تبلیغات

 

هدف قراردادن سایت‌های شرط‌بندی توسط دولت دانمارک

به گزارشی از سایت خبری esportsinsider سازمان تنظیم مقررات شرط‌بندی دانمارک طی اقدامی تهاجمی چندین سایت شرط‌بندی بدون مجوز فعال در زمینه اسکین CS:GO را به امید جلوگیری و مبارزه با فعالیت مجموعه‌های غیرقانونی برای همیشه مسدود کرد.

سازمان تنظیم مقررات شرط‌بندی دانمارک، Spillemyndigheden، با فعالیت اخیر خود و شناسایی سایت‌های غیرقانونی گمبلینگ با همکاری با مجموعه‌های زیربط و مسئولان مربوطه، قصد جلوگیری از فعالیت‌های آینده این گونه سایت‌ها را در کشور خود دارد. برای مدتی نسبتا طولانی، گمبلینگ و شرط‌بندی پوسته‌ها و اسکین‌های بازی کانتر استرایک مشکلی اساسی در تمام دنیا بوده و این طور که به نظر می‌رسد دولت دانمارک به طور جدی قصد مقابله و هدف قراردادن این مجموعه‌ها را دارد.

Spillemyndigheden اخیرا با ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی (ISP) دانمارک تماسی داشته و درخواست مسدودکردن دسترسی به این سایت‌ها را، به دلیل نداشتن مجوزهای لازم برای خدمات گمبلینگ، کرده است. با پشتیبانی دادگاه قضایی شهر کپنهاگ، بلاک‌شدن این سایت‌ها طبق درخواست مسئولان سازمان تنظیم مقررات شرط‌بندی دانمارک به سرعت پیگیری و انجام شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کامبوج اعضای یک شبکه قمار غیرقانونی را دستگیر کرد

در مجموع ۲۵ سایت مورد هدف قرار داده شده‌اند که شامل ۱۰ سایت فعال در زمینه گیمینگ و ۱۵ مجموعه شرط‌بندی مخصوص گمبلینگ بر سر اسکین‌ها و پوسته‌های بازی CSGO می‌شده است. Birgitte Sand مدیر مسئول Spillemyndigheden در این باره نظر خود را این گونه ابراز کرد.

حتما قبل از شرط بندی از قانونی بودن سایت مورد نظر مطمئن بشید.