تبلیغات

بازی های ارز دیجیتال

کسب درآمد و سود خوب با بازی های ارز دیجیتال

بازی های ارز دیجیتال ارائه شده در سایت های شرط بندی با ارز دیجیتال این شرایط را بوجود آورده اند که گیمر علاوه بر اوقات مفرحی که میگذراند، کسب درآمد نیز کند. این بازی ها با عنوان بازی های کریپتویی هم مطرح می شوند که نوع خاصی از بازی های ویدیویی و موبایلی می باشند که در ازای بازی کردن، به گیمرها ارز تعلق می گیرد. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

بازی های ارز دیجیتال چگونه است؟

ازجمله تفاوت هایی که این بازی ها با دیگر بازی های پولساز معمولی دارند به سیستم پاداش یا پرداخت آنها برمی‌گردد. در بازی های عادی پاداشی که برای گذراندن مرحله سخت دریافت می کنید ارزش مالی ندارد و فقط مجوز عبور شما از یک مرحله به مرحله دیگر را صادر می کند ولی پاداش در بازی ها ارزش مالی دارد و این پاداش می‌تواند به‌ صورت یک توکن غیرقابل تعویض یا همان NFT به شما داده شود.

معروف ترین بازی های ارز دیجیتال کدامند؟

این بازی ها به شرح زیر می باشند:

Worldopo 

از بازی های شبیه ساز ساختمان می باشد که بازیکن طی این بازی اقدام به ساخت خیابان های واقعی در شهرهای واقعی جهان می کند. کاربران می‌توانند به ساختمان‌ها حمله کنند، با سایر کاربران همکاری کنند و برای هدایت اقتصاد جهان کمک کنند.

CryptoPop

بازی کریپتوپاپ یکی از بازی های بیت کوین می باشد که ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، ریپل، مونرو و اتر را بعنوان جایزه ارائه می دهد. طی این بازی باید روی کوین های نمایش داده شده ضربه بزنید و امتیاز کسب کنید.

CropBytes

این بازی از سری بازی های کشاورزی آنلاین می باشد که شما در آن، نقش یک کشاورز، تاجر و سرمایه گذار را خواهید داشت. برای اینکه در این مزرعه به سود برسید، به رشد و برداشت محصول نیاز دارید. علاوه بر آن شما می توانید با غذا دادن به دام های خود از محصولاتی چون شیر، پشم و تخم مرغ آنها امتیاز کسب کنید. در آخر می توانید با معامله کردن این امتیازات با ارز دیجیتال به سرمایه برسید.

Bitcoin Blast

ین بازی بسیار سرگرم کننده و ساده می باشد. شما فقط باید یک زنجیره از حداقل سه بیت کوین ایجاد کنید تا بورد را پاک کنید. با طولانی تر کردن این زنجیره امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. جریان بازی خسته کننده نیست و از لول های مختلفی ایجاد شده است. برای شروع این بازی یک حساب Bling نیاز دارید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چند راه برای به دست آوردن پول واقعی از فعالیت های آنلاین

Alien Run

این بازی یکی دریگر از بازی های بیت کون میباشد که با گذر از پنج لول، بیت کوین به بازیکن جایزه می دهد. شما در نقش Daniel D’Alien می‌دوید و باید از روی موانعی که وجود دارند بپرید.

Alien Runچگونه از بازی های ارز دیجیتال کسب درآمد کنیم؟

امروزه کسب درآمد با انجام بازی برای گیمرها و افراد مبتدی بسیار آسان و رایج است. افراد مبتدی و غیرحرفه ای که زمان و امکانات گیمرها را ندارند با انجام بازی های ویدیویی که با نام بازی های کریپتویی معروف هستند اقدام به کسب درآمد و سود می کنند. علاوه بر آن برخی از شرکت ها افرادی را استخدام می کنند تا بازی های تازه تولیدی آنها را امتحان کنند و ایرادات آن را مشخص کنند. این گیمرها بابت این کار پول دریافت می کنند. همچنین بعضی شرکت ها مثل eSport مسابقات قهرمانی برگزار می کنند و به برنده این مسابقات جایزه های میلیون دلاری می دهند.

جوایز بازی های ارز دیجیتال چیست؟

با بازی کردن این بازی ها در اوقات فراغتتان، بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگر که قابلیت تبدیل به بیت کوین را دارند، دریافت خواهید کرد و اینگونه خواهید توانست در بازار ارز دیجیتال به فعالیت و کسب درآمد بپردازید. بیت کوین یا BTC اولین و محبوب ترین نوع ارز دیجیتال تا به امروز می باشد که اساساً دیجیتالی است و بر خلاف پول واقعی، توسط یک بانک یا دولت تنظیم نشده است.

بازی های ارز دیجیتال چه شرایطی دارند؟

برای شرکت در این بازی ها باید یک آدرس ایمیلCoinbase برای خود بسازید و آن را در قسمت Wallet وارد کنید تا امتیازاتی که کسب مب کنید ثبت شوند. برای انجام این کار به سایت www.coinbase.com مراجعه کرده و شرایط و نحوه انجام آن را مطالعه کنید. پس از انجام بازی برای مطالبه بیت کوین‌هایی که به دست آورده‌اید، کافی است حساب Coinbase خود را در تب Redeem وارد کنید.

آیا بازی های ارز دیجیتال نیاز به سرمایه اولیه دارند؟

خیر. تنها هزینه ای که برای این بازی پرداخت خواهید کرد هزینه اینترنت مصرفی برای دانلود و انجام بازی آنلاین آن می باشد. در واقع شما طی بازی چه ببازید و چه برنده شوید امتیاز کسب خواهید کرد که در انتها این امتیازات به بیت کوین تبدیل خواهند شد.

