تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: دفاعی شبیه به پنیر سوئیسی

ما برای درگیری بین دو تیم برتر عازم سوئیس هستیم و کو انتظار آتش بازی بین تیم St Gallen و تیم Basel را مشاهده کند.

برخورد نخبگان برای ایجاد هیجان
St Gallen v Basel
چهارشنبه 22 تیر ، ساعت 19:30

شب گذشته برای ما بخت و اقبال رقم خورد ، به عنوان Sporting ما را با شکستن Vitoria Setubal سرسخت در تساوی 0-0 شکست ، اما ما مثل Thor ، قهرمانان ایسلندی Afturelding روز را با تساوی 2-2 به پایان رساندیم.

نتیجه مشابه امشب در سوئیس هیچ ضرری به ما نخواهد زد ، زیرا من دوست دارم در دیدار سوپر لیگ بین St Gallen و Basel تعداد زیادی گل بزنیم.

تیم St Gallen در این فصل یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کسب عنوان برتر کسب کرده است ، اما یک شکست 2-1 فاجعه بار در Thun آخرین بار به این معنی است که آنها دو امتیاز عقب از رهبران و مدافع قهرمان Young Boys هستند. حداقل می توان به اعتماد به نفس آنها اعتماد کرد – FCSG سه بازی آخر خود را در Kybunpark به دست آورده است ، و حداقل در هر دو پیروزی دو گل به ثمر رسیده است و در 11 بازی از 15 بازی اخیر در این استادیوم حداقل 4 گل به ثمر رسانده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ⚽️ احتمال آمدن رونالدو به ایران چقدر است؟

تعیم Basel به طور کامل قوام لازم برای آمیختن آن با دو گروه برتر را پیدا نکرده است ، اما آنها بدون شک بهترین مواردی هستند. آنها در هشت بازی اخیر SSL خود 5 پیروزی کسب کرده اند و در 8 بازی از این بازیها حداقل دو بار گلزنی کرده اند. سه بازی آخر پرواز برتر آنها 3-2 ، 4-0 و 2-2 به پایان رسید.

ما در مرحله ای هستیم که تساوی برای این دو خوب نیست و فکر می کنم هر دو برای پیروزی سخت تلاش می کنند. با توجه به این واقعیت که تیم St Gallen از زمان شروع مجدد یک صفحه تمیز را حفظ نکرده است ، من در اینجا با 2.20 به بیش از 3.5 گل می روم.

Over 3.5 Goals at 2.20