تبلیغات

زوج ایرانی برنده جایزه بزرگ ۳۳ میلیون دلاری

شانس در خانه زوج ایرانی را زد

اگر دنبالش نباشید از آسمان نازل نخواهد شد، پس بهتر است از این موقعیت حداکثر استفاده را بکنید. لاتاری دات کام این شانس را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید با بازی آنلاین و در محیطی کاملا راحت به بازی لاتاری بپردازید.

لاتاری انگلستان شعار خوبی دارد، زندگی خود را تغییر دهید! یعنی حتی با برنده شدن ۱ میلیون پوند زندگیتان به کلی عوض می شود.

بسیاری از مردم در صف های طولانی ایستاده و منتظر خریدن بلیط لاتاری می باشند! ولی در لاتاری دات کام به راحتی تنها با چند کلیک بلیط خود را بخرید و شانس میلیونر شدن را از دست ندهید.

برای برنده شدن بهتر است ثابت قدم باشید، شاید با اولین بلیط خود برنده نشوید ولی می توانید با انتخاب اعداد شانس خود و تکرار آن ها در لاتاری های متنوع ارائه شده در لاتاری دات کام، به هدف خود برسید. چرا که امکان برنده شدن مبالغ بسیار بالایی با خرج کردن هزینه کم نیز وجود دارد. برای اطلاع از نحوه بالا بردن شانس برنده شدن می توانید مطالب مجله ما را دنبال کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تبانی ورزشکار استرالیایی و جریمه او در تنیس روی میز

زوج ایرانی چگونه به شانس خود بله گفتند؟!

در ادامه به داستان یک زوج ایرانی که برنده ۳۳ میلیون دلار شده اند می پردازیم.

در یک چهارشنبه کاملا عادی وقتی آقای مسعود اردلان مثل همیشه برای زدن بنزین و خریدن تخم کدو در یک پمپ بنزین ایرانی توقف کرد، تصمیم گرفت با باقیمانده پول خود بلیط لاتاری بخرد.

چند روز بعد، آقای اردلان که پس از استعفا از شغلی که بیش از ۱۶ سال در آنجا مشغول به کار بوده، در جستحوی شغلی دیگر بود، پس از رساندن همسرش حمیرا به محل کارش به خانه برگشت. در این حین یکی از دوستانش به او زنگ زده و به او خبر می دهد که یک نفر در والنات کریک برنده جایره بزرگ لاتاری به مبلغ ۳۳ میلیون دلار شده است. او پس از چک کردن بلیط خود متوجه می شود برنده این جایزه شده است. با خوشحالی تمام و حسی ناباورانه خود را به سالن زیبایی که حمیرا در آن کار می کرد رسانده و خبر خوش را با او در میان می گذارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مجله دنیای شرطبندی، معرفی روزانه شرط های برتر و مطمئن در مسابقات E-SPORT و رشته های فعال ورزشی در روزهای کرونایی

پس از دریافت وجه، این زوج ایرانی خوشبخت تصمیم به خرید ملک و کمک به خانواده و آشنایانشان گرفتند. در انتها آقای اردلان با خوشحالی تمام می گوید: “مبلغ این جایزه به قدری است که می توانم هر کاری را انجام دهم حتی می توانم یک کارخانه تخم کدو را بخرم!”