تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: بهره مندی تیم Thun از پشتیبانی بسیار

ما به کشور سوئیس باز می گردیم جایی که Kev انتظار دارد که توسط تیم مدعی St Gallen بازی سرگرم کننده ای را مشاهده کند.

St Gallen V Thun
یکشنبه 28 ژوئن ، 15:00

دیشب شاهد یک مسابقه بد زمان در کشور کرواسی بودیم ، به طوری که با پیروزی هشت بر صفر Dinamo Zagreb در خانه و تساوی بدون گل برابر Osijek به پایان رسید. درست است که آن طور که می خواستیم پیش نرفت، اما تمام فرصت های این هفته باقی مانده است.

ما مجدد به کشور سوئیس برگشتیم جایی که تیم St Gallen هفته گذشته پس از شکست حیرت انگیز 4-0 در خانه Zurich، همه را شگفت زده کرد و از صدر جدول پایین آمدند. با توجه به مسابقه پیش رو بین دو تیم St Gallen و Thun ما بررسی کردیم که در این بازی برتری بیش از 3.5 گل خواهیم دید.

تیم Thun در آخرین بازی خود در لیگ برتر تیم حریف خود را در دقایق پایانی شکست داد و چیزی که نظر همه را به خود جلب می کند این است که آنها در یک رده بندی عالی قرار دارند. آنها در نه مسابقه از ده بازی اخیر لیگ خود و در هفت مسابقه از 8 بازی اخیر خود گلزنی کرده اند. البته لازم به ذکر است که در 11 بازی از 25 بازی خود ، هر دو تیم St Gallen و Thun گلزنی کرده اند و در کل حداقل سه گل به ثمر رسانده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تجزیه و تحلیل؛ مدل های مختلف از گل های مورد انتظار

تیم St Gallen به طرز شگفت انگیزی مقابل Zurich نتیجه غیر قابل باوری کسب و نظر همه را جلب کرد، در حالی که آنها در این بازی در حال پیش روی بوده اند، دوباره در زمان ضد حمله گرفتار شدند. آنها در این دوره، از 25 بازی خود در 21 بازی، موفق به گلزنی شده اند ، اما آنها فقط چهار صفحه تمیز را مدیریت کرده اند، که برای تیمی که شانس واقعی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دارد ، شگفت آور است.

ما می توانیم برای پیش بینی از Sportsbook’s برای دو برابر کردن BTTS و Over 2.5 Goals در 1.83 استفاده کنیم ، ما امشب شاهد ترکیبی از تیم St Gallen هستیم که در 17 بازی از 25 بازی به زمین رفته است.

BTTS and Over 2.5 Goals at 1.83 on the Sportsbook