تبلیغات

محافظت از سرمایه در قمار

استراتژی‌های مفید محافظت از سرمایه در مقابل کلاهبرداران مجازی هنگام پیش‌بینی ورزشی

روزهایی که پیش‌بینی‌کنندگان ورزشی انتخاب‌های خود را از طریق آگهی‌های تبلیغاتی آخر شبی یا با منگنه کردن یک بروشور با شماره تلفن خود به تیر تلفن می‌فروختند، مدت‌هاست گذشته است. امروزه، پیش‌بینی‌کنندگان ورزشی (با نام مستعار «دلال») از ابزاری با دسترسی بسیار بیشتر استفاده می‌کنند: رسانه‌های اجتماعی.
اینستاگرام، به طور خاص، یک پلتفرم محبوب برای این افراد برای تبلیغ برند خود، حساسیت‌های منحصر به فرد خود، و در نهایت خدمات فروش انتخاب‌هایشان است. هنگامی که به دنبال یک سرویس پیش‌بینی ورزشی برای کمک به افزایش سرمایه خود هستید، باید بررسی کنید که کدام یک معتبر است و کدام یک شما را ورشکسته می‌کند. اینجاست که ما وارد عمل می‌شویم. ما فهرستی از 6 روش برای شناسایی سریع کلاهبرداران قمارباز بر اساس الگوها و ویژگی‌های مشترک حساب رسانه‌های اجتماعی آن‌ها ایجاد کرده‌ایم.

استراتژی‌های کاربردی محافظت از سرمایه در قمار هنگام پیش‌بینی ورزشی

تمرکز حساب روی یک قمار کلان

اگر در صفحه اینستاگرام یک پیش‌بینی‌کننده ورزشی می‌گردید و برجسته‌ترین ویژگی‌های این حساب عبارتند از: دسته‌های پول، ساعت‌های رولکس، استریپرها و بطری‌های مشروب، احتمال زیادی وجود دارد که صاحب این حساب روز خود را با کار برای ارائه بهترین انتخاب‌ها به مشتریان خود سپری نکند. به احتمال زیاد، آن‌ها کلاهبردار هستند و ثروت (ظاهری) آن‌ها محصول پیش‌بینی‌های طولانی مدت و موفق نیست. هیچ پیش‌بینی‌کننده ورزشی که در کارش خوب و موفق است اینگونه ولخرجی نمی‌کند و سرمایه‌اش را به نمایش نمی‌گذارد.
بهترین پیش‌بینی‌کنندگان ورزشی در اینستاگرام تمایلی به جلب توجه بی‌مورد به خود ندارند. آن‌ها می‌دانند اگر بی‌پروا و بدون فکر عمل کنند تحت نگاه موشکافانه بقیه افراد از مکان‌هایی که خودشان شرط‌بندی می‌کنند، قرار می‌گیرند. چه یک محل شر‌ط‌بندی حضوری باشد چه یک سایت شرط‌بندی آنلاین. آن‌ها می‌دادند که در سکوت پیش رفتن بهتر از به نمایش گذاشتن نفوذ و قدرت خود در جامعه پیش‌بینی‌ ورزشی است.
موفقیت پیش‌بینی‌کنندگان قانونی به حجم عظیمی از کار آن‌ها برای تحقیق و تجزیه و تحلیل بازی‌ها و خطوط شرط‌بندی بستگی دارد. علاوه بر این، آن ها می‌دانند که همه باخت پی‌در‌پی را پشت سر می‌گذارند و فروتنی جزء ضروری شرط‌بندی ورزشی موفق است. در اصل، آن‌ها دقیقاً ذهنیت مخالف کلاهبرداران را دارند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحول در دنیای پیش بینی

بدون سوابق برد و باخت قابل تأیید یا موجود: عدم پاسخگویی و شفافیت

این مسئله بسیار مهمی است. ما هرگز از استفاده از خدمات پیش‌بینی‌کنندگانی که سابقه برد/باخت خود را در دسترس عموم قرار نمی‌دهد، حمایت نمی‌کنیم. همانطور که در مقاله خود به تفاوت‌های نحوه تبلیغ پیش‌بینی‌کنندگان واقعی و کلاهبرداران در اینستاگرام اشاره کردیم، افراد معلولی که چیزی برای پنهان کردن ندارند، مشتاق هستند تا برد و باخت‌های خود را تبلیغ کنند. به همین دلیل واضح است که آن‌ها واقعاً می‌توانند ادعای درصد برد بالاتر از حد متوسط را داشته باشند.
در مقابل، اگر حسابی را مشاهده کردید که منحصراً بر موفقیت اخیر خود متمرکز شده است (مثلاً «11-2 در هفته گذشته!» یا «7-2 در دوشنبه شب فوتبال در این فصل!») احتمالاً با یک کلاهبردار سر و کار دارید. اگر یک پیش‌بینی کننده توجه شما را به اندازه چنین نمونه محدودی جلب می‌کند، احتمالاً به این دلیل است که چیز قوی‌تری از کار شرط‌بندی برای نمایش ندارد. اگر آن‌ها برد پی در پی طولانی‌تری داشتند یا درصد کاری برجسته‌ای داشتند، در عوض آن را در سراسر شبکه اجتماعی خود به نمایش می‌گذاشتند.

