تبلیغات

 

با ۱۹ ایده خارق‌العاده به سطوح بالاتر پیشرفت کنید

هنگامی که به موفقیت در هر مرحله از زندگی می‌رسید، ادامه پیشرفت بخشی از کار است. اهداف همیشه عالی هستند، اما شما با اقدامات و تصمیم گیری‌هایی که انجام می‌دهید نتایج را رقم می‌زنید. به ایده‌ها و راه‌هایی برای بهبود و پیشرفت نیاز دارید؟ در این مطلب روکیدا عادت‌های ۱۹ بنیانگذار و مدیر موفق آمده که بیانگر این است آنها تمرین می‌کنند تا خود را به سطح بعدی هدایت کنند.

۱- یک کیلومتر بدو، در باران و یا آفتاب
من از روز ۲۱ مارس ۲۰۱۵ دویدن را برای مسابقه شروع کردم و اخیرا ۱۲۰۰ روز است که می‌دوم. حداقل یک مایل در روز، باران یا آفتابی می‌دوم. مزایای دویدن کاملا شناخته شده است، از بین بردن استرس برای بهبود سیستم ایمنی بدن. به من کمک می‌کند خودم را از چالش‌های روزانه رهبری یک شرکت دور کنم و روی تصویر بزرگتر تمرکز کنم. دویدن به من کمک کرد تا خودم را از چالش‌های روزمره مثل مدیریت یک کمپانی بیرون بکشم و حذفشان کنم و بر روی هدف بزرگتری تمرکز کنم. هنگامی که شما ۵۰، ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ روزهر فعالیتی را به طور مداوم انجام دهید، خیلی کمتر به این نتیجه می‌رسید که امروز روزی است که می‌خواهید آن فعالیت را رها کنید. برای من، این به معنای تعهد غیرقابل انکاری برای حفظ تعادل بین سلامت شخصی و خواسته‌های کاری‌ام است. من احساس بهتری می‌کنم، انرژی بیشتری دارم، و می‌دانم که می‌توانم چیزی را که به خودم متعهد می‌شوم انجام دهم.

تد مورفی، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شرکت IZEA، یک شرکت بین المللی تکنولوژی است که بر بازاریابی تأثیرگذار تمرکز کرده است که درآمدش از ۶٫۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ به ۲۴٫۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است.

۲- دریافت یک ساعت از برنامه کار و زندگی
من به تعادل کار و زندگی اعتقادی ندارم. در تجربه من، تعادل یک هدف واقعی و تحقق گرا نیست، بلکه در واقع بیشتر یکپارچگی کار و زندگی است. در سبک کار امروزی و تمرکز همیشگی بر همه‌ی مسائل من خودم را در یک جریان ثابت بین کار، خانواده، اهداف شخصی، سلامت، تناسب اندام، استراحت، و تجدید قوا پیدا کردم. من مطمئن هستم که یک ساعت در روز برای تمرکز بر یکپارچگی زندگی با حضور پیدا کردن در برنامه‌های چرخه‌ی روح (فعالیتی است که در مراکز خاص با دوچرخه های ثابت برای تقویت روحیه و بازپروری روتین روزانه انجام میشود) عالی است. هنگامی که این کار را انجام می دهم، راه حل‌هایی طبیعی برای چالش‌های کار( چالش‌های زندگی) پیدا می‌کنم. من بعضی از بهترین ایده‌هایم را هنگامی به دست می‌آورم که به طور هدفمند به خودم یک ساعت برای استراحت و شارژ دوباره می‌دهم، و به عنوان یک نتیجه نهایی من تبدیل به رهبر، مادر وهمسری بهتر می‌شوم.

نیکی هال، سرپرست بازاریابی یکپارچه درFive9، ارائه دهنده نرم افزار مرکز تماس با فضای ابری برای سرمایه گذاری‌های دیجیتال است که سالانه بیش از سه میلیارد تعامل توسط مشتری‌ها را تسهیل می‌کند.

