تبلیغات

Animal sex

آیا حیوانات نیز از رابطه جنسی لذت می برند؟

هدف اصلی از رابطه جنسی بین حیوانات تولید مثل است. ولی ممکن طبیعت برای اینکه حیوانات را مشتاق جفت گیری کنید در آنها حسی را گذاشته باشد که حین رابطه لذت هم ببرند. در حالت کلی ما نمی دانیم چه تعداد از حیوانات لذت جنسی را تجربه می کنند، اما در برخی از حیوانات شواهدی وجود دارد که آنها از رابطه لذت می برند.

بونوبو یا شامپانزه کوتوله در حین بارداری یا شیردهی نیز رابطه جنسی برقرار می کنند که این نشان دهنده لذت بردن آن از این کار است. همچنین در خفاش‌ها دیده شده است که برای طولانی شدن مقاربت از رابطه جنسی دهانی استفاده می کنند. البته برخی از افراد معتقدند که این امر در طی زمان و با تکامل این حیوانات ایجاد شده است. همچنین برخی می گویند این کار برای آنها بیشتر جنبه بازی دارد تا لذت بردن از رابطه جنسی!

رابطه جنسی حیوانات

از سوی دیگر در نوعی از دلفین‌های ماده یک سری دسته‌های عصبی، بافت نعوظ و رگ‌های خونی وجود دارد که باعث ارگاسم این نوع از دلفین‌ها می شود. همچنین بوزینه‌های ماده ژاپنی‌ در حال به ارگاسم رسیدن مشاهده شده‌اند. ولی در حالت کلی مشخص نیست که به ارگاسم رسیدن این حیوانات تاثیری در روند بارداری و جفت گیری آنها دارد یا نه؟