تبلیغات

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال ؛ معرفی بنجامین براند

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال ؛ معرفی بنجامین براند

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال ؛ معرفی بنجامین براند

بنجامین براند، یکی دیگر از داوران مشهور و تازه به اوج رسیده بوندسلیگا است که قصد داریم در این نوشته مورد بررسی قرار دهیم. براند یک داور جوان است که به نظر می‌رسد فصل بسیار پرکاری را سپری کند. با توجه به اینکه احتمالا خیلی به وی برخورد خواهیم کرد، تصمیم گرفتیم که در مجموعه داور و پیش بینی فوتبال عملکرد او را بررسی کنیم. در فوتبال آلمان قبلا فلیکس بریش، دنیز آیتکین، بیبیانا اشتاین‌هاوس و گویدو وینکمن را بررسی کرده ایم.

زندگینامه بنجامین براند

بنجامین براند داور آلمانی
بنجامین براند داور آلمانی

 

بنجامین براند، یک داور جوان و سی و یه ساله آلمانی است. وی متولد شهر بامبرگ در ایالت باواریا است. برخلاف اکثر لیگ های اروپایی، در فوتبال آلمان محل تولد داور باعث نمی‌شود مثلا براند بازی های بایرن مونیخ را قضاوت نکند. وی حتی در فصل جدید هم یک بازی از بایرن را سوت زده است. براند از داوران خوش آتیه فوتبال آلمان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود به زودی در لیست یوفا برای قضاوت در مسابقات اروپایی قرار بگیرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال؛ گیل مانزانو

براند از سنین کودکی علاقه‌مند به داوری بوده است. او در ۱۵ سالگی مجوز قضاوت را دریافت می‌کند که در نوع خود جالب است. براند از همان سالها در مسابقات سطح پایین آلمان سوت می‌زده است. از سال ۲۰۱۰ و در سن ۲۱ سالگی، بنجامین براند اجازه پیدا می‌کند که در بوندسلیگا ۲ سوت بزند. حضور در سطح دوم آلمان در این سن به عنوان داور، مورد توجه رسانه‌های اروپا قرار می‌گیرد. با درخشش براند در دسته دوم، وی از سال ۲۰۱۵ به بوندسلیگا ارتقا پیدا می‌کند.

براند از ۲۶ سالگی در دسته اول آلمان و یکی از بهترین لیگ های فوتبال در جهان سوت زده است. با توجه به تجربه وی در دنیای داوری، انتظار می‌رود که وی را به زودی در مسابقات اروپایی همچون لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا ببینیم.

اطلاعات و آمار بنجامین براند برای پیش بینی فوتبال

بنجامین براند
بنجامین براند

 

در فوتبال آلمان، بنجامین براند را به عنوان داوری که علاقه دارد جریان بازی را دنبال کند، می‌شناسند. کسانی که قصد دارند به شرط بندی روی کارت رو بیاورند، باید بدانند که نمی‌توانند خیلی روی اعداد بالا حساب باز کند. بنجامین براند معتقد است که برای متوقف کردن بازی باید اتفاق مهمی رخ دهد. در نتیجه میزان کارت هایی که از جیب وی خارج می‌شود، بسیار کمتر از متوسط آلمان است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تقابل اوکراین در مقابل اسپانیا
تورنمنت یا لیگ تعداد بازی میانگین خطا خطا به ازای تکل میانگین پنالتی میانگین کارت زرد میانگین کارت قرمز
بوندسلیگا 38 28.45 0.81 0.16 3.37 0.21
بوندسلیگا۲ 19 31.42 0.79 0.21 3.58 0.05
میانگین 57 29.44 0.80 0.18 3.44 0.16

براند از نظر اعلام کردن میزان خطا تقریبا متوسط است. به طور میانگین، براند در هر بازی بیش از ۲۸ خطا اعلام می‌کند که نزدیک به ۸۰ درصد آنها از روی تکل بدست آمده است. با این حال براند اعتقادی به کنترل بازی با کارت دادن ندارد. وی معمولا با بازیکنان خاطی مدارا می‌کند. این آمار حتی به پنالتی هم می‌کشد. در میان داوران آلمانی، براند یکی از بدترین داورها برای اعلام ضربه پنالتی است. او در ۱۰ بازی، به طور میانگین تنها ۱.۶ ضربه پنالتی اعلام کرده است.

بررسی آمار داوری بنجامین براند
بررسی آمار داوری بنجامین براند

 

این آمار تازه بعد از اضافه شدن VAR به این عدد رسیده است. به طور کلی بنجامین براند باید حرکت بسیار مهمی ببیند تا قانع شود خطای پنالتی رخ داده است. حتی در میزان کارت زرد و قرمز هم براند در تلاش است خیلی دست در جیبش نکند. آمار کارت های زرد تنها ۳.۳۷ و کارت های قرمز ۰.۲۱ است که وی را در رده های آخر لیگ آلمان قرار می‌دهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال ؛ معرفی مارکو دی بلو