تبلیغات

 

معرفی 10اپلیکیشنی که در آن تمرین بازی پوکر رایگان است

پوکر یک بازی عالی برای جمع شدن دوستان در کنار هم است. با این حال وقتی می‌خواهید کمی‌ جدی در مورد کسب درآمد فکر کنید باز هم یک بازی عالی محسوب می‌شود.
اگر می‌خواهید یک بازیکن پوکر رقابتی یا حرفه‌ای شوید به تمرین نیاز دارید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تمرین زیاد، پوکر آنلاین با پول واقعی است. این کار می‌تواند گران تمام شود با این وجود هیچ هراسی نداشته باشید، برنامه‌های پوکر زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بازی کردن استفاده کنید.
برخی از این برنامه‌ها ممکن است پول مجازی بفروشند اما بیشتر آن‌ها دارای بازپرداخت‌هایی هستند که می‌توانید برای شارژ مجدد چیپ خود استفاده کنید. در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین اپ‌های رایگان برای تمرین بازی پوکر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

Learn Texas Holdem Offline

«How to Play Poker – Learn Texas Holdem » یک برنامه موبایلی است که هم برای آیفون و هم اندروید در دسترس است. این یک برنامه پوکر زیبا است که به شما آموزش می‌دهد که چگونه بازی را انجام دهید. این امر به شما امکان می‌دهد بازی و قوانین پوکر را با سرعت مورد علاقه خود یاد بگیرید.
هم‌چنین برنامه روی استراتژی‌ها و مباحث پیشرفته‌ای متمرکز است که آن را فراتر از یک برنامه یادگیری بازی قرار می‌دهد. برای هر کسی چیزی در برنامه وجود دارد هرچند بهترین ویژگی ممکن است حالت آفلاین آن باشد به این معنی که می‌توانید بازی را حتی بدون اینترنت هم ادامه دهید.

Poker heat

پوکر هیت از بسیاری جهات، برعکس اپ قبلی است زیرا این برنامه از نظر ظاهری پر زرق و برق است و دارای کنترل‌های خلاقانه‌ای است که تقریبا سرگرم کننده‌تر از خود بازی هستند. بنابراین اگر رابط کاربری خوب دغدغه شماست یا برخی از اپ‌های دیگر این لیست برای‌تان گیج کننده هستند، سعی کنید «Poker Heat» را امتحان کنید. اکشن باز‌‎ی خوب است و رقابت باعث می‎شود به حدس زدن ادامه دهید.
متأسفانه این برنامه با تبلیغات و درخواست‌های فراوان شما را اذیت می‌کند که البته در دنیای برنامه‌های رایگان خیلی غیرعادی نیست. بنابراین بد نیست که این اپ را در گوشه ذهن داشته باشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی و تحلیل بازی کارتی چور وولی (Chor Voli)

 

 

Texas holdem poker Deluxe

«Texas Holdem Poker» اپلیکیشنی است که در بین اپ‌های رتبه بالای فیس بوک قرار دارد (بر طبق فهرست گوگل).
برنامه در ابتدا به شما چیپ‌های رایگان می‌دهد و با مراجعه هر روزه به بازی این چیپ‌ها افزایش پیدا می‌کنند. وقتی این غنیمت شیرین را بدست آورید مجاز هستید که فوراً به یک میز بپیوندید و در مسابقات و تورنومنت‌ها شرکت کنید.
اپ دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا و حرفه‌ای است که استفاده از آن هم آسان است. این اپ می‌تواند یک تغییر خوب در بین سایر برنامه‌های مرتبط با پوکر باشد.

Governer of poker3

«Governor of Poker ۳» آخرین نسخه از سری برنامه‌های پوکر با نام «Governer of Poker» است و در استیم، اندروید و iOS در دسترس است. مانند بسیاری دیگر از اپ‌های این لیست، شما با چیپ‌های رایگان بازی را شروع می‌کنید که می‌توانید از طریق برنامه‌های روزانه و با بردن بازی‌ها یا تورنومنت‌ها آن را افزایش دهید. هم‌چنین می‌توانید در مواقع فراغت به جای بازی تگزاس هولدم به بازی بلک جک مشغول شوید.
همۀ این موارد باعث می‌شود تا «Governer of Poker» وارد لیست برترین‌ها شود. اما آن‌چه این اپ را متمایز می‌کند، نگرش آن است. کل بازی یک تم غرب وحشی با گرافیکی جالب است. هم‌چنین چندین و چند راه برای بلوف زدن وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر بازی می‌شود. این ویژگی ممکن است به این معنی باشد که این برنامه برای همه افراد مناسب نیست اما این یک تغییر خوب نسبت به سایر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

 

worled poker Club

«World Poker Club» اپلیکیشن دیگری است که هم برای دستگاه‌های تلفن همراه و هم برای فیس بوک در دسترس است. در این برنامه می‌توانید سایر نسخه‌های تگزاس هولدم یا اوماها هولدم Omaha Holdem را بازی ‌کنید که تنوع خوبی است. این اپ یکی دیگر از برنامه‌های قوی در دنیای اپ‌های رایگان پوکر است که خود را از طریق تعهد به بازی منصفانه متمایز می‌کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  قهرمانی 10 میلیون دلاری یک ایرانی در تورنمت جهانی پوکر 2019 لاس وگاس

