تبلیغات

بازگشت مایک تایسون به رینگ؛ واقعیت است یا یک شوخی تبلیغاتی؟

مایک تایسون در ۵۳ سالگی ویدئویی کوتاه از تمریناتش منتشر کرده که سرعت و شدت آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

رافائل کوردیرو، مردی که در تصاویر ویدئویی با تایسون تمرین می‌کند، گفت: “قدرت او در کلاسی متفاوت است. من هم انتظار دیدن آن چیزی که همگی دیدیم را نداشتم. مردی را دیدم که سرعت و قدرتش به اندازه یک پسر بیست و یکی دو ساله بود.”

به هرحال آخرین باری که هواداران بوکس تایسون را در حال مشت زدن دیدند، در مسابقه سال ۲۰۰۵ مقابل کوین مک‌براید بود.

استیو بونس، کارشناس بوکس می‌گوید: “شاید الان صدها نفر بوکسور بالای ۹۰ کیلوگرم در گوشه و کنار دنیا باشند که به راحتی می‌توانند تایسون را شکست دهند. این یک واقعیت است. مگر این که حریف هم ۵۳ ساله باشد. بعد از یک دقیقه اوضاع افتضاح خواهد شد.”

را شکست دهند. این یک واقعیت است. مگر این که حریف هم ۵۳ ساله باشد. بعد از یک دقیقه اوضاع افتضاح خواهد شد.”

“این قضیه شبیه مقایسه افرادی است که ۲۴ سالگی مشغول بوکس هستند با کسانی که در ۳۴ سالگی این ورزش را انجام می‌دهند. آن‌ها در دورن خودشان متوجه می‌شوند که چیزی کم دارند. ولی هرچه بیشتر از ورزش دور باشند، فراموش می‌کنند که قبلا آن کمبود را درون خودشان حس کرده بودند.”

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لیورپول بعد از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

“تایسون می‌تواند ۲۰ سال از باشگاه دور بماند و با ۱۰ کیلو وزن کم کردن و ضرباتی که در تمرین می‌زند، معرکه به نظر برسد. اما من به شما اطمینان می‌دهم در مبارزه واقعی با هر حریف جدی، بعد از ۳۰ ثانیه او دوباره به مردی ۵۳ ساله تبدیل خواهد شد. این بوکس است، شما نمی‌توانید با آن بازی کنید. این یک ورزش جدی است.”

تبلیغاتcanonbet