تبلیغات

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال؛ معرفی توبیاس اشتیلر

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال؛ معرفی توبیاس اشتیلر

بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال؛ معرفی توبیاس اشتیلر

در ادامه بررسی پرونده داور و پیش بینی فوتبال، به یکی از داوران مشهور فوتبال آلمان رسیده ایم. توبیاس اشتیلر، یکی از داوران معروف این روزهای بوندسلیگا است که اخیرا به تیم داوری لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است. بعد از بررسی داوران آلمانی همچون بنجامین براند، فلیکس بریش، دنیز آیتکین، بیبیانا اشتاین‌هاوس و گویدو وینکمن، به سراغ اشتیلر رفته ایم تا شما را بیشتر از گذشته با این داور آشنا کنیم.

زندگینامه توبیاس اشتیلر

زندگینامه توبیاس اشتیلر
زندگینامه توبیاس اشتیلر

 

توبیاس اشتیلر متولد سال ۱۹۸۱ در شهر هامبورگ آلمان است. بدین ترتیب با سقوط هامبورگ به دسته دوم، حتی بازی‌های بیشتری به وی می‌رسد. اگرچه به طور کلی در فوتبال آلمان محل تولد داور کمتر مثل سایر لیگ های اروپایی مورد توجه است. اشتیلر در زندگی شخصی هم یک وکیل مشهور است و می‌توان گل از دوران نوجوانی پیگیر امور حقوقی و قضایی بوده است.

توبیاس اشتیلر از ۱۴ سالگی در کلاس های داوری فدراسیون فوتبال آلمان شرکت کرده است. بعد از چند سال درگیری با تحصیل، اشتیلر در سطح سوم و چهارم فوتبال آلمان قضاوت می‌کند. در سال ۲۰۰۹، وی به بوندسلیگا ۲ ارتقا پیدا می‌کند. پیشرفت اشتیلر به حدی است که تنها بعد از سه سال و در فصل ۲۰۱۲، او می‌تواند در مسابقات دسته اول آلمان، بوندسلیگا، سوت بزند. اشتیلر چند سال بعد به عنوان اولین داوری که در لیگ آلمان از VAR استفاده کرد، تاریخ سازی کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی اطلاعات و آمار داور در پیش بینی فوتبال ؛ معرفی گویدو وینکمن

عملکرد اشتیلر به گونه ای بود که وی خیلی سریع و در سال ۲۰۱۴ به لیست داوران یوفا هم اضافه شد. بعد از قضاوت در مسابقات جوانان اروپا، توبیاس اشتیلر کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد. وی طی دو فصل اخیر حتی فینال جام حذفی آلمان را هم سوت زده است.

اطلاعات و آمار توبیاس اشتیلر برای پیش بینی فوتبال

توبیاس اشتیلر به جز بوندسلیگا، در بوندسلیگا ۲، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ ملت های اروپا هم قضاوت می‌کند. به طور کلی این داور، رویکردی محتاطانه دارد. اشتیلر خیلی علاقه ای به استفاده از کارت ندارد و در مقایسه با سایر داوران مشهور اروپا، کمتر کارت زرد می‌دهد و کمتر کسی را از زمین اخراج می‌کند. حتی در میزان پنالتی هم آمار اشتیلر از متوسط آلمان و اروپا کمتر است.

داوری توبیاس اشتیلر در بوندسلیگا
داوری توبیاس اشتیلر در بوندسلیگا

 

لیگ یا تورنمنت تعداد بازی میانگین خطا نسبت خطا به تکل میانگین پنالتی میانگین کارت زرد میانگین کارت قرمز
بوندسلیگا 123 28.95 0.78 0.28 3.28 0.23
بوندسلیگا ۲ 29 30.97 0.92 0.48 3.62 0.24
لیگ قهرمانان اروپا 11 26.64 0.79 0.18 4.45 0.18
لیگ اروپا 5 24.80 0.74 0.40 4.40 0.00
میانگین 168 28.95 0.80 0.32 3.47 0.22

به طور میانگین، آقای اشتیلر در هر بازی تنها ۳.۲۸ کارت زرد نشان داده و میزان اخراج بازیکن به طور متوسط در هر ۵ بازی رخ داده است. وی معمولا در هر بازی حدود ۲۸ خطا اعلام کرده که تنها ۷۸ درصد آنها با تکل رخ داده اند. مانند اکثر داوران، عملکرد اروپایی داور اشتیلر در مسابقات قاره‌ای همچون لیگ قهرمانان، حتی محافظه کارانه تر است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آموزش پیش بینی یورو ۲۰۲۰: گروه F
آمار و اطلاعات داوری توبیاس اشتیلر
آمار و اطلاعات داوری توبیاس اشتیلر

 

در این فصل قرار است بازی های مهم زیادی به آقای اشتیلر برسد. به همین دلیل کسانی که به شرط بندی روی کارت رو می‌آورند باید بدانند که این داور قرار نیست کارت های زیادی نشان دهد. طی چند سال اخیر، هیچ داوری به اندازه توبیاس اشتیلر، بازی های بایرن مونیخ را سوت نزده است.

تبلیغاتcanonbet