تبلیغات

 

  • خانه
  • تازه ها
  • تغییر زندگی یک دزد حرفه‌ای با برنده شدن در بخت‌آزمایی
دزد برنده بخت آزمایی

تغییر زندگی یک دزد حرفه‌ای با برنده شدن در بخت‌آزمایی

به گزارش تازه‌نیوز، یک دزد حرفه‌ای آرژانتینی ۳۷ ساله پس از برنده شدن در بخت آزمایی جکپات، قول داد که از زندگی مجرمانه خود دست بکشد و هر آنچه را که از قربانیان خود دزدیده است، جبران کند.

دزد حرفه‌ای به نام مارسلو پاردس، که مقامات محلی او را با نام “رامپیتو” می‌شناسند، شش عدد برنده در قرعه کشی را حدس زد و بیش از ۸۵۰۰۰۰ دلار جایزه برنده شد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پاردس در سال‌های گذشته علاوه بر این که با یک باند، در سرقت خانه‌های متعدد مشارکت داشته است، چندین بار نیز به اتهامات مختلف دستگیر شده بود. همچنین گفته می‌شود که او، اغلب گردشگران را هدف قرار می‌داده است. او آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۲۱ به دلیل درگیری با پلیس دستگیر شد.

مارسلو پاردسپاردس مرتباً در بخت آزمایی شرکت می‌کرد، اما شانس در آخرین قرعه کشی که در آن شرکت کرده بود با او یار بود و جایزه بسیار ارزشمندی را کسب کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  حدس و گمان در شرط بندی چه تفاوت هایی دارند؟

پاردس که از فقر شدید به ثروت رسیده بود، در مقابل ایستگاه پلیس محلی در پورتو مادرین آرژانتین ظاهر شد و بازنشستگی خود را از شغل سابقش اعلام کرد. او همچنین ردیابی برخی از افرادی را که قبلا از آن‌ها دزدی کرده بود آغاز کرد و دو نفر از آن‌ها را پیدا کرد و دو برابر مبلغی که از آن‌ها دزدیده بود را به آن‌ها برگرداند.