تبلیغات

پرفروش ترین بازی های جهان

پرفروش ترین بازی های جهان در سال 2022 کدامند؟

پرفروش ترین بازی های جهان نام عنوانی می باشد که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت و بازی هایی که میزان فروش بالایی داشته اند و با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به بازی ها قرار گرفته اند را مطرح خواهیم کرد تا شما در صورت تمایل به انجام بازی بتوانید به راحتی تصميم گیری کنید و بازی مد نظر خود را انتخاب کنید.

پرفروش ترین بازی های جهان در سیستم عامل های مختلف کدامند؟

امروزه بازی هایی طراحی و روانه بازار شده اند که با نصب سریع و راحت بر روی گوشی تلفن همراه خود و کامپیوتر و لپ تاپ نیز می توانید آن ها را انجام بدهید و از انجام این بازی ها لذت ببرید. بازی های رایانه ای چند سالی است که بسیار مطرح شده است و افراد بسیاری تمایل به انجام این بازی ها دارند. در این مطلب ما به معرفی پرفروش ترین بازی های جهان ps4، پرفروش ترین بازی های اندروید جهان، پرفروش ترین بازی های جهان کنسول، پرفروش ترین بازی های جهان کامپیوتری، لیست پرفروش ترین بازی های دنیا و هم چنین پرفروش ترین بازی های آنلاین دنیا خواهیم پرداخت.

شما نیز پس از خواندن این مطلب به راحتی می توانید بازی مد نظر خود را انتخاب و از طریق راه های موجو آن ها را دانلود کنید و به انجام آن بازی بپردازید. امروزه بازی های کامپیوتری به نسبت سال های قبل کمتر مورد توجه قرار می گیرند و بیشتر بازی هایی که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می شوند مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه این مطلب به معرفی پر فروش ترین بازی های جهان در سیستم عامل خواهیم پرداخت و آن ها را عنوان خواهیم کرد.

کنسول

این برنامه که بسیار مورد استقبال علاقه مندان به بازی های کامپیوتری قرار گرفته است. این برنامه این امکان را به کاربران می دهد که تصویر بازی خود بر روی تلویزیون یا صفحه نمایش های دیگری بیاندازند و از این طريق به انجام این بازی بپردازند. کنسول کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد که همین مسئله سبب محبوبیت و پر طرفدار بودن این بازی شده است. علاقه مندان می توانند با نصب این برنامه بر روی کامپیوتر خود از مزایای مختلف آن بهره مند شوند و استفاده کنند.

اندروید و ios

امروزه بازی های مختلفی مطابق با سیستم های مختلف گوشی تلفن همراه طراحی و منتشر شده اند که برخی از این بازی ها بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. برخی از بازی ها طراحی های مناسب هر نوع سیستم عاملی را دارا می باشند اما برخی از آن ها تنها مناسب یک نوع سیستم عامل می باشند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ۵ سایت پورنوی جذاب با ایده های نو

کامپیوتر

بازی های کامپیوتری در سال های گذشته بسیار مورد استقبال علاقه مندان به بازی های کامپیوتری قرار گرفته بود اما با گسترش و پیشرفت تکنولوژی این بازی ها کمتر مورد استفاده قرار گرفتند و حتی می توان گفت به فراموشی سپرده شده اند البته برخی از بازی های کامپیوتری همچنان مورد استقبال و استفاده کاربران قرار دارند. از جمله این بازی ها می توان به بازی های فوتبالی از جمله بازی های فیفا اشاره کرد. بازی های فوتبالی هم چنان مورد علاقه بسیاری از کاربران هستند و عده زیادی اقدام به نصب این بازی ها می کنند.

بازی های جهانلیست پرفروش‌ترین بازی‌ها

امروزه و با گسترش اینترنت و فضای مجازی استفاده از بازی‌های کامپیوتری و تلفنی بسیار مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است. برخی از این بازی ها مطرح تر و پر کاربرد تر از بازی های دیگر می باشد و علاقه مندان بیشتری اقدام به انجام این بازی ها می کنند. اگر بخواهیم لیستی از پر فروش ترین بازی های جهان ارائه کنیم باید در ابتدا به بازی ماینکرفت اشاره کنیم. این بازی در سال 2011 برای نخستین بار منتشر شده است که با استقبال خوبی از سوی مردم سراسر جهان روبرو شده است. در میان پر فروش ترین بازی ها باید به بازی های فوتبالی از جمله بازی های فیفا و ps اشاره کرد.

طی چند ماهی که از شروع سال جدید میلادی گذشته است برخی از بازی ها بسیار مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است. در صدر این گروه بازی Ready or Not قرار دارد که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.

دانلود پرفروش ترین بازی های دنیا

جهت دانلود پرفروش ترین بازی های دنیا راه های گوناگونی مد نظر می باشد. در ابتدا می توان برای دانلود بازی مد نظر خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه کرد و با جستجوی نام بازی مدنظر آن بازی نمایش داده می شود و شما می توانید به راحتی این بازی را خریداری و نصب کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی تیم فوتبالی منتخب از دیدگاه پله!

