تبلیغات

 

امیر یا همون انتونیو اسفندیاری پوکر پلیر ایرانی ملقب به جادوگر مربی خانواده کیم کارداشیان

امیر یا همون انتونیو اسفندیاری پوکر پلیر ایرانی ملقب به جادوگر که دارنده رکورد گینس بیشترین برد یکجا هم هست ، اخیرا در ریلیتی شو خانواده کیم کارداشیان ظاهر شده تا به اونها اموزش پوکر بده .

جادوگر همچنان طبق اخرین لیست برترین پوکر پلیر های جهان در رده پنجم قرار داره.

در مورد امیر اسفندیاری بیشتر بدانید :

آنتونیو اسفندیاری
“معرفی چهره های برجسته ایرانی – آمریکایی”
آنتونیو اسفندیاری “شعبده باز”، با نام امیر اسفندیاری و در ۸ دسامبر ۱۹۷۸ متولد شده است. او پوکر باز حرفه ای ایرانی-آمریکایی و یک شعبده باز سابق است.

اسفندیاری در تهران متولد شده است و زمانی که تنها ۹ سال داشت به همراه خانواده اش به شهر سن هوزه ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرده است. آنتونیو در سال ۱۹۹۷ از دبیرستان دل مار (Del mar High School) فارغ التحصیل شد.

وی در نوزده سالگی به خاطر علاقه اش به فعالیت در زمینه شعبده بازی و این تصور که امیر نام مناسبی برای یک شعبده باز نیست، نام خود را به آنتونیو تغییر داد. او پس از آن به یک شعبده باز حرفه ای تبدیل شد. در حالی که آنتونیو مشغول شعبده بازی بود پس از اینکه به یک بازی پوکر Texas Hold’em دعوت شد به این بازی علاقه مند و پس از آن مشغول بازی پوکر شد. برادر کوچکتر او، پاشا، نیز پوکر بازی می کند.

آنتونیو اسفندیاری در سال ۲۰۰۴ اولین عنوان تور پوکر جهانی خود و نزدیک به ۴/۱ میلیون دلار جایزه را در مسابقات کلاسیک پوکر لس آنجلس کسب کرد. او تنها چند ماه بعد اولینBracelet World Series of Poker خود را در بازی Texas Hold ’em به دست آورد. آنتونیو در ۱۷ آوریل ۲۰۰۸ به میز نهایی مسابقات فینال “2008 PokerStars.com “ در مونت کارلو رسید و در مقام هشتم و با کسب ۲۶۶۰۰۴ دلار این رقابتها را به پایان برد. او پس از موفقیتهای عمده دیگر، در سوم ژوئیه ۲۰۱۲ بزرگترین جایزه تاریخ buy-in tournament را از آن خود کرد. او پس از غلبه بر ۴۷ شرکت کننده دیگر جایزه ای بالغ بر ۱۸۳۴۶۶۷۳ دلار را، که بزرگترین جایزه نقد تاریخ بازی پوکر است، از آن خود کرد. او با موفقیت در این رقابت رتبه اول کسب بالاترین جایزه را در تاریخ پوکر در دست دارد. آنتونیو در رقابتهای جهانی پوکر در سال ۲۰۱۳ در One Drop High Roller tournament مقام چهارم و جایزه ۱۴۳۳۴۳۸ دلاری را کسب کرد.

آنتونیو اسفندیاری در سال ۲۰۱۲ کتاب “رازهای شعبده باز برای بردن مسابقات” (Magician’s Secrets for Winning Tournaments) را، که کتابی راهبردی در مورد بازی پوکر است، برای خوانندگان الکترونیکی نوشت.

میزان جوایز مسابقات زنده پوکر اسفندیاری تا پایان سال ۲۰۱۳ از ۵/۲۵ میلیون دلار فراتر رفته است.

 

▬ این مطلب را هم بخوانید:  با چه مبلغی وارد میز پوکر شویم