تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: تیم Santa هدیه ای تهیه نمی کند.

ما از کشور پرتغال خارج شده ایم و بازی های کشوری را دنبال می کنیم که کو معتقد است تیم Sporting تحت عنوان مربی جدید خود به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

اجرا ورزش برای افزایش پیروزی در خانه
Sporting – Santa Clara
جمعه 10 تیر ، ساعت 19:15
زنده در Free Sports

هفته ناامیدی ما شب گذشته در ترکیه به یک سطح جدید رسید ، زیرا تیم Kayserispor دردونیمه با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید، فقط به نوعی 3-2 را از دست داد.

ما به دنبال مشاهده سایر مسابقات فوتبال راهی پرتغال می شویم ، زیرا تیم Sporting در لیگ برتر با تیم Santa Clara رو به رو است و هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم غول های لیسبون به پیشرفت های اخیر خود ادامه خواهند داد.

ما فکر نمی کنیم که هیچ باشگاهی پول زیادی برای امضای بازیکنان خرج نکند ، اما دیدن تیم ها با مربی جدید نادر است. عجیب است وقتی فکر می کنید یک مربی خوب چقدر می تواند تأثیرگذار باشد. تیم Sporting با 10 میلیون یورو برای ورود سرمربی براگا روبن آموریم جدا شده است و او تأثیر فوری بر روی این تیم گذاشته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ‏تبانی و تقلب در مسابقه شطرنج با استفاده از اسباب بازی جنسی !!

تیم Sporting موفق به کسب پنج پیروزی شده و دو مسابقه از هفت بازی را به خود اختصاص داده است و در صدر جدول پریمیرا لیگا پیش از باشگاه قدیمی Amorim Braga قرار دارد. در ژوزه آلوالاد ، تیم Sporting در هفت بازی پیاپی برنده بوده است و پنج ورقه تمیز را در این روند نگه داشته است.

تیم Santa Clara را خطر سقوط تهدید می کند و احتمالاً فقط به یک پیروزی نیاز دارد. آنها دو بازی اخیر لیگ خود را بدون گلزنی از دست داده اند ، و به طور واضح تمایل دارند در جاده های مقابل تیم های نخبه مبارزه کنند. اگرچه آنها اخیراً با تلاش در مقابل تیم بنفیکا پیروز شدند ، اما از ابتدای سال 2019 آنها در براگا، دو بار باختند ، دو بار در پورتو و در اسپورتینگ نیز با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی رسیده اند.

شما می توانید یک بار Sporting / Under 3.5 Goals را در نسخه 1.9 از Sportsbook به دست بیاورید ، که در هفت بازی خانگی اخیر تیم Sporting پرداخت کرده است ، اما من از این واقعیت که سه تا از شش بازی گذشته تیم Santa Clara چهار گل زده است ، کمی می ترسم.. من در عوض با قیمتی کمی بزرگتر از 1.96 به سراغ تیم Sporting می روم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: تیم Lecce در برابر سرزمین گل ها در شرط بندی

Sporting -1.0 on the Asian Handicap at 1.96