تبلیغات

سلبریتی

معرفی 25 سلبریتی با فتیش سکس های عجیب که شما را شوکه میکند!

25 سلبریتی با فتیش عجیب که شما را شوکه میکند- بعد از یه مدتی، اوضاع میتونه توی اتاق خواب خسته کننده بشه؛ انجام کارای تکراری و پوزیشن های قدیمی دو طرف رو خسته میکنه. بعد از یه مدت، مجبور میشین که یکم باحال ترش کنین. شریک‌تون رو ببندین، از توپ دهان بند استفاده کنین، نقش بازی کنین، در کل اوضاع رو جالب تر کنین. تصور کنین که یک سلبریتی بودین و میتونستین به تمام علایق جنسی‌تون دسترسی داشته باشین. بعد از مدتی، حوصله‌تون سر میرفت و باید از یک سری عناصر اضافه استفاده می کردین. وقتش رسیده که ببینید سلبریتی های مورد علاقه‌تون دوست دارن چجوری به میزان لذت بردنشون اضافه کنن!

1-اسکارلت جوهانسون

سلبریتی
توجه کردین که بعضی اوقات جوانان بعد از یک قرار عاشقانه یا دیدن یک فیلم جایی ندارن که بتونن معاشقه کنن، بعدش مجبور میشن که توی ماشین کارشون رو انجام بدن؟ فارغ از ریسک گیر افتادن، بخار گرفتن شیشه ها، و پارک کردن ماشین در مکان های نامناسب، خیلی عجله‌ای شد!
خب، تا امروز، اسکارلت جوهانسون باور دارد که سکس در ماشین یکی از جذاب ترین راه ها برای ارضای میل جنسی است. احتمالا هیچ وقت چنین چیزی راجب اسکارلت جوهانسون به ذهنمان خطور نمی کرد! او حتی در مصاحبه با مجله «Playboy» هم این مورد را عنوان کرد: به نظر من سکس کردن توی ماشین خیلی جذابه. اگه وسط یه مزرعه بودم و دلم میخواست شیطونی کنم‌و یه کار خیلی سکسی‌ انجام بدم، این کاری بود که می‌کردم. اگر احیانا شانس نشستن در ماشین اسکارلت را داشتید، حتما قبل از نشستن صندلی ها را تمیز کنید.

2-کریستین استوارت


اوکی، این یکی احتمالا عجیب به نظر میاد چون خیلی در بحث فتیش نرمال نیست. ظاهرا کریستین استوارت به ماسکالانژی علاقه داره. شاید این اسم شبیه به یه بیماری تناسلی باشه، ولی خب اینطور نیست. ماسکالانژی حالتی‌ست که شخص از اینکه زیر بغلش لیس زده بشه لذت میبره‌. درسته، کریستین بوی زیر بغل رو دوست داره و میخواد که زیر بغلش رو لیس بزنن. عادی نیست، درسته؟ هرچند وقتی که کریستین توضیحش میده منطقی به نظر می رسه. این مصاحبه برای وقتی‌ست که با دوست پسرش روپرت سندرز در رابطه بود: من واقعا عاشق دوست پسرم هستم. کاش الان اینجا بود. فکر کنم میخوام ازش بچه داشته باشم. من خیلی عاشق بوی اون هستم. و اونم همینطور برای من. مثلا، اون خیلی دوست داره زیر بغلم رو لیس بزنه. من خیلی به از بین بردن اون بو اهمیتی نمیدم‌. بوی کسی که دوستش داری، اصلا نکته‌ش همین نیست؟ بو در روابط خیلی تاثیر گذاره، مخصوصا وقتی عاشق یک نفر باشین.

3-ایوا لانگوریا

Eva Longoria
این یکی خیلی جذابه. کسی رو میشناسین که توی گره زدن خیلی ماهر باشه؟ احتمالا این مهارت رو از گره زدن شریک‌شون توی اتاق خواب بدست آوردن. و ایوا لانگوریا دوست داره با کسی باشه که خوب بتونه گره بزنه. ایوا یک جورایی نگاهی در صورتش داره که انگار در بحث BDSM خیلی اطلاعات داره. او بدون شک دنبال مردیه که جسورانه کنترل رو در اتاق خواب بدست بگیره. در یکی از مصاحبه هایش گفت: من اصلا با اینکه با شال های ابریشمی بسته بشم مشکلی ندارم. من مردی رو دوست دارم که کنترل رو بدست بگیره. یک چیز خیلی سکسی راجب این موضوع وجود داره، اینکه تو اصلا مقاومت نمیکنی و باید تسلیم این شرایط بشی.