ظاهر فریبنده در پیش‌بینی ورزشی

اگر یک حساب پیش‌بینی ورزشی عمدتاً دارای میم‌ها، پیام‌های الهام‌بخش و حتی اخبار ورزشی است، توصیه می‌کنم آن را فراموش کنید. یکی از موارد مورد علاقه ما کلاهبردارانی هستند که به طور مرتب عکس‌های جردن بلفورت، نقل قول‌های او یا تصویر او را با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم گرگ وال استریت منتشر می‌کنند. بله، حساب‌های واقعی‌ای وجود دارند که یکی از بدنام‌ترین کلاهبرداران آمریکا را به عنوان الگو معرفی می‌کنند.
دلیل اجتناب از این حساب‌ها باید واضح باشد. بهترین افراد پیش‌بینی کننده بخش عمده‌ای از زمان خود را صرف ساختن انتخاب‌های دقیق و زیرکانه و فروش آن‌ها به مشتریان خود می‌کنند – نه اینکه سعی کنند شما را بخندانند، یا نقل قول‌های به درد نخور الهام‌بخش را انتخاب کنند. برندگان، طی یک جدول زمانی به اندازه کافی طولانی، ثابت می‌شوند. مراقب هر حسابی باشید که از این فرمول ساده منحرف می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آموزش شرط بندی؛ شانس کدام تیم بیشتر است،میزبان یا میهمان؟

سطوح عضویت چندگانه

عضویت چندگانههیچ سرویس پیش‌بینی خوبی دارای سطوح مختلف خدمات نیست که بر اساس قیمت از هم جدا می‌شوند. هر پیش‌بینی کننده‌ای در اینستاگرام با سطوح عضویت مختلف مطمئناً کلاهبردار است.
البته، حساب‌هایی که قیمت‌های متفاوتی را برای دوره‌های زمانی مختلف اشتراک ارائه می‌کنند (برای مثال، تخفیف برای خرید انتخاب‌های شش ماهه به جای یک ماهه ارائه می‌دهند) همچنان می‌توانند مشروع باشند، زیرا این فقط یک روش طبقه‌بندی مشتریان است. با این حال، به هیچ وجه یک پیش‌بینی کننده نباید انتخاب‌های متفاوتی را بر اساس قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.
دلیل اینکه سطوح عضویت چندگانه با کلاهبرداری‌ها در هم تنیده شده‌اند این است که هرچه سطح‌های مختلف عضویت بیشتر باشد، شانس بیشتری وجود دارد که یکی از آن سطح‌ها به درصد برد بالاتر از حد متوسط دست یابد. سپس، کلاهبرداران می‌توانند بهترین عملکرد این سطوح را برای مشتریان بیشتری به بازار عرضه کنند و سطوح بازنده را نادیده بگیرند. به هر قیمتی شده از این حساب‌ها اجتناب کنید.

وعده‌های غیرممکن و دروغین

وعده‌های دروغیناین یکی ساده است. هر حسابی که برنده شدن را تضمین می‌کند یا به مشتریان خود درصد برد ثابت 60٪ یا بالاتر را ارائه می‌دهد، دروغ است. بخش اول به توضیح نیاز ندارد و واضح است. چیزی به نام برد تضمینی در شرط‌بندی ورزشی وجود ندارد. هیچ پیش‌بینی کننده ورزشی نمی‌تواند (از نظر قانونی) نتیجه هیچ رویداد ورزشی را کنترل کند.
به گفته استیو فزیک، شرط‌بند ورزشی مشهور جهان، بهترین شرط‌بندان ورزشی در جهان درصد برد کمی بیش از 55 درصد در طول عمر خود دارند. شرط‌بندان با 52.4 درصد شکست می‌خورند (با فرض اعتبار استاندارد -110)، در حالی که بازده سرمایه‌گذاری با 53.4٪ دو برابر می‌شود و برای هر درصد بالاتر از آن دوباره دو برابر می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چگونه در شرطبندی فوتبال برنده باشیم؟

در مورد آن فکر کنید. اگر شرط‌بندی با 1000 دلار شروع کند و هر روز 10 درصد از سرمایه‌اش را با درصد برد 60 درصدی شرط‌بندی کند، پنج سال بعد بیش از 5 میلیون دلار خواهد داشت. اگر بهترین شرط‌بندان ورزشی در جهان نمی‌توانند بیش از 55 درصد برنده شوند، پیش‌بینی کنندگان اینستاگرامی نیز نمی‌توانند.

اکانت‌های بدون کامنت، اما با هزاران لایک و فالوور 

این یکی راحته. امروزه هر کسی می‌تواند فالوورهای اضافی اینستاگرام و همچنین لایک اینستاگرام بخرد. این ترفند رایجی است که کلاهبرداران از آن برای متقاعد کردن مردم استفاده می‌کنند که نشان بدهند قانونی و درستکارتر از چیزی که واقعا هستند، می‌باشند. خوشبختانه، یک ترفند آسان برای تشخیص اینکه کدام افراد از این ترفند کثیف استفاده می‌کنند وجود دارد – فقط کامنت‌ها را بررسی کنید. اگر یک پست بیش از 1000 لایک داشته باشد، اما کامنتی نداشته باشد، احتمالاً با یک کلاهبردار سر و کار دارید.
آیا محصولی را در آمازون می‌خرید که هیچ نظری نداشته باشد؟ اکثر مردم این کار را نمی‌کنند. به همین ترتیب، از خدمات پیش‌بینی‌ای که هیچ تعامل واقعی و ملموسی با مشتری ندارد، استفاده نکنید. در اینستاگرام، اعداد همیشه کل قضیه را نشان نمی‌دهند.

انتخاب یک سرویس پیش‌بینی ورزشی در اینستاگرام

هیچ دو کلاهبرداری شبیه هم نیستند و هر روز راه‌های جدیدی برای فریب مشتریان احتمالی ابداع می‌کنند. از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی بسیار غیرمتمرکز هستند، تشخیص اینکه چه کسی قانونی و چه کسی کلاهبردار است، سخت‌تر می‌شود. اما اگر مراقب نکات ذکر شده در بالا باشید، احتمال کمتری وجود دارد که سرمایه خود از دست بدهید.

تبلیغاتcanonbet