ورزشکار زن متولد آمریکاست، وی که در ابتدا در گروه های رقص تشویق کننده ورزشی (Cheerleader) تیم های لیگ ملی فوتبال آمریکایی به رقصندگی مشغول بود پس از مدتی به سمت مبارزات ترکیبی ام ام ای کشیده شد و به این ورزش علاقمند گردید. تصویر زیر مربوط به دوران فعالیت وی در رقص میباشد.

البته موفقیت های راشل ورای به سطح مبارزان زنان آماتور محدود ماند و با اینکه در این دسته موفقیت های خوبی داشت نتوانست در مسابقات حرفه ای زنان یو اف سی به پیشرفت چندانی دست یابد. با اینحال به نوعی این ورزشکار زن خوش اندام به دلیل چهره زیبا و خوشگل دل طرفداران ورزش های زنان را ربود!!

این ورزشکار زن که در رشته جوجیتسو برزیلی نیز تمرینات بسیاری داشته و کمربرند قهوه ای این ورزش را دارد در اینستاگرام نیز تصاویر و عکس هایی از تمرینات روزمره خود منتشر میکند و فالورهای بسیاری جمع کرده است.

جینا کارانو

جینا کارانو (Gina Joy Carano) متولد ۱۹۸۲ ورزشکار رزمی با تخصص موی تای است. جینا کارانو طی رتبه بندی انجام گرفته توسط اتحادیه هنرهای رزمی ترکیبی در رتبه ۳ برترین مبارز و نیز رتبه ۱ زیباترین مبارز زن جهان قرار گرفت.

با اینحال جینا کارانو که در یو اف سی نیز به خوبی درخشیده بود پس از مدتی از مبارزات رزمی کنار رفت و به عنوان مدل ورزشی در برنامه های تلویزیونی ظاهر شد. وی حتی در بازی کامپیوتری استراتژیک معروف فرمان و تسخیر: هشدار قرمز ۳ (Command & Conquer: Red Alert 3) در نقش ناتاشا به عنوان شخصیت زن اصلی این بازی ظاهر شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بیوگرافی وعکس قهرمانان ufc سنگین وزن جهان

جینا کارانو در این مسیر نیز موفق بود و توانست نقشی در فیلم سینمایی خون و استخوان (Blood and Bone) تولید سال ۲۰۰۹ بدست بیاورد.

جینا کارانو سپس نقش اصلی فیلم سینمایی بی استفاده (Haywire‎) ساخته سال ۲۰۱۱ را بدست آورد. موفقیت های وی در عرصه سینما ادامه داشت تا جاییکه وی در فیلم های {سریع و خشمگین} تند و سریع ۶ و نیز نقش فرشته شن در فیلم سینمایی ددپول (Deadpool‎) نیز به هنرپیشگی پرداخت.

  • صفحه اینستاگرام این مبارز زن یو اف سی سابق که اکنون هنرپیشه و سلبریتی مشهوری است پر از موضوعات مختلف به همراه عکس، تصاویر و فیلمهای اوست و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

ولنتینا شوچنکو

ولنتینا شوچنکو (Valentina Anatolievna Shevchenko) متولد ۱۹۸۸ و اهل قرقیزستان است. او که در یک خانواده اوکراینی و در قرقیزستان بدنیا آمده است در مصاحبه ای اعلام کرده که بیش از هر چیز خود را یک روس نژاد میداند چنانچه زبان مادری اش نیز روسی است.

وی پس از پیروزی در مسابقه یو اف سی ۲۳۱ توانست عنوان قهرمانی خود را در این لیگ مبارزات ترکیبی بدست بیاورد، برتری او در مقابل حریفش Joanna Jędrzejczyk در حالی صورت گرفت که او پیشتر نیز ۳ بار در مسابقات موی تای آماتور این شخص را شکست داده بود.

ولنتینا شوچنکو در دیدگاه بسیاری بهترین مبارز زن یو اف سی است.

شوچنکو علاوه بر سبک خشنی که در مبارزات خود دارد بارها به دلیل زیبایی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

  • در حساب اینستاگرام ولنتینا شوچنکو بیش از هر چیز تصاویر مربوط به ورزش از این مبارز زن یو اف سی مشاهده میشود و البته برخی عکس هایی که در آن وی زیبایی و سکسی بودن خود را به رخ میکشد نیز برای مشتاقان وجود دارد!

راندا رزی

راندا رزی (Ronda Rousey‎) متولد سال ۱۹۸۷ در آمریکاست، او دختر AnnMaria De Mars اولین زن آمریکایی برنده مدال طلا در مسابقات جهانی جودو است.

راندا رزی که برنده مدال برنز المپیک تابستانی ۲۰۰۸ در رشته جودو است در شنا، کشتی، و هنرهای رزمی ترکیبی نیز مهارت دارد و موفقیت هایش در یو اف سی وی را بیش از پیش به دنیای ورزش شناساند. راندا رزی پس از موفقیت در یو اف سی به مسابقات کشتی کج WWE پیوست و هم اکنون به عنوان یک کشتی کج کار زن در این رقابت ها حضور دارد.

همچنین واقعا لازم است اشاره شود که میزان خشونت در وی به حدی بالاست که حتی با پوشیدن یک کفش مجلسی زنانه نیز مشکل دارد!

راندا رزی علاوه بر اینکه یک مبارز زن یو اف سی و ورزشکاری شناخته شده است در فیلم های سینمایی مانند {تند و سریع} سریع و خشمگین ۷ و فیلم اکشن بی مصرف ها ۳ (The Expendables) نیز به عنوان هنرپیشه حضور داشته است. راندا رزی حتی در نقش کاراکتر زن بازی کامپیوتری سبک مبارزه ای مورتال کامبت ۱۱ و به عنوان صداپیشه نقش سونیا ایفای نقش کرده است.

  • در صفحه اینستاگرام این مبارز زن یو اف سی بیش از هر چیز تصویر، عکس و ویدئو از ورزش یافت میشود.

راشائل استوویچ

راشائل استوویچ (Rachael Ostovich) مبارز آمریکایی رشته هنرهای رزمی ترکیبی متولد ۱۹۹۱ است. این مبارز زن زیبا البته مدتی بدلیل اینکه توسط همسرش که وی نیز یک بوکسور و مبارز ام ام ای (MMA) میباشد شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود دچار شکستگی در قسمت استخوان مداری در اطراف کاسه چشم شد که نهایتا با شکایت و پیگیری پلیس همسرش دستگیر شد و در دادگاه به محکومیت زندان و پرداخت جریمه محکوم شد.

شواهد بدست آمده توسط پلیس نشان میدهد که همسر راشائل استوویچ به نام آرنولد بردون “Arnold Berdon” در حالیکه راشل با گریه تقاضای کمک میکرده است او را به قصد کشت مورد ضرب و شتم قرار داده و مدام تکرار میکرده که وی را خواهد کشت.

  • در صفحه اینستاگرام ورزشکار زن یو اف سی راشائل استوویچ که به عنوان سلبریتی زیبایی در اینستاگرام نیز محبوبیت دارید تصاویر خصوصی بسیاری از او منتشر شده است و نیز در بسیاری از عکس ها او در کنار فرزند دخترش مشاهده میشود.