4-شکیل اونیل

 

Shaquille O'Nealشکیل کسی است که جامعه فتیش به او می‌گویند «سگ خونی»‌. به نظر جالب است،نه؟ خب، نه دقیقا. اصطلاح فنی این حالت مونوفیلیا است، حالتی که یک مرد بوسیله خون قائدگی یک زن تحریک می‌شود. حالا مشخص می‌شود که چرا اصطلاح «سگ خونی» آنقدر هم جالب نیست. بعضی از شما از این موضوع چندش‌تان می‌شود و بعضی از شما می‌گویید: خیلی هم بد نیست. خب شکیل پا را از این هم فراتر می‌گذارد. او دوست دارد زمانی که معشوقش در زمان قائدگی است با او سکس دهانی داشته باشد. مدرکش هم مصاحبه دوست دختر سابق او، ونسا لوپز است: بعضی وقتا شکیل بهم میگفت که برم پیشش، و من اگه پریود بودم خجالت میکشدم که برم‌ اما اون میگفت واسش مهم نیست. وقتی که میرفتم پیشش، یه جورایی، فقط دلش می‌خواست که سکس دهانی باهام داشته باشه.
وقتی در مورد زننده بودن این موقعیت از او سوال شد، او گفت: بله. شاید شکیل اونیل یک خون اشام واژن باشد، اما او را به خاطر این فتیش غیر عادی اش سرزنش نکنید.

5-کریستینا آگلیرا

Christina Aguileraاز سلیقه لباس کریستینا آگلیرا می‌شود متوجه این موضوع شد که او علاقه به سکس همراه لباس های چرمی و لاتکس چسبان دارد. شاید به نظر سکسی باشد، اما میتوانید تصور کنید که یک اتاق بعد از این اتفاق چی بویی می‌دهد؟ اوق.
این خواننده مشهور راجب فتیش عجیب غریب‌ش با مجله «Q» مصاحبه داشته و گفته: خیلی به سکس با لباس های لاتکس علاقه دارم، کاملا بدن رو یکدست نشون میدن. آیا شوهرم امتحانشون کرده؟ نمیدونم! احتمالا هیچ‌وقت هم نمیفهمم!
آیا ازش دست کشیدم؟ هرگز! خب، شاید وقتی که باردار بودم. اون موقع از لاتکس خبری نبود. کریستینا اعلام کرده که به نقش بازی کردن در هنگام سکس هم علاقه مند است.

6-آنجلینا جولی


آنجلینا از آن دسته اشخاصی‌ست که انگار یک جور دیوانگی در چشم‌هایشان دارند. این بار یک دیوانگی واقعی از اون برایتان سراغ داریم. آنجلینا به هماتولاژی، یا همان «بازی خون» علاقه مند است. زمانی که با بیلی باب ثورنتون ازدواج کرده بود، آن دو گاهی اوقات برای جالب کردن کار، با خودشان چاقو میبردند، که از نظر ما یکم زیاده روی است. به هر حال، آن دو در حین سکس با چاقو یکدیگر را می‌بریدند و خون هم را می‌چشیدند. آن دو حتی از این هم فراتر رفتند و لباس هایی می‌پوشیدند که شیشه های کوچکی حاوی خون شریک‌شان را حمل می‌کرد. متاسفانه این زوج از هم جدا شدند چون آنجلینا فکر میکرد که ثورنتون شیشه های خون را نفرین می‌کند، و سخت تلاش کرد که آنها را از او پس بگیرد. می‌دانیم، این شدیدا عجیب است، شاید حتی عجیب تر از فتیش خونی شکیل اونیل، هم جولی و هم ثورنتون میبایستی به روان‌پزشک مراجعه کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تحقیقات نشان داد: مرد ها فقط ورزش زنان را برای جذابیت سکسی دنبال میکنند !!

