تبلیغات

“شرمینه” مدل برهنه خبرساز ایرانی ساکن آلمان کیست؟

شرمینه شهریور مدل زیبا وجذاب متولد 1982 در ایران است.وی مدل ایرانی آلمانی می باشد که در سال 2005 برنده جشنواره زیبایی دوشیزه اروپا در شهر پاریس واقع در کشور فرانسه شد.

زمانی که یک ساله بود خانواده‌اش به آلمان مهاجرت کردند. او که پدر و مادرش هر دو ایرانی هستند، هم اکنون مشغول تحصیل در رشته بازیگری در شهر نیویورک است. مادر و برادر شرمینه در آلمان زندگی می‌کنند و پدرش نیز در ایران خلبان است. مادر شرمینه پرستار است.

شرمینه 174 سانتیمتر قد دارد. در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه آخن مدرک دانشگاهی گرفته و به زبان فارسی، آلمانی، انگلیسی وفرانسوی مسلط است.

او در سال 2004 عنوان «ملکه زیبایی آلمان» (Miss Deutschland) را کسب کرد. او هم چنین در مسابقهٔ دوشیزه بین‌الملل چین اول شد.شرمینه در سال 2005 میلادی به نمایندگی از آلمان، در میان 36 دختر از کشورهای دیگر، عنوان دوشیزه اروپا را به دست آورد.شرمینه در زمان کسب این موفقیت ها تنها 22 سال سن داشت. بعد از آن بود که قراردادهای تبلیغاتی زیادی را بست.
او مدتی نیز مجری یک شبکه تلویزیونی خصوصی بود. پس از آن به نیویورک رفت تا به تحصیل در رشته بازیگری بپردازد. او هم چنین به‌ عنوان مدل مشغول به کار شد.

شرمینه شهریور اولین ایرانی است که عکس او بر روی جلد مجله پلی‌ بوی آلمان چاپ شده است.
هم چنین شرمینه شهریور، ملکه زیبایی آلمان و اروپا در شو تلویزیونی یک شبکه خصوصی تحت عنوان “آلمان می‌رقصد” به نمایندگی از سوی ایالت “نوردراین وستفالن” حضور یافت.
شرمینه شهریور با افراد زیادی مثل خاویر ساموئل، آلبرت دوم موناکو، و توماس کرتشمن رابطه دوستی داشته است .او از سال 2012 با مارکوس کلوسک آلمانی در رابطه بود. در اوت 2013 دختر شرمینه به دنیا آمد و کمی بعد خبر جدایی او و مارکوس کلوسک منتشر شد.