تبلیغات

سایت معتبر

چگونه معتبر بودن یک سایت را بررسی کنیم؟

سایت معتبر-سایت های جعلی زیادی در اینترنت وجود دارند که قصدشان کلاهبرداری از کاربران است. بعضی از این سایت ها فروشگاه های آنلاینی هستن که در صورت خرید از آن ها یا کالایی به دستتان نخواهد رسید و یا چیزی دریافت می کنید که شباهتی به کالای سفارش داده شده ندارد. این روزها سایت های کلیکی نیز ازجمله علاقمندی های کاربران ارزهای دیجیتال هستند و این شرایط فرصت خوبی را در اختیار کلاهبرداران می گذارد تا با جعل نمونه های تقلبی این سایت ها از مردم سوئ استفاده کنند. دراین جا قصد داریم به روش هایی برای اطمینان از معتبر بودن سایت بپردازیم.

چگونه سایت معتبر را از دیگر سایت ها تشخیص دهیم؟

سایت های کلیکی سایت هایی هستند که در ازای کلیک کاربران بر روی تبلیغ هایشان به آن ها پول پرداخت می کنند. کلیلک زیاد کاربران موجب افزایش بازدید از سایت می شود و پس از آن رتبه ی سایت مورد نظر در گوگل ارتقا می یابد. همچنین شرکت های مختلف بنرها و ویدیو های تبلیغاتی خود را در اختیار این سایت ها قرار می دهند و به نسبت بازدیدهایی که از آن تبلیغ صورت می گیرد به صاحبان سایت سود می دهند. سایت های کلیکی در ایران طرفداران زیادی دارند به خصوص که درآمد کاربران را به صورت دلار پرداخت می کنند و با توجه به بالا بودن نرخ دلار در ایران این موضوع وسوسه انگیز است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جدول کامل شرایط برد ، باخت و فسخ

آیا می شود به همه ی سایت ها کلیکی اعتماد کرد؟ مسلما خیر. تعداد زیادی از این سایت ها فقط به نیت کلاه برداری به وجود می آیند ، وقت و گاه هزینه ی کاربران را هدر می دهند و بعد ناپدید می شوند. پس قبل از شروع فعالیت باید اطمینان کامل از معتبر بودن سایت کلیکی حاصل کنیم.

توجه به نرخ های پرداختی سایت

اغلب سایت های کلیکی به ازای هر کلیک ۰/۰۰۰۵ الی ۰/۰۱ دلار پرداخت می کنند. پس اگر سایتی پیشنهاد مبلغی بیشتر از این را در ابتدای کار می دهد باید به آن مشکوک شوید. سایت های معتبر با افزایش سطح کاربری شما مبلغ بیشتری را به شما می دهند ولی این اتفاق در ابتدای ورود شما اصلا منطقی نیست.

به دامنه سایت توجه کنید

یکی از نکاتی که توجه به آن می تواند در تشخیص معتبر بودن سایت موثر باشد توجه به دامنه ی سایت است. یکی از ویژگی های اکثر سایت های تقلبی استفاده از کلمه ی money در دامنه شان است. بنابراین با مشاهده ی این کلمه در یک دانه باید شک کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فیلم های جذاب دنیای شرط بندی The Gambler 2014

درخواست پول از کاربران

اگر سایتی از شما بخواهد برای تسریع درآمد خود یا دریافت پولتان ابتدا پولی را به حساب آن ها واریز کنید مطمئن باشید جعلی است و به معتبر بودن سایت مورد نظر هیچ امیدی نداشته باشید زیرا سایت های معتبر هیچ گاه چنین درخواستی را از کاربران خود نمی کنند.

مهم ترین نکته؛ اعتبار سنجی در سایت های فروشگاهی

نکاتی نیز برای اطمینان از معتبر بودن سایت های فروش آنلاین وجود دارد که به طور خلاصه به آن ها می پردازیم. نکته ی اول این که URL سایت مورد نظر را چک کنید. اگر در آدرس بار نام سایت به جای http با https شروع می شود یعنی سایت مورد نظر از گواهی SSL برخوردار است و تراکنش های مالی امنی دارد. نکته ی دوم وجود داشتن لیستی از آدرس ها و شماره تلفن های معتبر در سایت است. یکی از نشانه های جعلی بودن سایت این است که هیچ شماره تماس یا ایمیل و آدرس از خود ندارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ریاضیات شرطبندی: چگونه با کمک ریاضی برنده شرطبندی باشید

یکی از راه های آسان بررسی معتبر بودن سایت توجه به نظر کاربران مختلف است. اگر عده ی زیادی از خدمات یک سایت ناراضی هستند حتما یک جای کار می لنگد. به یاد داشته باشید یک سایت معتبر همیشه سیاست های واضح و روشنی برای پس گرفتن کالاهای مرجوعی و حل مشکلات کاربران دارد و آن هارا به درستی اعلام می کند. چک کردن نام سایت مورد نظر در الکسا نیز می تواند دید بازتری به شما نسبت به سایت ها بدهد. Alexa یک وب سایت جهانی است که سایت های مختلف را بر اساس تعداد بازدید لیست می کند. هرقدر یک سایت رتبه ی بهتری در الکسا داشته باشد اعتبار بیشتری دارد.

امیدوارم اطلاعات ذکر شده به شما کمک کند تا با خیال راحت تری از خدمات وب سایت های مختلف استفاده کنید و در دام کلاهبردارانی که تنها به فکر سود کردن خودشان هستند گرفتار نشوید.

تبلیغاتcanonbet