تبلیغات

 

شارلاتان هایی که منتشر کردن سوابق جورج فلوید را نژاد پرستی می دانند!

چند وقتی است که کشته شدن جورج فلوید توسط یک پلیس آمریکایی حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است و افراد زیادی بر علیه نژاد پرستان دست به قیام برداشته اند. که البته جکومت های کشورهای دیگر نیز در این رابطه ساکت ننشستند و هر کسی برای به حساب خون خواهی فلوید و ریشه کنی نژاد پرستی قدمی برداشته است

با رقم خوردن این اتفاقات حالا سابیری های دوزاری ملاها در کنار تفاله های باقی مانده از چپول های بی مغز ترکیبی اسلام و مارکسیست هنوز هم با پررویی و بی شرفی هرچه تمامتر با کلمات و جلات به ظاهر زیبا و در اصل کثیف در حال عرض اندام هستند. سوابق کثافتکاری جورج فلوید را در بالاترین منتشر شده کاربری که نام خود را ترانه یا آزادی گذاشته پیام داده که این کار نژادپرستی ست!!اما جالب است که بگویم آیا عده ای معتقدندکه اگر باز هم سوابق این فرد را بدانیم باز هم این عمل را نژاد پرستی می دانیم؟

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مایکروسافت ; بیل گیتس از هیأت مدیره کناره گیری کرد

جورج فلوید

تو اصلا معنای نژاد پرستی را می فهمی؟ انتشار سوابق گوه کاری های یک خلافکار جاعل دزد بازیگر فیلم های سکس در کجا نژاد پرستی تعریف شده است. همیشه با کلمات به ظاهر زیبا لجن کاری کرده اند. سال 57 با کلمات به ظاهر زیبای آزادی و دموکراسی یک کشور را نابود کردند هنوز هم دست بردار نیستند. اما تفاوت امروز با سال 57 از زمین تا آسمان است و بالاترین خانه رندان خشن قلم است که هر چرندی را با قدرت کامل می کوبند. برو بچه برو دنبال خاله بازی، اینجا جای گول زدن با کلمات به ظاهر زیبا نیست.

منبع:مجله دنیای شرط بندی