7-جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت و ویل اسمیت مدت زیادی‌ست که با هم ازدواج کرده اند. گاهی اوقات برای اینکه آن شور حرارت یک رابطه حفظ شود، باید از راحتی خودت بیرون بیایی و کار های عجیب غریب بکنی. این کاری‌ست که جیدا و ویل برای نگه‌ داشتن صمیمیت بینشان در طول این همه سال انجام داده‌اند. آن‌ها علاقه دارند که در مکان های عمومی سکس داشته باشند و بعد هم الفرار! اگر خوب فکر کنید، به نظر جالب و جذاب است. کشاندن شریک‌ت به نزدیک‌ترین روشویی برای خوشگذرانی، پیدا کردن یک جای دنج و دور از دسترس برای یک‌کار سریع، یا پیچاندن یک مهمانی و برگشتن درست قبل از اینکه کسی متوجه نبودتان شود. در مصاحبه جیدا با «National Enquirer» او راجب غیب شدن هایش با ویل این‌گونه گفت: خونه دوست دخترتون واسه مهمونی رفتین، دزدکی کار کنین. یه دست‌شویی، یه تخت… به جاهایی توی بیرون فکر کنین که واسه سکس راحت هستن. دوست پسرتون یه دفتر داره؟ به یه قرار فانتزی برین. نقش منشی رو بازی کنین!

8-راسل برند

Russell Brandراسل برند قطعا از آن دسته آدم‌هاست که به قیافه‌شان می‌خورد فتیش های مختلف داشته باشند. اما چجور فتیشی؟ خب، ظاهرا ارضای فتیش های او برای همسر سابقش، کیتی پری، بیش از حد سخت بوده‌اند. اگر کیتی پری نمی‌تواند شما را راضی کند، پس چه‌چیزی میتواند؟
ظاهرا راسل یک کمد پر از وسایل سکس داشته، که خیلی عجیب نیست. او همچنین طرفدار یک جور پورن که روی ویلچر انجام می‌شد بوده، باز هم آنقدر‌ها عجیب نیست. اما چیزی که ذهن‌مان را درگیر می‌کند، این آخری‌ست. زمانی که کیتی پری در حال جدا شدن از برند بود، به یک جعبه پر از دی‌وی‌دی های غیر قانونی در خانه او بر میخورد و تصمیم میگیرد که یکی از آن ها را پلی کند. چیزی که دید بسیار شوکه‌اش کرد‌، دیدن راسل در حال انجام چیزی که به اسم «سکس هوایی» معروف است. درست است، راسل در حالی که کاملا لباس به تن داشت، با یک شریک خیالی سکس می‌کرد. کیتی پری باید نامرئی می‌بود تا راسل بتواند به خوبی از او لذت ببرد. ما هنوز نمی دانیم که «National Enquirer» چگونه توانسته از این فتیش که توسط ژاپنی ها اختراع شده از زندگی راسل برند سر درآورد.

9-کارمن الکترا

کارمن الکترابیشتر مردان با اختیار داشتن فرصت، هر کاری که کارمن الکترا بهشان بگوید انجام میدهند. اما آیا توقع دارند که این مدل/بازیگر از چیزی که به نظر میرسد غیرعادی تر باشد؟ پاسخ مثبت است. در واقع کارمن بسیار به مغازه های وسایل سکسی علاقه دارد و انواع زیرپوش، تجهیزات سکسی، و دستبند در اختیار دارد تا بتواند در زمان سکس به خوبی بسته شود بوسیله یک جا لباسی ضربه بخورد. درست است، جا لباسی. طبق مصاحبه ای که با مجله «Playboy» داشته، او موردی با درد کشیدن ندارد: یکم لذت، یکم درد. فقط خوشگذرونی مهمه.
بیشتر هم هست. او ادعا کرده که هر ۸ ثانیه به سکس فکر می‌کند و حتی سایبین هاوارد استرن را هم رانده. تا حالا سایبین به گوشتان نخورده؟ کلمات
Carmen Electra Sybian
را در گوگل جستجو کنید، و… قابلی نداشت.

10-هِدِر میلز

هدر میلز

اشخاصی که نقص عضو دارند هم لایق عشق هستند، درست نیست؟ داستان شهرت هِدِر میلز خیلی خوشایند نیست. در سال ۱۹۹۳ دچار سانحه تصادف با یک موتورسیکلت پلیس شد و یک پایش را بوسیله جراحی از دست داد. او در آن زمان در میانه کار مدلینگ‌ش بود و باقی کارش را با لگنی مصنوعی ادامه داد. او توجه خیلی ها را جلب کرد تا اینکه با پل مک‌کارتنی ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۸ از او جدا شد. در مورد این رابطه جزئیات زیادی در دست نیست، پس ما مستقیما به سمت دوست پسر او، تیم استیل میرویم. به گفته تیم، هِدِر یک فتیش خیلی عجیب دارد. او خیلی دوست دارد که باقی مانده پای قطع شده اش مالیده شود. ،نقطه G را در این مورد فراموش کنید، هِدِر می‌خواهد معلولیت‌ش نوازش شود! تیم در یک مصاحبه گفته است: هِدِر یه بخش تحریک زا خیلی عجیب داره، باقی مونده پای قطع شدش. من قبلا یه بخش خاصی از اون رو مالش میدادم و اون به ارگاسم می‌رسید!