بازی های ارز دیجیتال ترون کدامند؟

ترون TRON یک پروژه پروتکل غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین و دارای یک سکه TRX داخلی است که هدف آن بستر توزیع محتوا برای صنعت سرگرمی دیجیتال است. درواقع ترون نوعی ارز رمزنگاری شده می باشد که یکی از راه های کسب آن انجام بازی های ترون می باشد. هرچه سطح دشواری بازی بالاتر باشد، می توانید ترون بیشتری کسب کنید. Aftermath lslands و Eggies world نمونه هایی از بازی های ترون می باشند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی سه کلاهبرداری بزرگ دیجیتال

بازی های ارز دیجیتال دوج کوین کدامند؟

این ارز دیجیتال اولین بار توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر در زمان عرضه ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک ارز دیجیتال طنز ایجاد شد. اظهارنظر افراد مشهور از جمله ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، از جمله عواملی بود که باعث رشد قیمت این ارز دیجیتالی شد. بازی Million Dodge Disco از سری بازی های ارز دیجیتال دوج کوین می باشد.

برای دریافت پاداش بازی های ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟

هنگامی که به 1000 امتیاز رسیدید، می‌توانید درآمد خود را نقد کنید، از طریق Coinbase این کار انجام پذیر است.

در شروع بازی شما به یک حساب Bling نیاز خواهید داشت. وقتی برای اولین بار بازی را انجام می دهید، می‌توانید بصورت رایگان اقدام به راه اندازی این حساب کنید. سپس، هنگامی که امتیازات کافی را کسب کردید و میخواهید به نقدینگی امتیازات خود بپردازید، به تب Redeem رفته و آدرس ایمیل Coinbase خود را وارد کنید.

Alien Runکدام بازی های ارز دیجیتال بیت کوین پاداش می دهند؟

همانطور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با بازی کردن هم سرگرم شوید و هم کسب درآمد کنید. البته این درآمد بصورت ارز دیجیتتال می باشد. ارزهای دیجیتال متنوعی در بازار وجود دارد که محبوب ترین آن بیت کوین می باشد بازی هایی همچون CryptoPop ، CropBytes و غیره از سری بازی هایی می باشند که بعنوان جایزه ارز بیت کوین به بازیکن اهدا می کنند و شما می توانید با کسب امتیازات بیشتر، بیت کوین های بیشتری دریافت کنید.

بهترین کیف پول ها برای بازی های ارز دیجیتال کدامند؟

بعنوان تعریف کلی از کیف پول ارز دیجیتال باید گفت نوعی کیف پول است که ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی مختلف را آسان می‌کند و یکی از ابزار ضروری برای استفاده از ارزهای دیجیتال، داشتن کیف پول رمزارز است. کیف پول ارز دیجیتال انواع مختلفی از جمله سرد، گرم و eID دارد. برای معرفی بهترین کیف پول، موارد مختلفی وجود دارد ک باید به آن توجه کرد و این امر برای هر فرد بنا به نیازش متفاوت می باشد. اما در کل کیف پول تراست والت، اکسودوس، کوین‌بیس و … از سری کیف پول های ارز دیجیتال مطرح می باشند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نحوه استخراج بیت کوین رایگان

آیا بازی های ارز دیجیتال قانونی هستند؟

برای شروع درآمدزایی از طریق بازی باید اطلاعاتی راجب بازی های اندروید، بازی های ترون، بازی های آیفون، بازی های متاورس، بازی های کامپیوتری و بازی های ارز دیجیتال رایگان داشته باشید. ما طی این مقاله به معرفی بازی های ارز دیجیتال و بهترین بازی ها پرداختیم. شما می توانید برای دانلود این بازی ها به سایت های مربوطه مراجعه کنید. اگر از سایت های معتبر اقدام به دانلود آنها کنید خواهید دید که واقعی هستند و از طریق کیف پول خارجی شما به شما پول می‌دهند، بنابراین لازم نیست نگران کلاهبرداری توسط هیچ یک از آن‌ها باشید.

سوالات متداول

  1. در بازی های ارز دیجیتالی بهتر است کدام کوین را انتخاب کنیم؟

    قبل از شروع بازی شما باید کوین انتخابی خود را برای دریافت جایزه وارد نمایید که این امر بستگی به راحتی و انتخاب شما دارد. پیشنهاد ما بیت کوین می باشد و اگر بلد بازار این ارز می باشید بهتر است جوایز خود را به صورت ارز دیجیتال بیت کوین دریافت کنید.

  2. آیا بازی های ارز دیجیتال پولی هستند؟

    برخی از آن ها پولی و برخی دیگر رایگان می باشند.

  3. چطور متوجه شویم که نسخه اصلی بازی ارز دیجیتال را دانلود کرده ایم؟

    اول اینکه از سایت معتبر و مرتبط اقدام به دانلود بازی کنید و دوم گول تبلیغات درآمد بیشتر را نخورید. چراکه کسب درآمد از طریق بازی های ارز دیجیتال زمان زیادی می برد.

  4. میزان درآمد گیمرها از بازی معمولا چه مقدار می باشد؟

    طی این بازی ها شما ساتوشی یا سنت بیت کوین دریافت می کنید که بسیار ناچیز هستند. برای مثال شما باید برای کسب یک بیت کوین 100 میلیون ساتوشی دریافت کنید. بنابراین، حتی اگر هر روز 5000 ساتوشی از انجام یک بازی کسب کنید، باز هم مدتی طول می‌کشد تا مقدار قابل توجهی بیت کوین به دست آورید.

تبلیغاتcanonbet