۳- یک دفتر کار تاسیس کنید
به عنوان یک بنیانگذار، بسیاری از مردم شوکه میشوند هنگامی که می‌شنوند من دفتری ندارم. حقیقتا، من حتی یک میز هم ندارم. دلیل آن دو بخشی است. شرکت ما به سرعت در حال رشد است و برای اطمینان از اینکه تیمم بیشترین استفاده را از فضای کاری خود می کند، من دفتر و میزم را از دست دادم. دلیل دوم این است که این شیوه در واقع به من اجازه می‌دهد که راحت به هرکجای شرکت بروم، هرکسی را در شرکت بشناسم، و الهام بخش خلاقیت باشم. این به این معنا نیست که من برای خودم وقتی ندارم. من عادت کرده ام که حداقل دو ساعت زودتر از ساعت کاری معمول سرکار بروم تا قبل از شروع فعالیت و همهمه کمی در سکوت کار کنم.

توماس پاسکیت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Ogury، یک شرکت فناوری متخصص در بازاریابی تلفن همراه است که بیش از ۲۵۰ کارمند را در ۱۱ دفتر در سراسر جهان اداره می‌کند.

۴- تمرکز بر ارتباط
من آرزو می‌کنم که می‌توانستم به شما بگویم که رازی برای موفقیت وجود دارد، اما در واقع آنچه که هست، ارتباط و کار سخت است. من هر روز مطمئن می‌شوم که با تیم خود ارتباط برقرار کنم و برای رشد شرکت‌مان استراتژی تعیین کنیم. مطمئن می‌شوم که به نیازهای کارکنان گوش می‌دهیم، از ایده‌های محصولات جدید تا روش‌هایی که به کمک آنها می‌توانیم شرکت‌مان را به بهترین مکان برای کار تبدیل کنیم و من مطمئن می‌شوم که ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، مأموریت خود را با همه‌ی مشتریان در میان میگذاریم. اگر می‌خواهید رشد کنید، شرکت شما و همچنین شما به عنوان یک فرد، باید به تبادل ایده بپردازید، مسیر مورد نظر خود را شرح دهید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

لوئیت تتو، رئیس و مدیر عامل شرکت Coveo، ارائه دهنده فناوری‌های جستجو هوشمند و پیشگویی است که بیش از ۳۰۰ کارمند را در چهار دفتر در سراسر جهان اداره می‌کند.

۵- به برنامه های رادیویی گوش کنید (پادکست)

من هر روز سعی می کنم وقت تقویم خود را صرف رشد و توسعه شخصی کنم. این می تواند به این معنا باشد که وقت خود را صرف خواندن مجلات علمی بازاریابی، حضور در جلسات انجمن حرفه‌ای یا گوش دادن به پادکست‌ها بگذرانیم. من این کار را برای گسترش توان بازاریابی خود و همچنین برای خارج شدن از کار روزانه تاکتیکی و به عقب گام برداشتن برای فکر کردن به ایده‌های بزرگتر و استراتژیک تر انجام می‌دهم.

پل کولوجورور، مدیر ارشد بازاریابی Goddard Systems است. امتیاز دهنده‌ی مدرسه Goddard، که در حال افتتاح ۵۰۰امین مدرسه خود را در سال ۲۰۱۸ است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چند اصل مهم شرط بندی که هر شخصی باید بداند!

۶- موسیقی را ترک کنید و به یک کتاب صوتی در راه به محل کار خود گوش کنید
من همیشه خواندن را دوست داشتم. این یک راه فوق‌العاده است برای فرار از فشارهای روزانه ما، فقط بنشینید کتاب را باز کنید و شروع کنید به خواندن. اگرچه برنامه ها و زندگی روزمره به سرعت حرکت می‌کنند و میگذرند, سخت است که هر روز صبح وقت خالی برای نشستن و کتاب خواندن پیدا کنید. به همین دلیل من بزرگترین طرفدار کتاب‌های صوتی هستم. من هم به کتاب‌های کسب و کار (به دنبال شادی از تونی شی) و یا فقط رمان‌های اسرارآمیز (دانیل سیلوا) برای سرگرمی گوش می‌دهم. شما همیشه می‌توانید من را در حال گوش دادن به مطلبی، موزیک و یا کتاب صوتی در حال رفتن به محل کار یا اولین قرار کاری در طول روز ببینید. من متوجه شدم این یک راه عالی برای انگیزه دادن و آموزش دادن به خودم است یا به سادگی ذهن خود را از برنامه‌های معمول روزانه که همیشه جلوتر از من هستند، دور می‌کنم. احساس خیلی خوبی است که هر روز با ذهن روشن به محل کار می‌روم، و من همیشه احساس می‌کنم برای مقابله با آنچه که روز به ارمغان می‌آورد آماده هستم.

