تبلیغات

لاتاری و سلبریتی ها

شرکت در بخت آزمایی بخشی از سنت اسپانیایی ها است اما این علاقمندی ریشه در ذات کل جهانیان دارد.
لاتاری های مختلف دائماً همۀ افراد را به بازی دعوت می کنند، صرف نظر از موقعیت اقتصادی، موقعیت اجتماعی که آنها نمایندگی می کنند. لاتاری های مختلف دائماً همۀ افراد را به بازی دعوت می کنند.بودن در هر قرعه کشی چه بر اساس خرافات و چه برای امتحان کردن شانس، بخشی از این سنت است.

لاتاری و سلبریتی ‌ها

بسیاری از افراد مشهور تصمیم به شرکت در لاتاری گرفته و حتی برنده برخی از جوایز نیز شده اند.
بازی در لاتاری بخشی از سنت بسیاری از افراد است، حتی اگر افراد در کشورهای دیگری غیر از زادگاهشان مشغول زندگی باشند. این عادت آنها را به مشارکت در لاتاری دعوت می کند زیرا بخشی از سبک زندگی و سنت های آن است.
از سال ها قبل، هزاران لاتاری به صورت هفتگی برگزار می شود با این حال در اسپانیا با نزدیک شدن به کریسمس، لاتاری ویژه کریسمس و ال نینو  El Niño باعث می شود حجم فروش بلیط های بخت آزمایی چند برابر شود.

چقدر پول در لاتاری خرج می شود

یک واقعیت جالب این است که برای قرعه‌کشی کریسمس سال ۲۰۱۷، خریداران خارجی بیشتر از خود اسپانیایی‌ها اقدام به خرید بلیط کردند یعنی به طور متوسط ۶۷ یورو در مقابل ۴۶ یورو.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اعداد شانس; افسانه یا واقعیت

سنت لاتاری و افراد مشهور

اگرچه مواردی مربوط به سلبریتی‌ها وجود دارد که هرگز شانس نداشته‌ اند اما سوابق افراد مشهوری که در لاتاری شرکت می کنند، وجود دارد. افرادی که این جایزه به افزایش درآمدشان کمک کرده است.

  • ملکه لتیزیا Queen Letizia ، در سال ۲۰۰۴، یکی از دو بلیط لاتاری را که توسط یک شریک کاری سابق خریداری شده بود به عنوان هدیه دریافت کرد. شماره انتخابی ۲۲۰۵۴ بود که با تاریخ عروسی وی با پادشاه فیلیپ King Felipe در ۲۲ می ۲۰۰۴ مطابقت داشت و به طور اتفاقی برنده ۱۲ هزار یورو جایزه شد.
  • ماریا دل کارمن فرناندز لومانا Maria del Carmen Fernandez Lomana که بیشتر با نام کارمن لومانا (تاجر و مجری تلویزیون اسپانیا) شناخته می شود نیز بخشی از این بازی ها بوده و شانس هم به وی رو کرده است. خریدهای وی بخشی از یک سنت انتظار برای دریافت جایزه است به همین دلیل روزی که او موفق به کسب جایزه شد، متوجه آن نشد و دوستانش مسئولیت اطلاع رسانی به وی را بر عهده داشتند.
  • کیکو ماتاموروس Kiko Matamoros (هنرپیشه اسپانیایی) همچنین بخشی از لیست افراد مشهور است که یکی از جوایز ال گوردو را به دست آورده است. در سال ۲۰۱۴ جایزه ای به مبلغ ۲۰۰۰۰ یورو به او اهدا شد كه با یكی از دوستانش كه از اوضاع اقتصادی بدی رنج می‌برد تقسیم کرد.
    فورتو سانچز Fortu Sanchez، خواننده گروه Obús نیز بخشی از آن فهرست برندگان مشهور است. در یک مناسبت او جایزه پنجم ال گوردوی کریسمس را با مبلغ ۱۲۰۰۰ یورو دریافت کرد.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  فرصت کمتر از یک ماه برای دریافت جایزه چشمگیر یک میلیون پوندی برنده لاتاری MYSTERY

بازیکنان معروف خیلی خوش شانس نیستند

افراد مشهوری هستند که هنگام شرکت در لاتاری خیلی خوب عمل نکرده اند، با این حال آنها دست از انجام این کار نکشیده و معتقدند که در مقطعی می توانند برنده جکپات باشند.
یک نمونه ایزابل ژمیو Isabel Gemio (روزنامه نگار و هنرمند اسپانیایی) است، که به رسانه های محلی اعتراف كرد كه اگرچه در بخت آزمایی شرکت می کند اما «این جایزه هرگز از آن او نخواهد شد». این هنرمند همچنین اطمینان داده است که خرید بلیط بخت آزمایی در خانواده اش بخشی از یک سنت است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.
بازیگر و مدل کارولینای سرزوئلا Carolina cerezuela اعتراف کرده که چندین بار در لاتاری شرکت کرده و حتی نزدیک به بردن هم نبوده است، او اعتراف کرد که چنین اتفاقی ممکن است در بعضی مواقع روحیه او را پایین آورده باشد اما اطمینان دارد که زندگی او بزرگترین جایزه ای است که او دریافت کرده و می تواند روی آن حساب کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آماریو اسلیم: پوکر باز حرفه ای که نویسنده هم بود

فونسی نییتو Fonsi Nieto (خلبان و دی جی) هم بخشی از این لیست منفی است، او می گوید که اگرچه او یک بازیکن وفادار است اما هیچگاه برنده هیچ جایزه ای نبوده و به همین دلیل تصمیم گرفته است تا میزان شرط ها را پایین بیاورد و بیشتر روی کارهای حرفه ای خود تمرکز کند.
بلن استبان Belén Esteban (هنرپیشه اسپانیایی) اعتراف کرده که در یک مناسبت نزدیک بوده که جایزه اول لاتاری کریسمس را کسب کند، او مطمئن است که تنها یک شماره برای برد در ال گوردو کم آورده است.
برخی از افراد مشهور جهان، مانند مدونا و جورج کلونی نیز گفته اند که عاشق بازی های بخت آزمایی هستند و شانس شرط بندی در لاتاری سوپر انالوتو که شناخته شده ترین لاتاری ایتالیاست را از دست نمی دهند.

تبلیغاتcanonbet