11-دیتا ون تیز

ما اینجا با دیتا ون تیز طرف هستیم، پس مطمئنن او اهل پیش‌نوازش های جنسی غیر معمول است. او یک رقاص شناخته شده و همچنین یک بازیگر پورن است. او همچنین برای احیای جذابیت و سکسی بودن از طریق هجو کردن شهرت دارد. اگر خوب به موضوع فکر کنید میبینید که دیتا ید طولایی در مبحث فتیش های مختلف دارد. یکی از فتیش های مورد علاقه‌اش در اصل همانی بود که با همسر سابقش، مرلین منسون در اشتراک داشت. هر دوی آن‌ها فتیش پا داشتند. دیتا یک خروار ویدیو با این موضوع در اینترنت برای عموم دارد و ظاهرا اصلا از اشتیاقش به ما ها شرمنده نیست. در بیشتر اجرا های هجو آمیزش، او پاها و انگشتان پایش را مرکز کار قرار می‌دهد تا کسانی که به دنبال چنین ویدیو هایی هستند به هیچ وجه با کمبود مواجه نشوند. به طرز غافلگیر کننده ای، چنین موضوعی برای کسی که زمانی در صنعت پورن فعالیت می‌کرد و با مرلین منسون ازدواج کرده بود، کار بسیار آرامی است.

12-جاستین تیمبرلیک

با توجه به موضوعی که جاستین ظاهرا خیلی به آن اشاره می‌کند، میتوان حدس زد که او اهل یک سری چیز های عجیب باشد. خواننده آهنگ «Sexy Back» یکی از سمبل های سکسی شناخته شده در این نسل است. ظاهرا جاستین هم جزو کسانی‌ست که دوست دارد در مکان های عمومی سکس کند، اما نه به طور معمول. جاستین دوست دارد که همسرش، جسیکا بیل را در میانه یک‌ کنسرت به یک گوشه ببرد و قبل از اینکه خیلی سریع به روی صحنه برگردد، کارش را انجام داده باشد. درست است که او مکان های عمومی را دوست دارد اما این به نظر خیلی جالب نمی‌آید. مطمئنن او در آن زمان‌ها تحت فشار است و وقت زیادی برای جولان دادن پشت صحنه ندارد، اما نمی‌شود از بیش از حد سریع بودن کار گذشت. حالا می‌شود فهمید او چگونه میتواند آن نت های گام بالا را بخواند!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین فیلم های زندگینامه در طول تاریخ سینما

13-بروک برک

Brooke Burke

بروک جزو آن دسته آدم‌هایی به نظر می‌رسد که در این گونه مسائل خجالتی باشد، اما اسمش در لیست ما هست! مجری برنامه «Dancing With The Stars» هم فتیش به خصوص خودش را دارد، فتیش پا. کمی عجیب است وقتی که می شنویم یک دختر به پای مردان علاقه دارد. ما مایل هستیم از بروک بپرسیم، آیا وضعیت پاهای یک مرد می‌تواند او را منصرف کند؟ نکته عجیب اینجاست که پاهای بیشتر مردان مثل یک‌ کدو تنبل زمخت هستند. به هر صورت، او اینگونه راجب فتیش خود صحبت کرده است: من پاها رو دوست دارم، قطعا یه فتیش دارم. ولی نمیخوام وقتی با کسی میرم توی تخت پاهای پینه بسته‌ش رو حس کنم. ظاهرا اگر شما بتوانید یک پای پدیکور شده‌ی خوب داشته باشید، می‌توانید شانسی در جلب نظر بروک داشته باشید!