الیس لینووس، رئیس و مدیر عامل شرکت Linowes Design Associates یک شرکت طراحی داخلی و معماری چند منظوره است که فضاهای داخلی و خارجی را برای توسعه دهندگان در سطح ملی طراحی می کند و طی ۱۲ ماه گذشته بیش از ۴۰ پروژه را مدیریت کرده است.

۷- برنامه ریزی برای آماده سازی
اغلب ما فرصتی برای بهترین بودنمان را از دست می‌دهیم و فرصت بیشتری را به دیگران اختصاص می‌دهیم، زیرا زمان آماده سازی را پیدا نکردیم. بدین ترتیب اکثر رهبران در این زمینه بسیار خوب عمل می کنند. برگزاری جلسات مستقیم در حال پرواز و یا به طور همزمان ارائه ایده‌ها. اما ما می‌توانیم بسیار موثرتر عمل کنیم و هنگامی که ما عمدا زمان برای آماده سازی جلسه، ارائه یا پروژه خود را کنار بگذاریم، میتوانیم وقت بیشتر و موثرتری را برای کارکنان به کار بگیریم. پیدا کردن وقت اضافی در روز آسان نیست، بنابراین به جای امید شما هنگامی که به زمان نیاز دارید، زمان لازم را پیدا می‌کنید. مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی را بر روی تقویمتان مشخص کنید و هیچ برنامه‌ی دیگری را به آن روز اختصاص ندهید. ۱۵ دقیقه قبل از جلسات را برای بررسی اهداف، برنامه ریزی کنید. یک ساعت قبل از ارائه برنامه ریزی کنید که ذهن خود را پاک کنید و تمرین کنید. برای برنامه ریزی و ساختن و تمرین کردن قدمهایتان در زندگی هر چقدر زمان که احتیاج دارید کنار بگذارید.

جارد استین، سرپرست آموزش عالی برای جمع آوری عضوها توسط دستور العمل ، راه اندازی یک سیستم مدیریت یادگیری آنلاین (LMS) که میلیون ها مدرس و یادگیرنده را در بیش از ۳۰۰۰ موسسه آموزشی و شرکت های آموزشی در سراسر جهان بهم متصل کرده است.

۸- بلند شدن و اطراف را چرخیدن
اینکه تمام روز در اتاق کنفرانس یا پشت میزتان بنشینید کار راحتی است. من آموخته‌ام که از این سرنوشت جلوگیری کنم، با تبدیل یک به یک جلسه‌های انفرادی به راه رفتن و گفت‌وگو و انجام کارها در اطراف دفتر در حالی که در حال صحبت با تلفن هستم. در حرکت بودن انرژی دهنده است. گفتگوها نیز کارآمدتر هستند، زیرا ما در مورد آنچه که بیشتر اهمیت دارد صحبت می‌کنیم بجای آنچه که روی صفحه نمایش باهم می‌خوانیم. من احساس می‌کنم که پالس‌های مثبت بیشتری را در کمپانی دریافت می‌کنم زمانی که اغلب اوقات بیرون هستم. فقط مطمئن باشید کفش های مناسب را می‌پوشید.

ریک آبرمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر اصلی محصولات WePay، یک شرکت چیس(chase) (شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی) که با بیش از۱۰۰۰ سیستم عامل، از جمله کانستنت کانتکت( Constant Contact)، گو فاندمی و میت آپ ((GoFundMe and Meetup، برای ترکیب کردن پرداخت‌ها کار می‌کند.

