تبلیغات

آیا داستان مجری بد شانس لاتاری انگلستان را می‌دانید؟

دختر مجری که اولین لاتاری مراسم قرعه‌کشی لاتاری انگلستان را آغاز کرد هیچ‌گاه در ۲۵ سال گذشته جایزه‌ای نبرده است. او شاهد صدها میلیونری است که برنده لاتاری انگلستان بوده‌اند. دبی بوون (Debie Bowen)، کسی بود که با شکست ۴۸ داوطلب دیگر موفق به اجرای اولین مراسم قرعه‌کشی زنده در یک شوی تلویزیونی شد. در آن زمان وی ۱۸ ساله بود و بعد از آن به‌نام دبورا والش (Deborah Walsh) شناخته می‌شود.

داستان مجری بد شانس لاتاری انگلستان

برای اولین لاتاری انگلستان بیش از ۴۵ میلیون بلیط فروخته شد. هر فرد بالای ۱۶ سالی مجاز به خرید بلیط ۱ پوندی بود و باید ۶ عدد از طیف اعداد ۱ تا ۴۹ انتخاب می‌کرد. در شب قرعه‌کشی اولین لاتاری ملی انگلستان، مراسم ساعت ۷ شب در مقابل ۲۵ میلیون بیننده تلویزیونی برگزار شد و ۷ برنده جک‌پات جایزه ۵،۸۷۴،۷۷۸ پوندی را بین خود تقسیم کردند.

دبی بعد از برنامه به رسم یادبود یک جام پلاستیکی با خود به خانه برد، اما پس از آن وی حتی یک پنی هم برنده نشد، در حالی‌که بیش از ۲۵ سال است که مشغول شرکت در لاتاری است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  سایت‌های دانلود فیلم در ایران در یک ماه اخیر چگونه زمینگیر شدند؟

این معلم ۳۹ ساله دبستان، از منطقه نوریچ، چشایر به روزنامه سان گفت: «خیلی جالب میشه اگر من هم یک روز برنده شوم. طعنه‌آمیز است که از زمان شروع لاتاری، بسیاری از مردم میلیونر شده‌اند اما من هرگز چیزی نبرده‌ام.»

دبی مراسم یک ساعته قرعه‌کشی در تاریخ ۱۹ نوانبر ۲۰۱۴ را به‌خوبی به‌خاطر می‌آورد: «آن شب خیلی سریع گذشت به‌خصوص از زمانی که من توپ‌ها را آزاد کردم.»

از آن شب به بعد دبی تقریباً هر هفته در لاتاری انگلستان شرکت کرده است، اما تا کنون حتی برنده جایزه ۱۰ پوندی هم نشده است. این معلم دبستان می‌گوید: «من همیشه با شماره ۲۲ بازی می‌کنم که شماره شانس من است. ۲۲ شماره من در اولین شب قرعه‌کشی بود و هم‌چنین تاریخ سالگرد ازدواج من است.»

در حالی‌که به‌نظر می‌رسد این عدد چندان برای وی شانس نیاورده است اما برای او خاطرات شیرینی را رقم زده است.

اولین قرعه‌کشی لاتاری انگلستان؛ آیا می‌دانید؟

  • بریتانیایی‌ها با الهام از شعار «می‌تواند شما باشید»، ۴۸،۹۶۵،۷۹۲ بلیط برای اولین قرعه‌کشی خریداری کردند.
  • از این تعداد ۱،۱۵۲،۶۱۱ نفر برنده شدند، در این میان برندگان اصلی خوش شانس بیش از ۲۲ میلیون پوند بین خودشان تقسیم کردند.
  • مبلغ جک‌پات در ابتدا حدود ۶٫۹ میلیون پوند تخمین زده می‌شد، اما به‌خاطر تعداد بسیار زیاد برندگان جایزه ۱۰ پوندی که بیش از ۱ میلیون نفر بودند و سه عدد را درست حدس زد بوند، مبلغ جک‌پات به ۵٫۹ میلیون پوند تقلیل یافت.
  • شکاف بزرگی بین برنده جایزه اصلی و جایزه کسانی که ۵ عدد درست حدس زده بودند (۵۲۸ پوند) وجود داشت و کسانی که پنج عدد درست و بونوس را درست حدس زده بودند برنده ۴۶،۳۴۹ پوند شدند.

تبلیغاتcanonbet