تبلیغات

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; خیز PSG برای فتح اروپا

امشب از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا در حالی به مصاف هم میروند که در این فصل و به دلیل پاندمی کرونا دست پاریسی ها از جام لوشامپیونه فرانسه کوتاه ماند و آنها حساب ویژه‌ای روی لیگ قهرمانان دارند.

امشب اولین بازی از این مرحله پیگیری خواهد شد که دو تیم از پتانسیل های خوبی برخوردارند که میشه امید به بازیه جذابی رو از آنها داشت.

آمار هر دو تیم در این فصل فوق العاده بوده و باید دید بر دیگری غلبه خواهد کرد.

آتالانتا در 4 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. همچنین در 3 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل 3 گل زده است. در 3 بازی قبلی آتالانتا در لیگ قهرمانان هم بیش از 2.5 گل زده شده است. اونها در این فصل از سری آ رکورد بینظیر صد گل زده را ثبت کردند.

اما در آنسوی میدان یاران نیمار بیش از پیش انگیزه دارند. پاری سن ژرمن در 6 بازی از 8 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان موفق به کلین شیت شده است. همچنین آنها از بیست بازی اخیر خود صاحب هفده برد و دو مساوی شده اند. پی س جی امشب بازیکن مطرح خود یعنی کیلین ام‌باپه را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهد داشت. اما آنها به اندازه کافی پر از ستاره هستند که بتوانند امشب از پس حریف خود عبور کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی لیگ قهرمانان

TIP : Handicap 2 (0) ODDS 1.6