۹- حذف نیاز به تصمیم گیری در حد امکان
زمان یکی از چیزهایی است که ما هرگز به اندازه کافی نداریم، بنابراین من سعی می‌کنم در هر کاری که انجام می‌دهم ۱۰۰ درصد کارآمدی باشم. از بین بردن تصمیمات غیر ضروری از هر روز، ذهنم را آزاد می‌کند تا کار را که در حال انجام آن هستم بدرستی انجام دهم. برای به حداکثر رساندن این، من هر روز تقریبا یک لباس می‌پوشم، از بسته‌بندی‌های آماده سالاد برای ناهار استفاده می‌کنم و چیزهایی مانند لیزیک را انتخاب کنید، و همچنین آرایش دائمی و مژه‌های اکستنشن. مقدار زندگی که من ادعا کرده‌ام که ذخیره کرده‌ام، بسیار زیاد است و به میزان قابل ملاحظه‌ای مهمتر از میزان ارزشی است که این شیوه‌ی رفتاری دارد. من فکر می‌کنم که وقت اضافی برای فرزندانم و نیز کارکنانی که به من نیاز دارند، دارم. سپس زمانی که باید آماده شوم و لباس عوض کنم تا به جایی برویم، داشتن وقت اضافه باعث می‌شود که این تجربه بیشتر لذت بخش شود.

جی.ام. مکدنیل، مدیر عامل شرکت First Saturday Lime، یک محصول کنترل آفت زیستی است که در سال ۲۰۱۸ شروع به تولید کرده است و اکنون بخشی از شبکه توزیع کنندگان GroGroup است که به ۲۵۰۰۰ تن از خرده فروشان چمن و باغ در ایالات متحده خدمت می‌کند.

بازاریابی ایمیلی چه شیوه هایی دارد؟ + ده ابزار برتر بازاریابی ایمیلی

۱۰- تمرین برتری و همدلی
برتر بودن کمال نیست. برتری به نمایش گذاشتن بهترین توانایی شما در هر کاری، حتی کوچکترین چیزهایی که به نظر غیر مهم است، است. تلاش برای بهبود توانایی های خود ذره به ذره، با گذشت زمان، گسترش یک چهارچوب ذهنی متمرکز بر ارائه بهترین تلاش و تاثیری که بر کوچکترین وظایف می‌گذارد، تبدیل به عادت می‌شود. این راه خود را به زندگی روزمره و اهداف مهم شما باز می‌کند. به طرز عجیب و غریبی، این به تنهایی شادی و موفقیت را تضمین نمی‌کند. افراد فقط زمانی واقعا از شما بعنوان یک فرد قدردانی می‌کنند و کار شما را رضایت بخش می‌کنند که شما واقعا با آنها ارتباط برقرار کنید. مجبور نیستید تجربه‌ای را که کسی داشته شما نیز به طور مشابه امتحان کنید. اگر شما می‌توانید واقعا همدردی کنید، به این معناست که شما ارتباط برقرار کرده‌اید. در هر سازمان اقتصادی‌ای، این اتصال، همراه با تلاش برای برتری و یکپارچگی، یک فرمول قدرتمند برای رشد به حساب می‌آید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیشنهاد شرطبندی :پیش بینی هیجان انگیز روی برندگان مسابقه America's got talent

دکتر میچل کان، DO، نویسنده‌ی “بیماری@های استخوانی و الهام زامبی”: چرا شما می‌خواهید یک پزشک بیماری استخوانی در پایان جهان باشید.