Jackpot Poker

این برنامه که قبلاً با نام «PokerStars Play» شناخته می‌شد، یک اپ موبایلی رایگان از سایت معروف «PokerStars» است. با اعتباری که برندی ‌مانند «PokerStars» دارد می‌توان مطمئن بود که بازی با کیفیت خواهد بود، حتی اگر کمی ‌اصرار داشته باشند که از پول مجازی استفاده کنید.
تنها اشکال این است که این اپ فقط تگزاس هولدم را ارائه می‌کند. با این حال، این یک حالت سرگرم کننده و پرهیجان به نام جکپات پوکر را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل سه بازیکن در حال مبارزه برای یک جایزه است. هم‌چنین می‌توانید بازی‌های نقدی نیز انجام دهید.

Appeak poker

«Appeak Poker» در این لیست به عنوان یکی دیگر از اپ‌های پوکر بدون تجمل حضور دارد هرچند که نباید این صفت به عنوان توهین در نظر گرفته شود. اپ می‌خواهد شما را به سرعت وارد بازی کرده و در بازی حفظ کند به همین دلیل اضافاتی ندارد که شما را از انجام بازی منحرف کند.
رابط کاربری آن تمیز است و آواتارها مانند یک کارتون استلیزه شده از یک نمایش دیزنی به نظر می‌رسند. با این وجود برنامه دقیقاً کاری را که می‌خواهید انجام دهید انجام می‌دهد یعنی به شما امکان بازی پوکر را می‌دهد. می‌توانید بلافاصله وارد بازی شوید و بازی را شروع کنید، یکی از حالت‌های مختلف پوکر خود را انتخاب کنید یا از سرزمین خود در حالت دوئل دفاع کنید.

VIP Poker

این اپ موبایلی تعادل مناسبی بین آسان بودن بازی پوکر و داشتن یک رابط کاربری مناسب را نشان می‌دهد. در حقیقت «VIP Poker» یکی از برنامه‌های کاربردی آسان در این لیست است که البته گرافیک آن به کیفیت سایر اپ‌های موجود در لیست نیست اما پول رایگان بازی چیزی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.

 Zynga Poker

اگر با موبایل یا فیس بوک قصد بازی داشته باشید این اپ یک گزینه مناسب است. بازی سرگرم کننده است و ضمناً از شما خواسته می‌شود با پول واقعی وارد شوید. «Zynga Poker» تبلیغات ثابت خود را با استفاده از یک رابط کاربری شیک انجام می‌دهد، دیلرها با تصاویر اسکن شده به شما خوش آمد می‌گویند و مزایای فراوان دیگری هم وجود دارد.
چندین سبک تورنومنت مختلف وجود دارد که می‌توانید بازی کنید و نسخه‌ای از پوکر به نام «جامپ پوکر» نیز به شما ارائه می‌شود که پس از فولد کردن به شما دست جدیدی می‌دهد. این عمل اکشن بازی را در سطح بالایی نگه می‌دارد که قطعاً چیز بدی نیست. به طور کلی این اپ یک برنامه پوکر عالی برای تمرین است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  یادگیری بازی کارتی اسپار (Spar)

 WOSP

اپ آنلاین سری جهانی پوکر (WSOP) هم‌چنان نشان‌ دهنده کلاس بالای فضای پوکر است. این اپ جذاب است، تگزاس هولدم و اوماها هولدم را عرضه می‌کند و تعداد زیادی بازی و چالش وجود دارد که می‌توانید برای به دست آوردن پول مجازی بیشتر آن‌ها را انجام دهید.
در واقع هیچ برنامه پوکر دیگری با این کیفیت در وب وجود ندارد که هزینه ای نداشته باشد و به تبع آن به احتمال زیاد شما نمی‌توانید بازیکنان پوکر آنلاین بهتری را در اپ‌های رایگان وب پیدا کنید. در کل این امکانات باعث می‌شود که این اپ به مکان شماره یک بازی بدل شود. در ارتباط با مبلغ شرط‌بندی رفتن برای آل-این و بستن شرط حداقلی آسان است.

نتیجه گیری…

مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای یافتن یک بازی داغ پوکر آنلاین سراغ‌شان بروید. اما این ۱۰ اپ همگی حرفه‌ای هستند، مشکل فنی ندارند و چیزی را عرضه می‌کنند که باعث می‌شود بازی سرگرم کننده‌تری داشته باشید. اگر به دنبال بهبود بازی پوکر خود از طریق تجربه هستید، هرکدام از آن‌ها مزایایی برای شما دارند.
اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با اپ «WSOP» شروع کرده و سپس بقیه لیست را امتحان کنید. هم‌چنین در صورت تمایل می‌توانید چندین برنامه را بارگذاری کنید. هیچ کس نمی‌گوید که شما نمی‌توانید همۀ آن‌ها را بازی کنید.