14-لوداکریس

این رپر اهل جنوب شرق آمریکا هم یکی از اشخاص دارای فتیش پا است. هر چند او فتیش خود را یک سطح فراتر برده. فتیش او تا حدی در ذهن او اهمیت دارد، که زمانی مشخص می‌کرد او با چه کسی به قرار برود و با چه کسی نرود. فراموش کنید اگر باهوش هستید، یا روشنفکر، یا بسیار زیبا؛ اگر شرایط پاهای شما مطلوب نباشد، فتیش شدید لوداکریس باعث می‌شود او به هیچ‌وجه به سمت شما نیاید. لوداکریس در یک مصاحبه راجب فتیش عجیبش اینگونه گفت: من قطعا دخترایی که پاهای خوشگلی دارن رو دوست دارم. بعضی وقتا اونا بهم کلک میزنن و چکمه میپوشن تا اصلا پاهاشون رو نبینم، ولی وقتی که ببینمشون، دیگه کار تمومه. او همچنین راجب وضعیت فیزیکی شریک‌ش عنوان کرد: من کسی که پاهاش مو داشته باشه رو هم دوست ندارم. دلم می‌خواد خوب و نرم باشه. یه ذره مو کسی رو اذیت نمیکنه، ولی اگه یکم زیاد بشه، دیگه خوب نیست. او در حال حاضر با همسرش، ادوکسی آگنان زندگی می‌کند، و میتوان حدس زد که او یک جفت پای زیبا و کاملا تمیز و نرم دارد.

15-ایمی واین‌هاوس

بی شک‌ دلمان برای ایمی واین‌هاوس تنگ شده است. با این که او یک معتاد به هروئین بود، هنوز هم جذاب به نظر می‌رسید. ظاهرا ایمی به سکس اعتیاد داشت، متاسفانه این تنها اعتیادش نبود. یکی از شریک‌های جنسی سابق او، جاناتان جینوول، ادعا می‌کرد که ایمی فتیش در کونی زدن داشت. او همچین ادعا کرده که ملاقات هایش با ایمی ساعت ها به طول می‌انجامید و او کار های مختلفی رو امتحان می‌کرد، مخصوصا زمانی که بحث در کونی مطرح بود. جاناتان ملاقات های جنسی اش با ایمی را فوق‌العاده جذاب توصیف کرده. چه کسی فکرش را می‌کرد که ایمی تا این حد از لحاظ روابط جنسی عجیب غریب باشد. لطفا به فتیش های عجیبت در بهشت ادامه بده ایمی!

16-نیک لچی

نیک لچی احتمالا یکی از سست ترین فتیش ها را نسبت به هم‌ترازان مردش در این لیست دارد. همانطور که از ویژگی ها و وجنات نیک پیداست، می‌شود فتیش خاص او را حدس زد. امروزه دیگر همه میدانند که فتیش خاص نیک لچی این است که قبل از مشغول شدن، کفش زنانه بپوشد. وقتی که مجله «Elle» از او مصاحبه می‌کرد، نیک یک مقدار بیش از حد راجب این مسئله به طور باز صحبت کرد. این چیزی‌ست که او راجب پوشیدن کفش های همسر سابقش، جسیکا سیمپسون می‌گوید: یه جورایی شبیه یه چیز عجیب سکسی بود که ما دوست داشتیم انجام بدیم. او همچنین راجب این موضوع هم صحبت کرد: من هیچ‌وقت راجب گریه کردن آدم خجالتی ای نبودم، بعضی وقتا ما اینقدر احساساتمون رو پنهان میکنیم که از خیلی چیز ها محروم میشیم. من حتی نمیدونم تا چه حد میتونم بد حرف بزنم!
وای، نیک را تصور کنید که در حالی که کفش های زنانه پوشیده، در حال سکس کردن است! شاید زیادی این موضوع را باز کردی نیک.

17-رابرت پتینسون

ظاهرا ستاره سری فیلم های «Twilight» هم جذابیت های جالب توجه خودش را دارد. بر اساس فتیش اش، بهتر بود برای ایفای نقش یک گرگینه انتخاب می‌شد تا یک خون‌آشام. رابرت اولفاکتوفیلیا دارد؛ اشتباه نکنید، این یک نوع کهیر نیست، بلکه به فتیشی گفته می‌شود که در آن فرد بوسیله بوی دیگران تحریک می‌شود. او در مورد وسوسه‌اش راجب بو در مصاحبه با مجله پرتغالی «Activia» بیشتر توضیح داد: لزوما نباید بوی عطر باشه، حتی بوی معمولی اشخاص رو هم‌ دوست دارم. واقعا عجیبه و مطمئنم یه ربطی به فرومون ها داره. ما از بقیه خوشمون میاد چون به طور ناخودآگاه بویی که میدن رو دوست داریم. من همیشه مشاهده این موضوع رو واسه خودم جذاب دیدم. پس رابرت از آن دسته کسانی‌ست که منتظر می‌ماند شما زا اتاق بیرون بروید تا بتواند صندلی‌ای که روی آن نشسته بودید را بو بکشد. در واقع این یکی از فتیش های انسانی تر نسبت به دیگر اشخاص موجود در لیست است.