۱۱- راهنمایی کودکانتان
کسب و کار ما یک تجارت خانوادگی است. والدینم ۲۴ سال پیش به من کمک کردند تا از گاراژ خودم شروع به کار کنم. همسر من عکاس ما است و فرزندان ما، سونیا (یازده ساله) و اریک (هشت ساله) مدل ها، آزمایش کنندگان محصول و مخترعان ما هستند. من هر روز وقت می‌گذارم تا به سونیا و اریک در مورد دنیای کسب و کار، چالش هایی که ممکن است در کسب و کار با آن‌ها مواجه شویم و موفقیت های روزگار صحبت کنم. من اغلب به آن‌ها یادآوری می‌کنم که ما در جهانی زندگی می‌کنیم که پر است از فرصت‎های بی حد و حصر؛ فرصت‌هایی که با ایده‎های خلاقانه و استقامت آماده‌ی تصاحب هستند. من به آن‌ها آموزش می‌دهم که شکست بخشی از موفقیت است، چیزی نیست که از آن بترسید، بلکه باید از آن یاد بگیرید. من آن‌ها را تشویق می‌کنم و کم کم به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهم که می‌توانند و موفق خواهند شد. من به آن‌ها گوش می‌کنم. یادآوری می‌کنم که ایده‌ها و نظراتشان اهمیت دارد. از آن‌ها مرتبا نظراتی درباره‌ی ایده‌ی محصولات جدید می‌پرسم و از آن‌ها می‌خواهم که در ایده‌های جدید شرکت داشته باشند.

بریان ساملینگ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسباب بازی Strictly Briks، که در سال ۲۰۱۷، ۳۰ جایزه به دست آورد.

۱۲- از تعاملات غیررسمی با تیم خود استفاده کنید
ارزش شگرفی در شناخت اعضای تیم خود در سطح شخصی و حرفه ای تر وجود دارد. من سعی می‌کنم تا از تمام فرصت‌های ممکن برای تعامل با کارکنان خارج از برنامه زمانی ساختار یافته برای ملاقات، که در محیط‌هایی با رشد بالا می‌تواند نادیده گرفته شود. چه اولین قهوه من در صبح با افرادی در ایستگاه‎های قهوه همگانی باشد چه گذراندن وقت با گروه‌های مختلف در طول ناهار باشد، من متوجه شده‌ام که این مکالمات می‌تواند به اندازه‌ی یک جلسه رسمی مفید باشد. این همچنین روشی برای بیشتر در ارتباط بودن من با عملیات روزمره کسب و کار است. من دوست دارم در پایان هر روز به ملاقات یکی از شعبه‌هایمان بروم، و صحبتی در مورد هر چیزی از ورزش و غذا گرفته تا چالش ها و فرصت های کسب و کار داشته باشیم. سرمایه گذاری زمانی برای یادگیری و اجتماعی شدن در یک محیط غیر رسمی و تبدیل آن به یک نقطه قابل دسترسی برای تقویت فرهنگ ما بسیار ارزشمند است.

ریک تالمن، مدیر عامل شرکت Vungle، یک پلت فرم بازاریابی تبلیغاتی برای تبلیغات ویدئویی درون برنامه‌ها، که توسط بیش از ۵۰,۰۰۰ برنامه تلفن همراه در سراسر جهان استفاده می‌شود و هر ماه پنج میلیارد بازدید ویدئویی را در بیش از یک میلیارد دستگاه منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

۱۳- در طول رفت و آمد و سفر خود کار کنید
من برای سفرهایم از اتوبوس استفاده می‌کنم تا بتوانم کارها و وظایف ساده را انجام دهم. سرعت خوب وای فای و نداشتن عاملی برای حواس پرتی در طول ۴۵ دقیقه سفرم با اتوبوس بهترین و مفیدترین بخش روز است. صبح‌ها به صورت روزانه تقویمم را چک می‌کنم، به ایمیل‌های کوتاه جواب می‌دهم و اخبار مربوط به صنعت را می‌خوانم. زمان ورود به دفتر من آماده مقابله و رویارویی با مسائل صبح هستم. سواری‌های شبانه رزرو شده است برای پایان روز‌ و سروسامان دادن ده ها تن از وظایف‌ مادری که در طول روز جمع شده است. گاهی اوقات من به فردی که کنار من در اتوبوس است حسادت می‌کنم که در حال لذت بردن از خواندن یا بازی سودوکو است اما استفاده بهینه از این زمان برای تولید چیزی هنگام ورود به دفتر و زمانی که به خانه برمی‌گردم در کنار خانواده، من را تبدیل به فردی آرام تر می‌کند.

