تبلیغات

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; فتح اروپا در سرزمین ژرمن ها

سویا – اینتر امشب در حالی در فینال لیگ اروپا با هم دیدار میکنند که بعد از همه گیری ویروس کرونا این اولین تورنمنت بین المللی اروپاییست که به اتمام میرسد و کاپ قهرمانی روی سر تیم قهرمان میرود.

امشب و در آلمان دو تیم فینالیست لیگ اروپا اینتر از ایتالیا و سویا از اسپانیا برای فتح این جام به مصاف هم میروند. بازی که از حساسیت های بالایی برخوردار است. دو تیمی که در پانزده بازی اخیر خود در هر تورنمنتی هرگز نباخته اند. این حساسیت مارا به به تکاپو انداخت تا بازی امشب را مورد تحلیل خود قرار بدیم.

همانطور که گفتیم سویا در 15 بازی از 16 بازی قبلی خود در لیگ اروپا شکست نخورده است. آنها در لالیگا هم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و در پایان در رده سوم قرار گرفتند. سویا که در اسپانیا به پادشاهان جنوب شهرت دارد در 38 بازی خود در لالیگا تنها 34 گل دریافت کرده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: رفتن برای گل با تیم Gil Vicente

سویا تیم سر سختی است. آنها برای رسیدن به فینال اروپا تیم های قدرتمندی از جمله رم و منچستریونایتد را از پیش رو برداشتند.

اما در آن سوی میدان حریف آنها حرف های بسار بیشتری برای گفن دارد. اینتر هم امسال در سری آ عملکرد فوق العادی ای را به نمایش گذاشت و فقط با یک امتیاز کمتر از یووه نایب قهرمان ایتالیا شد. اینتری ها در بیست بازی اخیر خو فقط  دو بازی را واگذار کردند. ضمن اینکه بعد از آتلانتا بهترین خط حمله را ازآن خود کردند.

آبی مشکی های میلان در 8 بازی از 10 بازی قبلی خود در لیگ اروپا پیروز شده است. همچنین این را هم اضافه کنید که در 4 بازی قبلی خود در لیگ اروپا در هر دو نیمه پیروز زمین را ترک کردند. میلانی ها در 5 بازی قبلی خود در لیگ اروپا حداقل 2 گل زده است.

با همه این ها به نظر تیم تحلیل ما اینتر میلان تیمی است که امشب میتواند از سد رقیبش عبور کند و با پیروزی، قهرمانی لیگ اروپا را برای چهارمین بار تجربه کند.
TIP : Handicap 2 (0) ODDS 1.7