تبلیغات

توقف مسابقات غیرقانونی Wisebold طی عملیات پلیس هنگ کنگ

پلیس هنگ کنگ ۱۳۵ نفر را در جریان برگزاری مسابقات غیرقانونی قمار دستگیر کرد. پلیس توضیح داده است که این مسابقات توسط یک تیم با سابقه جرائم مشابه در گذشته مدیریت می شده است که علاوه بر برگزاری مسابقات به توزیع انواع مواد مخدر و همچنین ارائه وام های با بهره بالا به بازیکنان قمار مشغول بوده اند.

این مسابقات با نام Wisebold و در ۵۱ محل غیر قانونی در حال برگزاری بوده است که پس از اتمام عملیات پلیس موفق شد ۱۵۳ دستگاه بازی را از این محل ها جمع آوری کند. بر طبق توضیحات پلیس برای بازیکنان تازه وارد پیشنهاد استفاده از مواد به صورت رایگان وجود داشته است. در مورد تخلفات در بازی ها نیز آنطور که در گزارشات افسران پلیس توضیح داده شده است برای بازیکن در ابتدای شروع به بازی برنده شدن بسیار آسان بوده است در حالی که در ادامه با تغییر عملکرد دستگاه ها عملا بازیکنان تمام سرمایه خود را از دست می داده اند و در این مرحله تیم مجری بازی ها به بازیکنان پیشنهاد دریافت وام های با بهره های بسیار بالا را می داده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  انتخاب شعار جدید و جذاب سایت شرطبندی Bet at home

از میان ۱۳۵ نفر دستگیر شده ۳۷ نفر با جنسیت زن و ۹۸ نفر با جنسیت مرد می باشند که دارای ملیت هایی از کشورهای چین، هند، پاکستان، تایلند، فیلیپین و بنگلادش می باشند. همچنین در حین این عملیات دو دانش آموز ۱۵ ساله نیز دستگیر شده اند که پس از دستگیری پلیس آنها را به عنوان بازیکن شناسایی نموده است.