شری باک، مؤسس و بنیانگذار اصلی و رئیس بخش تولید در Doximity، یک شبکه حرفه ای برای متخصصین بهداشت ایالات متحده با بیش از یک میلیون عضو است.

۱۴- به وقفه نیانداختن
در حالی که در اولین وظیفه مدیریت ارشدم، متوجه شدم که تیمم از ابتدای روز به دنبال کمک من هستند. من معمولا می‌گویم” … کمی صبور باشید و منتظر بمانید، من فقط این کار را انجام خواهم داد و سپس به شما کمک خواهم کرد… ” و پس از آن در ساعت ۴ بعد از ظهر من به دنبال آن‌ها می‌رفتم تا کمکشان کنم. متأسفانه، آن زمان به طور معمول برای کمک کردن خیلی دیر شده بود. بعد از گذشت سه ماه به این روند من در حال مبارزه با حجم کاری خود بودم و همچنین به تیم نیز کمک نمی‌کردم ، بنابراین من یک روز به سر کار آمدم و تصمیم گرفتم که در زمان نیاز کار خودم را به تعویق بیاندازم. این به این معناست که در هنگام انجام لیست کارهای شخصی خودم، بلافاصله کار خود را، برای وقت صرف کردن با آن‌ها به عنوان یک اولویت مهم،ترک کنم. سه ماه بعد، من بهترین تیم کاری را در این شرکت داشتم. در حالیکه این ممکن است بر خلاف دانش متعارف باشد، چنین وقفه‌هایی در کار من باعث افزایش بهره‌وری شده است و به من اجازه می‌دهد تا ارزش بیشتری برای کار تیمم در نظر بگیرم.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  باور‌های مرتبط با عدم جذب ثروت در شرطبندی

– مارک رابینسون، بنیانگذار و افسر ارشد بازاریابی در Kimble، ارائه دهنده خدمات اتوماسیون حرفه ای، که اخیرا جدیدترین دفتر خود را در آتلانتا تاسیس کرده است، و مکان هایی دیگر که در حال حاضر در بوستون. پارک سیتی، یوتا؛ و شیکاگو قرار دارد.
۱۵- هر روز یک هدف برای خود مشخص و یادداشت کنید
کارآفرینان و صاحبان کسب و کار زن مسئولیت‌های بسیار زیادی دارند. هنگامی که من (شرکت خودم) را ایجاد کردم، می‌دانستم که برای رسیدن به اهداف تجاری خودم نیاز به ساختن یک برنامه عادات روزمره خوب دارم. هر روز صبح، مهمترین چیزهایی را که در آن روز نیاز دارم تا کسب کنم، شناسایی می‌کنم. من در ابتدای روز آن‌ها را می‌نویسم و در پایان روز ارزیابی می‌کنم که آیا آن‌ها را به دست آورده‌ام یا نه. این کار به من کمک می‌کند تا تمرکز کنم و روند کاری خود را تصحیح کنم تا اهدافم را برآورده سازم.

کارسون هیومیستون، مدیر عامل شرکت ونگست، یک منبع انسانی برای صنعت کانابیس، که تاکنون ۳۰۰ شرکت ملی با بیش از ۵,۰۰۰ کارمند دارد.

۱۶ -پس دادن
این بسیار مهم است که به طور مداوم به دیگران بازگردانید. لزوما لازم نیست که این بازگرداندن مالی باشد، شما می‌توانید زمان، تخصص و دسترسی به شبکه خود را به کسانی که از آن سود می‌برند، بدهید. به عنوان مثال، من هر ماه چندین زن و بخش‌های در اقلیت را برای رهبری و اداره‌ی یک شرکت راهنمایی و نصیحت می‌کنم. این برای من بسیار مهم است که تجارب و دانش خود را برای کمک به رشد این کارآفرینان و شکلگیری کسب و کارشان به اشتراک بگذارم… من اعتقاد دارم که یک شخص مسئولیت دارد تا به دیگران بدهد بدون اینکه انتظاری متقابل برای بازگشت داشته باشد. به طوری که جهان اغلب، زمانی که برای دیگران کار خوبی انجام می‌دهید، توافق می‌کند تا در همه‌ی اشکال و فرم‌های شخصی و حرفه‌ای به شما بازگرداند”.