بازی های ایرانی

برخی از بازی های ساخت ایران نیز مورد توجه و استقبال از سوی مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. از جمله بازی هایی که در ايران بسیار دانلود شده است می توان به بازی های فکری از جمله آمیرزا اشاره کرد. البته بازی های دیگری نیز مورد توجه قرار گرفته است اما بازی آمیرزا دارای محبوبیت بیشتری می باشد.

بازی آمیرزا

پرفروش‌ترین بازی‌های جهان مربوط به کدام کمپانی ها می باشد؟

کمپانی های مختلفی اقدام به طراحی بازی های مختلف و انتشار آن ها کرده اند که برخی از این کمپانی ها بسیار بیشتر از بقیه مورد استقبال قرار گرفته اند. از جمله این کمپانی ها می توان به بازی های فوتبالی از جمله ps و فیفا اشاره کرد.

آیا بازی ها محدودیت سنی دارند؟

بسیاری از بازی هایی که منتشر و روانه بازار می‌ شوند دارای محدودیت سنی برای سن های مختلف می باشند. برخی از بازی ها مناسب سنین پایین از جمله کودکان و نوجوانان می باشد اما برخی از بازی‌ها به دلیل محتوای آن بازی دارای محدودیت سنی برای بزرگسالان می باشد و تنها بزرگسالان می‌ توانند از این بازی‌ها استفاده لازم را ببرند.

بازی های فوتبالی

بازی های فوتبالی از آن دسته بازی هایی می باشد که علاقه مندان فراوانی را دارد و افراد بسیاری این بازی ها را نصب و انجام می دهند. از جمله بازی های محبوب فوتبالی می توان به بازی های ps4 و ps5 اشاره کرد. هم چنین بازی های فیفا نیز از محبوبیت بسیاری نزد علاقه مندان به بازی های فوتبالی برخوردار می باشد.

بازی های آفلاین

برخی از بازی ها به صورت آفلاین می توانند مورد استقبال قرار بگیرند که از جمله آنها می توان به بازی های فکری اشاره کرد. این بازی ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بسیاری از این بازی ها شامل بازی های فکری می باشد که بسیاری از افراد اقدام به نصب و دانلود این بازی ها می کنند.

بازی های گروهی

برخی از بازی ها باید به صورت دسته جمعی و گروهی صورت بگیرند و تک نفره و به تنهایی نمی توان این بازی ها را انجام داد. از جمله بازی های گروهی می توان به بازی های ps اشاره کرد که حداقل دو نفر باید برای انجام این بازی حضور داشته باشند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لخت شدن در برنامه زنده تلویزیونی + عکس

بازی های تک نفره

برخی از بازی ها به صورت تک نفره نیز صورت می گیرند و نیازی به حضور افراد بیشتر نمی باشد. بازی های بسیاری در این گروه قرار دارند که از جمله آنها می توان به بازی های اکشن و هم چنین بازی های فیفا که به صورت یک نفره صورت می گیرد اشاره کرد.

بازی های اکشن

بازی های اکشن از جمله بازی های محبوب بین دوست داران بازی های کامپیوتری و تلفن همراه می باشند. از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین بازی اکشن می توان به Call of Duty اشاره کرد.

بازی های اکشنسوالات متداول

  1. بازی های کامپیوتری را چگونه می توان دانلود کرد؟

    در موتور جستجوی گوگل بازی های مختلفی موجود می باشد که با مراجعه به این موتور جستجو و وارد کردن عنوان بازی مد نظر خود می توان بازی را دانلود کرد. برخی از بازی ها را می توان بدون پرداخت هزینه دانلود کرد اما برای دانلود برخی از آن ها نیز باید مبلغی را پرداخت کنید.

  2. کدام بازی ایرانی بیشترین میزان دانلود را داشته است؟

    بازی آمیرزا بسیار مورد توجه ایرانیان علاقه مند به بازی های فکری قرار گرفته است و میزان بالای دانلود را در بین بازی های ساخت ایران به خود اختصاص داده است.

  3. آیا بازی های منتشر شده دارای محدودیت سنی می باشد؟

    بسیاری از بازی هایی که توسط کمپانی های مختلف طراحی و منتشر شده اند دارای رنج سنی خاصی می باشند و افراد باید به این رنج سنی دقت داشته باشند. برخی از بازی ها دارای رنج سنی کودک و نوجوان می باشد و برخی از ان ها به سبب محتوای بازی دارای رنج سنی بزرگسالان هستند.

  4. پرفروش ترین بازی های فوتبالی در سطح جهان کدامند؟

    از جمله بازی های محبوب فوتبالی می توان به بازی های ps4 و ps5 اشاره کرد علاوه بر این هم چنین بازی های فوتبالی فیفا نیز از محبوبیت بسیاری نزد علاقه مندان به بازی های فوتبالی برخوردار می باشد که میزان دانلود بالایی را به خود اختصاص داده است.