تبلیغات

 

پیش بینی فوتبال امروز: شوت آزاد سوئیس بر روی کارت ها

شب گذشته باری دو تیم Lugano و Luzern در سوئیس آنطور که فکر می کردیم پیش نرفت، اما کوو فرصتی دیگر به این کشور می دهد ، زیرا او فکر می کند که بازی دو تیم St Gallen و Zurich مقابل یکدیگر، هیجان و سرکوبگر کامل خواهد بود.

گل های بسیاری به عنوان رهبر زمین را در بر می گیرد.
St Gallen v Zurich
پنجشنبه 25 ژوئن ، 19:30

شب گذشته نیز ما به مسابقات فوتبال در سوئیس رفته بودیم جایی که پسران ما یعنی Luzern در ساعت اول مقابل تیم Lugano تسلط داشتند ، اما نتوانستند آن چیزی که ما مد نظرمان بود را به ثمر برساند و در ده دقیقه آخر بازی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. با این حال ما قصد داریم امشب نیز بر مسابقه بین دو تیم St Gallen و Zurich تمرکز كنیم.

تیم St Gallen رهبران غافلگیر کننده در این مرحله هستند و یک پیروزی در عصر امروز آنها را با سه امتیاز واضح به صدر جدول منتقل می کند. 20 سال از آخرین قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد ، اما آنها تحت مربی باتجربه پیتر زیدلر با نام تجاری مهیج فوتبال بازی کرده اند و در 24 بازی 53 گل برتر لیگ دارند. که دو بازیکن ارمدین دمیروویچ و سدریک ایتن 20 گل را به ثمر رسانده اند. ایتن در پیروزی 2-1 آخر هفته در سیون ، نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Bwin به فعالیت های خود در روسیه پایان می دهد

این موضوع تعجب آور نیست که شما بدانید: نیمی از 24 مسابقه ای که تیم St Gallen در سوپر لیگ انجام داده است ، بیش از 3.5 گل در زمین شرط بندی دیده اند و اگر به تیم Zurich نگاه کنید، این میزان حتی بالاتر است. این تیم در 14 بازی از 24 بازی لیگ خود، چهار گل یا بیشتر از آن داشته است. با این حال تیم Zurich دارای بدترین دفاع است و آنها در هر بازی به طور میانگین دو گل خورده دارند.

اگر به هشت بازی تیم Zurich مقابل سه بازی برتر فعلی نگاهی بیندازید ، هفت تای آنها در یک زمین شرطبند بیش از 3.5 گل را تجربه کرده اند ، بنابراین می توان گفت که امشب که نتیجه 2.12 پیش رو داریم.

Over 3.5 Goals at 2.12