تبلیغات

نکات مهم شرطبندی و پوکر که در زندگی هم به آن نیاز خواهید داشت

نکاتی وجود دارد که هم در شرطبندی و پوکر و هم در زندگی به طرز غیرقابل انکاری تأثیر گذار هستند. درس‌هایی که فقط در مورد بازی نیستند و به خود انسان و کاراکتر شخصیتی او مربوط می‌شوند.

حالات بدن
اعتماد به نفس و نحوه قرار گرفتن اعضای بدن، تأثیرات زیادی روی زندگی شخصی شما خواهد داشت. مثلا اگر نمی‌دانید چگونه روی صندلی بازی بنشینید و چیپ هایتان را مرتب و منظم نگه دارید و چیپ‌هایتان نامنظم هستند، این نشان می‌دهد شما علاوه بر اینکه یک بازیکن تازه وارد و ضعیف هستید، از نظر شخصیتی هم آدم شلخته ای هستید.

شل و بدون اعتماد به نفس نشستن باعث می‌شود، جسارت طرف مقابل برای برخورد با شما بیشتر شود و شما از دید آن‌ها از پیش شکست خورد به حساب خواهید آمد.

زود عصبانی نشوید
پوکر از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند حسابی روی اعصاب و روان شما راه برود و اعصاب خورد کن شود. در پوکر باید یاد بگیرید که به خودتون مسلط باشید و اعصاب خودتون رو کنترل کنید. طبیعی است که باخت‌هایی داشته باشید و اگر قرار باشد بعد از چند باخت عصبانی شوید، کنترل خود را از دست می‌دهید و تمرکز را برای بازی های بعدی هم از دست خواهید داد. پس روی اعصاب و روان خود کاملاً کنترل داشته باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی ورزشی، شغلی با چاشنی صبر

کنترل اعصاب و روان، نه تنها در پوکر بلکه در زندگی هم به سود شما است و باعث می‌شود که در زندگی هم موفق شوید.

منظم باشید
در پوکر مهم است که انضباط خود را حفظ کنید، حتی اگر ورقها به ضرر شما هستند و احتمالا بازنده باشید، باید نظم بازی را حفظ کنید و قواعد بازی را رعایت کنید. مطمئناً بدون نظم و انضباط موفق نخواهید شد، باید هر کاری را در زمان درستش انجام دهید. شما در پوکر باید بدانید چه زمانی خارج از فضای بازی می‌توانید حرف‌های خارج از بازی بزنید و کارهای خارج زا بازی انجام بدهید.

این نکته را فراموش نکنید که نظم و انضباط یعنی شما باید کاری را سر موقع انجام دهید، حتی اگر علاقه ای به انجام آن ندارید.

انتخاب حریف درست
در انتخاب جنگ‌هایی که می‌خواهید مبارزه کنید، دقت کنید. جنگ‌هایی را برای نبرد انتخاب کنید که تصور می‌کنید پیروز آن خواهید شد و در واقع شانس بالایی برای برنده شدن دارید. به همین خاطر باید میز و حریف مناسب را انتخاب کنید چراکه شما قطعاً پشت هر میزی برنده نخواهید شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط بندی بورسی ( بتینگ اکسچنج ) چیست؟

این نکته در زندگی هم وجود دارد و همیشه در زندگی برنده نخواهید شد، گاهی در زندگی باید کمی عقب بنشینید، کمی صبر کنید و تصمیم درستی بگیرید و سپس به جلو حرکت کنید.

ذهن افراد را بخوانید
بازی پوکر بهترین بازی است که شما می‌توانید خواندن ذهن افراد را به شما یاد بدهد. هر کدام از حرکات فیزیکی طرف مقابل شما می‌تواند در بازی معنای خاصی داشته باشد. وقتی کامل به خواندن ذهن خود مسلط شدید، این به یکی از نقاط قوت شما در بازی تبدیل خواهد شد.

شما در زندگی هم باید در مذاکرات و برخوردهای روزانه با مردم، بتوانید ذهن آن‌ها را بخوانید و این باعث می‌شود که موقعیت ها را به نفع خودتان رقم بزنید.

مدیریت پول
پوکر یک آزمون مهم برای شما است تا یاد بگیرید چگونه با پول سر و کار داشته باشید و بتوانید آن را مدیریت کنید. بازی در برابر حریفانی با رویکردهای مختلف، به شما این تجربه را خواهد داد که بتوانید پول خود را مدیریت کنید و به موقع در بازی از آن استفاده کنید. هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، نگه داشتن و کنترلپول سخت تر است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بازی دو نفره کارتی پینوکل چیست؟ + آموزش

در زندگی واقعی هم شرایط مشابه است، هرچه متغیرهای شما بیشتر باشد و مجبور شوید بیشتر هزینه کنید، باید هنر مدیریت پول داشته باشد. مدیریت پول و تصمیم صحیح با توجه به سرمایه تان باعث می‌شود، بتوانید با دست‌های خوب، بیشترین پول را از آن خود کنید. به عنوان مثال وقتی برای یک بت بی ارزش 10 یا 5 خرج کرده باشید، وقتی که پاکت آس میاید، نمی توانید پول زیادی ببندید چون با توجه به تصمیمات خودتان، پولی برای بستن ندارید.

تبلیغاتcanonbet