تبلیغات

دیدار تاتنهام در مقابل لیتون اورینت 1 مهر 1399 جام اتحادیه

سه شنبه 1 مهر 1399 ساعت شروع بازی : 20:30 به وقت ایران (دورسوم) حذفی ، جام اتحادیه
محل بازی انگلیس ورزشگاه matchroom stadium

توضیحات مسابقه:
قطعا شما شناخت خوبی از از تاتنهام دارید اما شاید تا حالا اسم تیم لیتون اورینت رو نشنیدید و کمی نا شناخته باشه برای شما عزیزان ، اما 60% از تمام مسابقات حذفی همیشه تیم های ضعیف در حذفی تیم های بزرگ را شکست داده اند زیرا تیم های ناشناخته انگیزه بیشتری دارند به برد و تیم های قوی تیم مقابل را دست کم میگیرند ک این باعث باخت 60% آنها میشود،پس این دلیل نمیشود که تاتنهام 100% میتواند لیتون اورینت را شکست دهد،پس تاتنهام نیز باید تلاش کند.
مورد دیگری که باعث میشود تیم های بزرگ حذف شوند این است که بازیکنان اصلی خود را به میدان نمی آورند
و اما تیم های ضعیف بازیکنان اصلی را به میدان مسابقه می آورند همین باعث میشود که فرصتی به تیم های ناشناخته و کم طرفدار داده شود.
تاتنهام در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 باخت داشته و آخرین بازی او برد بوده،که در مقابل ساوت همپتون بوده که توانسته بازی را 5 بر دو پیروز شود
لیتون اورینت نیز در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی داشته که این هم آمار خوبی است.
به نظر میرسد ژوزه مورینیو تمام بازیکنان اصلی خود را در زمین نفرستد، و تاتنهام 2 بازیکن دارد که در تیم حضور ندارند اولی گرت بیل بازیکن سابق رئال مادرید است که تازه به تاتنهام آمده و دومی مدافع 21 ساله (انگلیسی) Japhet Tanganga ، اما حریف تیم تاتنهام هیچ مصدومی یا محرومی ندارد و به نظر میرسد که سبک بازی خشنی ندارند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; فینال حساس مرحله گروهی

آمار ها و پیش بینی ها:
سوالات؛ آیا هردو تیم گل میزنند؟ بله هردو تیم گل میزنند زیرا دروازه بان تاتنهام دروازه بان اصلی نیس و میتواند تا 1 گل بخورد.
کدام تیم پیروز میدان خواهد بود؟ تاتنهام
بازی چند گل خواهد داشت؟ بیش از 2.5
آیا هر دو تیم گل خواهند زد؟ بله لیتون اورینت حداقل 1گل میزند.

گل اول بازی را چه تیمی به ثمر میرساند: 90% امکان دارد که گل اول را تاتنهام بزند.
آمار های هردو تیم در 10 رقابت اخیر انجام شده:
تیم تاتنهام 1 گل بیشتر از لیتون اورینت یعنی 7 گل زده میانگین در 10 بازی،هردو تیم 2 شکست داشته اند.
لیتون اورینت 2 تساوی و تاتنهام 1 تساوی داشته.
تاتنهام 23 گل زده و لیتون اورینت 17 گل زده ، تاتنهام 9 گل خورده و لیتون 13 گل خورده داشته که نشان میدهد عمل کرد مدافعان تاتنهام از لیتون بهتر بوده.
لیتون 10 کارت زرد داشته میانگین 1کارت در یک مسابقه ولی تاتنهام 12 کارت زرد داشته که نشان میدهد بازیکنان لیتون هوشیارانه عمل میکنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تقابل رئال مادرید در مقابل لوانته 13مهر 1399 (یکشنبه)

امکان برد تاتنهام :70%

امکان برد لیتون:10 %

امکان تساوی بازی:20%

من به شما امروز پیشنهاد میدهم که شرط خود را روی تاتنهام ثبت کنید و یا از آپشن برد 12 برد تیم میهمان یا میزبان استفاده کنید،ضریب برد تاتنهام در سایت های معتبر 1.45 میباشد.
باهم ترکیب بازی فردا رو میبینیم که این زیر برای شما قرار داده ام امید وارم از تیم مجله شرطبندی راضی باشید و ما رو حمایت کنید.

تبلیغاتcanonbet