19-فارِل

فارِل، ستاره موسیقی و مد هم سهم خودش را از فتیش ها دارد. او می‌تواند به هر دختری که می‌خواهد دسترسی داشته باشد. او می‌تواند به دوست دختر شما نزدیک شود و در یک چشم به هم زدن اغفالش کند! اما فتیش فارِل هم به پاها برمیگردد. وقتی به همراه گروه «Dirty Dozens» با مجله «Playboy» مصاحبه می‌کرد، راجب فتیش هم گروهی‌هایش از وی سوال شد و همچنین از او راجب فتیش خودش هم سوال شد، و او پاسخ داد: برای من… پاهای دخترا. کوتاه و شیرین. فارل شبیه آن تیپ آدم‌هایی‌ست که برای یک دختر وان حمام آماده می‌کند و پاهایشان را سی دقیقه ماساژ می‌دهد!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مراکز علمی آلمان ; هشیار باشید اما نه هراس‌زده!

20-انریکه ایگلاسیاس

انریکه هم نماینده ای دیگر برای جامعه فتیش پا است. وقتی در حال مصاحبه با جِی لِنو بود، گفت: من یه جورایی فتیش پا دارم، دوست دارم به پاهای یه زن نگاه کنم. انریکه جوابش را کاملا رک و پکست کنده بیان کرد و همان‌گونه که مشخص است اصلا هم در موردش خجالتی نیست. پاهای یک زن می‌توانند یک محرک باشند. مراقبت مناسب از آن‌ها میتواند یکی از نشانه های سلامت جسمی یک زن باشد. ما نمی دانیم که انریکه پاهای رقاص های پشت سرش یا زن های حاضر در ویدیو‌هایش را هم بررسی می‌کند. همچنین این مورد که او از پاها در روابط جنسی اش استفاده می‌کند هم مشخص نیست. آیا آن‌ها را در دهانش میگذارد؟ به صورتش می‌چسباند؟ یا شاید هم قسمت های دیگر بدن؟ شاید در آینده متوجه شویم. یا شاید او در یکی از مصاحبه هایش بیشتر راجب فتیش خود توضیح دهد.

21-جان مایر

چه کسی از یکم خلاقیت در میانه سکس در اتاق خواب بدش می‌آید؟ جان مایر دوست دارد موارد مختلف را با هم ترکیب کند. به گفته یکی از دوستان جنیفر آنیستون، او در حین سکس از خامه هم‌زده استفاده می‌کند. چه اشکالی دارد که هر از چندگاهی سکس خوشمزه باشد؟ همان شخص می‌گوید که جان دوست دارد با پر پرنده شریک‌ش را تحریک کند، با استفاده از یخ مو به تن زن‌هایش سیخ کند، و در همین حین کمی هم‌نقش بازی کند. زمانی که بحث تقابل های جنسی وسط باشد، جان شبیه به یک مرد رنسانسی واقعی‌ست. چه کسی فکرش را می‌کرد خلاقیت جان فقط به استودیو محدود نمی‌شود و او در اتاق خواب تا این حد همه‌فن‌حریف است؟ همچین شایعه شده است که جان فتیش حفره مقعد هم دارد. ما تحقیق در این مورد را به شما می‌سپاریم. پر ها، خامه هم‌زده و تکه های یخ به قدر کافی تحریک کننده هستند.