لورین پندلتون، رئیس صندوق تایگر ۲۱، یک سازمان عضویت برای تولید کنندگان و نگهبانان ثروت با ارزش بالا(high-net-worth). یک عضو از Angels Pipeline، شبکه ای از سرمایه گذاران زن فرشته و یک شریک سرمایه گذاری در Portfolia Funds ، که از طریق آن ۱۴ شرکت را تامین می کند.

۱۷- همیشه به فکر آینده باشید
رویاپردازان راستین کسانی هستند که راه خودشان را پیدا می‌کنند و به همین دلیل احتمال موفقیتشان بیشتر است. از سوی دیگر، واکنشگرها به اشتباه به دام می‌افتند و در نهایت در رقابت شکست خواهند خورد. بدین ترتیب برای جلوتر بودن از پیچ، شما باید با بیشترین سرعت ممکن پیش بروید و روی هدف تمرکز کنید، زیرا زمان اغلب دشمن شما است.

دکتر جک ریگان، مدیر عامل شرکت بیوتکنولوژی LexaGene، که اخیرا ۵/۷ میلیون دلار سرمایه را تأمین کرده است و در حال توسعه تکنولوژی تشخیص سریع، حساس و خودکار برای پیشگیری و تشخیص بیماری است.

۱۸- سیستم پشتیبانی خود را به یاد داشته باشید
یک قاعده اصلی تیم‌ ما تکیه بر این است که،” چه کسی چتر نجات شما را می‌بندد؟ ” این گفته از یک داستان قدیمی که توسط یک خلبان نیروی دریایی ایالات متحده گفته شده است، به وجود می‌آید. هر کس به شخص دیگری متکی است تا آنچه را که در طول روز نیاز دارد برایش فراهم کند. در طول چالش‌های روزانه زندگی، این مهم است که بدانید که چه کسی چتر نجات شما را جمع کرده است. بطور خلاصه به یاد داشته باشید و قدردان افرادی باشید که در زمان مناسب به داد شما رسیدن و سرنوشت شما را در دستانشان نگه داشتند. من خوش شانس هستم که یک تیم عالی که کل جامعه ما را پشتیبانی می‌کند و ارتقا می‌دهد کنار خود دارم. ایجاد اطمینان فراهم کردن بهترین سرویس بی‌نقصی که ارائه می‌دهیم در همه سطوح کسب و کار، برای بیماران، پزشکان و فروشندگان از مهمترین وظایف گروه است.

جو ساردو، مدیر عامل شرکت Sensus Healthcare، یک شرکت پزشکی با تمرکز بر درمان‌های غیر تهاجمی برای سرطان پوست و کلوئیدها که در ۱۶ کشور جهان فعالیت می کند و صدها هزار بیمار را درمان کرده است.
۱۹- گوش دادن، خواندن و تماشای چیز‌های جالب
باقی ماندن در بازی به معنی دانستن آنچه که در صنعت اتفاق می‌افتد است و قادر به فکر کردن و پیش بینی است. هر روز من صبح‌های خود را با گذراندن زمانی که برای آموزش خود در روند گرایش‌های صنعت خود در نظر گرفته‌ام شروع می‌کنم. به جای تماشای اخبار، سریع هدفون‌هایم را روی گوش‌هایم می‌گذارم و به تد تاک در طول مسیر تا دفتر گوش می‌دهم. گوش دادن، خواندن و تماشای هر چیزی که تفکر شما را به چالش می‌کشد، تنها به شما کمک می کند تا رشد کنید و در کارها و مهارت‌هایتان بهتر شوید.

هانس هانسون، رئیس، مدیر و شریک بنیانگذار San Francisco-based Starboard Commercial Real Estate واقع در سانفرانسیسکو، که در دو ماهه دوم سال ۲۰۱۸، دو معاملع بزرگ را انجام داد، طبق اعلام فهرست TCN در لیست ۱۰ معامله برتر جهان قرا دارد.