22-شایا لباف

در طول سال های متمادی شایا تبدیل به یکی از عجیب ترین شخصیت های هالیوود شده است. او دیگر آن بچه شنگول مو فرفری سریال «Even Stevens» نیست، او الان یک مرد است! مردها هم کار های مردانه می‌کنند و موهایشان را… می‌کشند؟ خب، شاید این آنقدرها مردانه نباشد، ولی شایا فتیش کشیده شدن مو دارد، یک نکته این‌که، او دوست دارد در سمت دریافت کننده این رابطه قرار داشته باشد. این اطلاعات از سمت یک دختر تعقیب‌گر اشخاص معروف که در هالیوود پرسه می‌زند و شناخته شده هم هست منتشر شده. او یک فتیش دیگر هم دارد، او یک هیزنگر است. این مسئله در زمان بازی در فیلم «Charlie’s Angels: Full Throttle» مشخص شد، زمانی که او در صحنه با مجله «Playboy» در مورد هم‌بازی هایش مصاحبه می‌کرد: حتی فکر کردن به این که اونا دارن توی اتاقاشون لباس‌شون رو عوض می‌کنن منو تحریک میکنه. کشیده شدن مو و هیزنگری، شاید شایا آنقدر هم رفتار مردانه ای نداشته باشد.

23-جک بلک

با توجه به شخصیت جک بلک، بازیگر دست اول کمدی، شما می‌توانید حدس بزنید که او اهل چیز های عجیب غریب است. فتیش غذا های مختلف، ارباب و برده، توپ دهان بند… هر چیزی. ظاهرا نه، او هم مثل خیلی دیگر از اشخاص حاضر در لیست فتیش پا دارد. هرچند فتیش او با توجه به جزئیاتی که راجب پاها و پوشاننده‌هایشان عنوان کرده احتمالا از دیگران متمایز است. در یک مصاحبه با «Playboy»: می‌خوام که تمیز باشن. من با بو های ناجور مشکلی ندارم، ولی آره، فتیش پا دارم. یهویی متوجه میشم که به پاها زل زدم. اگه کفش چوبی پوشیده باشه، واسم کارسازه. کفش رو باز، صندل، برهنه باشه که چه بهتر. جک حتی یک آهنگ مخصوص پاها به همراه گروهش «Tenacious D» خواند، و عشقش نسبت به گذاشتن آن‌ها در دهانش را ابراز کرد.

24-کریستین اسلاتر

کریستین اسلاتر یک جور نگاه غریب در چشمانش دارد. شاید در نگاه اول با خود بگویید این آدم حتما چند اسکلت در کمدش پنهان کرده، هرچند موضوع خاصی پشت نگاهش پنهان نیست چرا که او هم صرفا به پاها علاقه دارد، به طور دقیق تر به انگشتان. او در یک مصاحبه این مسئله را عنوان کرد: من همیشه در حال انجام آزمایش‌های مختلف برای اینکه چجوری بیشتر توی اتاق خوابم لذت ببرم هستم، و باید بگم انگشتای پا خیلی جذابن. شاید کریستین در وقت آزادش به اینترنت سر می‌زند و پاهای همکارانش را دید می‌زند. شاید او را در حالی که آب از دهانش جاری شده و به پاهای اما واتسون خیره شده پیدا کنیم. اوق، بسیار عجیب و اما دقیق و بی‌مانند به دیگر رقبایش در لیست.

25-ریکی مارتین

ریکی مارتین

آن ویدیو از آر. کلی را به یاد دارید که در آن با یک زن جوان یک نوار ویدئویی سکسی درست می‌کند؟ و بعد تر روی او می‌شاشد؟ خیلی عجیب است، نه؟ خب این اتفاق واقعا برای بعضی‌ها می‌افتد. بعضی ها فتیش شاش دارند، که با نام دوش طلایی هم شناخته می‌شود، و ریکی مارتین هم یکی از طرفدارانش است. او در سال ۲۰۰۶ این مصاحبه را با مجله «Blender» انجام داد: من عاشق اینم که دوش طلایی رو انجام بدم. در واقع قبلا زیر دوش انجامش دادم، لامصب خیلی سکسیه. دمای بدنت و آب دوش کاملا با هم متفاوته. اشخاص زیادی حاضر نیستند که به علاقه‌شان برای شاشیدن رو کسی یا اینکه کسی روی آن‌ها بشاشد اعتراف کنند، ولی حالا ما میدانیم که بهتر است در فاصله دو شاش‌گاهی از ریکی مارتین بایستیم! ظاهرا او فتیش پا هم دارد، اما این در برابر علاقه به شاشیدن روی شریک‌ جنسی اش چیزی نیست! چه کسی دوست دارد درون یک گودال شاش از خواب بلند شود؟

تبلیغاتcanonbet